پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن

پارتنامبرهای-دوربین-مداربسته-هایک-ویژن

پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن و بررسی ویژگی های منحصر به آن برای کاربر امکان آشنایی بیشتر با بهترین برند تجهیزات نظارتی در جهان را فراهم می کند. اگر مشتریان، همکاران و کاربران تجهیزات نظارتی، پارتنامبر محصولات هایک ویژن را بشناسند، بدون نیاز به مراجعه با کارشناس، می توانند کالا را شناسایی کرده و به دوربین موردنظر خود برسند. پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن دشواری چندانی ندارد و نشان می دهد ویژگی های یک دوربین مداربسته HD-TVI و IP به چه صورت است.

پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن انواع و اقسام مختلف دارند که در این مقاله آنها را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید تا پس از مطالعه این مقاله به آنچه که مدنظرتان بوده است، برسید.

آنچه از پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن باید بدانید

در بخش مقالات وبسایت ایران هایلوک هر ساله با ورود سری های جدید محصولات با پارتنامبرهای ویژه، یک مقاله در این خصوص نوشته می شود. در حال حاضر نکته جدید نسبت به سال گذشته در خصوص پارتنامبرهای دستگاه هایک ویژن دیده نمی شود اما پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن دچار تغییراتی شده است که در این مقاله با عنوان پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن، می خواهیم این نکات و این تغییرات را بررسی کنیم.

مطالعه پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن نشان می دهد ویژگی های یک دوربین مداربسته Turbo HD و IP به چه صورت است. پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن انواع و اقسام مختلف دارد که در این مقاله آنها را بررسی می کنیم.

شرکت هایک ویژن بهترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می رود و ساخت کشور چین است. این برند از سال 2001 با پارتنامبرهای متحدالشکل به بازار عرضه شده است و در ابتدای تمام محصولات آن حروف DS دیده می شود.

پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن و بررسی ویژگی های آن

دوربین مداربسته هایک ویژن به 2 نوع تکنولوژی تقسیم می شود:

  • HD-TVI
  • IP

اگر مقالات سالهای گذشته ما را دنبال کرده باشید می دانید که در این خصوص یادآور شدیم، در ابتدای پارتنامبر تمام محصولات هایک ویژن اعم از دوربین مداربسته، دستگاه، کابل و لوازم جانبی حتما حروف DS قید شده است و کار را برای کاربر آسان می کند تا در نگاه نخست، متوجه برند محصول شود.

هر آنچه که سالهای پیش درخصوص وضوح تصویر دوربین مداربسته، ابعاد، لنز و… یکسان است و هیچ تغییری رخ نداده است. تنها موردی که باید در این مقاله با عنوان پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن به آن اشاره کنیم، قابلیتهای ویژه ای است که به تازگی به الگوریتم محصولات هایک ویژن افزده شده است و در انتهای پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در دوربین های مداربسته هایک ویژن انتهای پارنامبر به حروف و اعدادی ختم می شد که هر کدام بیانگر کاربرد خاصی هستند. در سال 2021 یک سری علایم به الگوریتم محصولات هایک ویژن افزوده شده است و آن به شرح زیر معرفی می گردد:

  • 7G0-L

این پارتنامبر نشان می دهد این دوربین مداربسته از قابلیت دید در شب ColorVu بهره می برد. در دوربینهای مداربسته IP هایک ویژن معمولا بعد از اعداد که نشان از وضوح تصویر ابعاد و سال تولید آن است. عدد آخر قابلیت ویژه است که در این مبحث عدد 7 بیانگر وجود پروژکتور در زیر لنز دوربین مداربسته است که هنگام شب روشن می شود.

به مثال زیر در خصوص پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن توجه کنید:
DS-2CD1047G0-L : حروف DS در ابتدای پارتنامبر دوربین مداربسته هایک ویژن نشان می دهد این محصول هایک ویژن است. 2CD پس از DS نشان دهنده این است که این دوربین مداربسته تحت شبکه است. عدد 10 نشانگر بولت بودن دوربین مداربسته است و عدد 4 هم نشان می دهد این دوربین مداربسته بولت هایک ویژن دارای وضوح تصویر 4 مگاپیکسل است.
امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن لذت برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید