ایران هایلوک گروه نرم افزاری پیوست را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد

ایران-هایلوک-گروه-نرم-افزاری-پیوست-را-م

ایران هایلوک گروه نرم افزاری پیوست را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد. رزومه مجموعه ایران هایلوک، روز به روز پربارتر از قبل می شود و در میانه های پاییز سال 1400 برای نخستین بار گروه نرم افزاری پیوست با مجموعه ایران هایلوک همکاری داشت. گروه نرم افزاری پیوست برای تجهیز فضای شرکتها و کارگاه های خود نیاز به تامین تجهیزات نظارتی دارد و تصمیم دارد این اقدام را با مجموعه ایران هایلوک انجام دهد.

در نخستین گام برای تجهیز فضا، گروه نرم افزاری پیوست از سه دوربین مداربسته تحت شبکه با قابلیتهای مختلف بهره برد تا به انتخاب خود، کی از این دوربینهای مداربسته را به استفاده انبوه برساند و ما در این مقاله می توانیم بگوییم ایران هایلوک گروه نرم افزاری پیوست را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد.

معرفی پیوست

گرو نرم افزاری پیوست یکی از معروفترین مجموعه هایی است که با کیفیت بالای خدمات خود، مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده و با سابقه درخشان خود در این زمینه فعالیت می کند. گروه نرم افزاری پیوست چندین سال است که در زمینه تولید نرم افزارهای گوناگون فعالیت دارد و اکنون با تولیدات و خدمات گسترده خود توانسته به رتبه یکم شورای عالی انفورماتیک برسد.

نشانی دفتر مرکزی این شرکت در محدوده سعادت آباد تهران قرار دارد و مسئولان اجرایی این نهاد در شهر تهران، با جست و جو در موتورهای جست و جوگر گوگل با ما آشنا شده و کار تجهیز فضای خود را به فروشگاه ما سپردند. در میانه های پاییز 1400 هجری شمسی ایران هایلوک گروه نرم افزاری پیوست را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد.

ایران-هایلوک-گروه-نرم-افزاری-پیوست-iranhilook

ایران هایلوک گروه نرم افزاری پیوست

همکاری ایران هایلوک با گروه نرم افزاری پیوست برای شروع به خرید دوربین مداربسته هایک ویژن IP منتهی شد ولی در ادامه این همکاری بیشتر هم خواهد شد. هایک ویژن به عنوان بهترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان با ارائه ویژگی های منحصر به فرد اعم از رزلوشن بالا، دید در شب قوی و مشاهده تصویر 24 ساعت به صورت تمام رنگی محصولاتی ارائه می کند که مورد نیاز گروه نرم افزاری پیوست قرار گرفت و از آن استفاده کرده اند. در این مقاله به آنچه در ایران هایلوک گروه نرم افزاری پیوست را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد، بود، پرداختیم.

پروژه های خود را به ایران هایلوک بسپارید

در بخش رزومه فروشگاه ایران هایلوک راه های ارتباطی میان مشتریان و فروشگاه ایران هایلوک مشخص شده است. اصول و قواعد کاری این فروشگاه در آن مقاله به طور کامل مشخص است. در نظر داشته باشید سه مرحله زیر از ابتدا تا انتها همراه کاربر خواهد بود:

  • مشاوره
  • فروش
  • نصب

کاربر گرامی و همکاران محترم می توانند پیش از اقدام به تجهیز فضای خود با شماره های زیر در تماس باشند:

  • 02166735544
  • 09901220030

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان ایران هایلوک گروه نرم افزاری پیوست را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید