نرخ دوربین مداربسته با افزایش قیمت ارز چه تغییری می کند؟

نرخ-دوربین-مداربسته

نرخ دوربین مداربسته با افزایش قیمت ارز چه تغییری می کند؟ در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و مشخص خواهیم کرد تغییرات در آینده به چه شکل است. باید مشخص کرد نرخ دوربین مداربسته، دستگاه، کابل، هارد، آداپتور، اتصالات و لوازم جانبی در ماه های آتی با افزایش مواجه خواهد شد یا خیر. در طی روزهای اخیر روند صعودی و افزایش قیمت ارز با تورم لجام گسیختگی همراه است و در حال حاضر چند روز است که قیمت ارز روند صعودی داشته و به تبع آن روند صعودی قیمت محصولات هم قابل پیشبینی است.

افزایش قیمت ارز

از اوایل پاییز سال جاری و در پی انتخابات ریاست جمهوری ایران، قیمت ارز خاصه دلار دستخوش تغییرات و نواسانات زیادی شد. پیش از روی کار آمدن دولت جدید، قیمت هر دلار با نرخ 240،000 ریال معامله می شد اما از پاییز امسال قیمت هر دلار به 270،000 ریال رسید و دیروز برای نخستین بار در دولت جدید قیمت هر دلار به 280،000 ریال رسید. از آنجا که قیمت ارز تاثیر بسزایی روی نرخ دوربین مداربسته و موارد اینچنینی دارد، افزایش قیمت ارز در روزهای آتی می تواند باعث افزایش نرخ دوربین مداربسته هم شود. طی روزهای آتی باید دید قیمت ارز در چه عددی به ثبات می رسد تا بعد از آن در خصوص نرخ دوربین مداربسته و متعلقات آن بحث کنیم.

نرخ دوربین مداربسته

در فروشگاه ایران هایلوک برندهای زیر در محصولات دوربین مداربسته به فروش می رسد:

نرخ-دوربین-مداربسته-ایران-هایلوک

نرخ-دوربین-مداربسته-ایران-هایلوک-iranhilook

 

داهوا-ایران-هایلوک

قیمت هر کدامیک از برندهای بالا توسط مرجع قیمت گذاری خاص خود تعیین می شود و فروشگاه ایران هایلوک مجری این قیمتهای مصوب خواهد بود. در نظر داشته باشید هر کدامیک از این برندها توسط کدام مرجع قیمتگذاری می شوند:

برند هایک ویژن به عنوان بهترین برند تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان شناخته شده است، ساخت کشور چین بوده و از طریق شرکت پارس ارتباط افزار به طور انحصاری وارد ایران می شود. پیشترها شرکت فراگستر هم اقدام به واردات این برند کرد اما دوباره انحصار واردات هایک ویژن در اختیار پارس ارتباط قرار گرفت. آخرین لیست قیمت منتشرشده هایک ویژن را در لینکهای زیر ببینید:

برند هایلوک به عنوان زیرمجموعه هایک ویژن معمولا به اشکال اقتصادی و بدون آپشن عرضه می شود و در شرکت هایک ویژن بهترین برند تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان، ساخته می شود و همانند هایک ویژن ساخت کشور چین بوده و از طریق شرکت تدبیراندیشان درسا وارد ایران می شود. به تازگی شرکت پارس ارتباط هم اقدام به واردات این برند کرده است اما در وبسایت ایران هایلوک مرجع قیمتها شرکت درسا است. آخرین لیست قیمت منتشرشده هایلوک را در لینکهای زیر ببینید:

داهوا پس از هایک ویژن به عنوان رتبه دوم تجهیزات نظارتی در جهان شناخته می شود و همانند هایک ویژن یک برند چینی است. گارانتی های معتبر داهوا شرکت فراگسر و ماد طلایی است اما به تازگی شرکت پارس ارتباط افزار اقدام به واردات این برند خوشنام کرده و آن را عرضه می کند. نرخ دوربین مداربسته داهوا و دستگاه داهوا در وبسایت ایران هایلوک هنوز قرار نگرفته است اما به زودی تصمیم مبنی بر لحاظ کردن قیمت گذاری گرفته خواهد شد.

قیمت سایر محصولات

در این مقاله با عنوان نرخ دوربین مداربسته با افزایش قیمت ارز چه تغییری می کند بررسی خواهیم کرد که اگر روند افزایشی از ادامه داشته باشد، چه در انتظار سایر موارد خواهد بود.

پیشبینی مجموعه ایران هایلوک در خصوص نرخ دوربین مداربسته و سایر متعلقات آن، این است که در طی روزهای آتی نرخ دلار چه سرنوشتی خواهد داشت. اگر روند صعودی آن ادامه دار باشد، احتمالا از ابتدای آذرماه شاهد تغییر لیست محصولات و گران شدن آن خواهیم بود.

× برای خرید مشاوره بگیرید