برند هایلوک، شاخه قوی و معتبر دوربین مداربسته از برند هایک‌ویژن است که بیش از چهار سال از تاریخ عرضه آن به بازار دوربین‌های مداربسته و تجهیزات نظارتی می‌گذرد. این برند جای خود را به راحتی در میان برترین برندهای این عرصه باز کرده است.

«ایران هایلوک» نمایندگی رسمی این برند ساخت کشور چین است و در حوزه فروش لوازم و تجهیزات امنیتی فعالیت می‌کند. محصولات «ایران هایلوک» شامل دوربین‌های مداربسته، دستگاه‌های ضبط و پخش و تجهیزات نظارتی است.

درباره ما این نکته را بدانید که فروشگاه ایران هایلوک دارای بیش از یک دهه تجربه فروش در این زمینه است و دومین سال فعالیت خود را به صورتی اینترنتی انجام می دهد.

درباره ما چه می دانید؟

«ایران هایلوک» علاوه بر برند «هایلوک»، کالاهای متنوعی از برندهای «هایک‌ویژن»، «داهوا»، «نگرون» و «نیکسون» را به کاربران خود ارائه می‌کند و اصول کاری خود را بر سه اساس می‌داند: «جلب اعتماد مشتری»، «پاسخگویی سریع» و «تضمین اصالت کالا».

شما از طریق فروشگاه ما به راحتی می‌توانید دوربین مداربسته، دستگاه ضبط و پخش، هارد، کابل، اتصالات، آداپتور و لوازم جانبی خود را انتخاب کرده و با جست‌وجوی آسان در سایت، بر اساس گروه‌های مشخص شده، سیستم‌های نظارتی مدنظرتان را تهیه کنید.
همچنین می‌توانید نظرات و پیشنهادهای خود را از طریق صفحه تماس با ما یا با شماره تلفن 09901220030 با ما در میان بگذارید و با همین شماره در تلگرام و واتس‌اپ با کارشناسان فروش ایران هایلوک در ارتباط باشید.
تمام امتیاز این سایت متعلق به ایران هایلوک و آقای احسان امیری است.