فروش ویژه ایران هایلوک تابستان401

فروش ویژه ایران هایلوک تابستان401

فروش ویژه ایران هایلوک تابستان401 از تاریخ یکم تیر ماه سال 1401 آغاز می شود و تا آغاز پاییز 1401 ادامه خواهد داشت. در فروشگاه ایران هایلوک از تاریخ 15 شهریور 1398 که این وبسایت تاسیس شد تاکنون موارد زیر به فروش می رسیده است:

این تقسیم بندی اصلی وبسایت ایران هایلوک است که نزدیک به 3 سال از انتشار آن می گذرد و تمام اقلام آن در فروشگاه ایران هایلوک به دو صورت خرید حضوری و غیر حضوری به فروش می رسد. برای خرید حضوری می توانید به خیابان جمهوری تهران مراجعه کنید و برای خرید غیر حضوری نیز می توانید از طریق تماس تلفنی، یا پیام در واتس اپ یا دایرکت اینستاگرام یا از طریق خرید آنلاین وبسایت ایران هایلوک اقدام کنید:

فروش-ویژه-ایران-هایلوک-تابستان401

چگونگی فروش ویژه ایران هایلوک تابستان401

در فروشگاه ایران هایلوک تابستان سال جاری فروش استثنایی و ویژه ای در نظر گرفته شده است که کاربران را به سمتی می برد که با قیمتهایی باور نکردنی، محصولات هایک ویژن را خریداری کنند. در این فروش ویژه دو تقسیم بندی دوربین مداربسته و دستگاه به فروش می رسد و از هر دو تکنولوژی HD و IP هم محصولات موجود است تا دست کاربر برای تهیه باز باشد.

در ادامه این مقاله با عنوان فروش ویژه ایران هایلوک تابستان401 قصد داریم مواردی را که در لیست فروش استثنایی قرار دارد را معرفی کنیم:

شما کاربران می توانید با دنبال کردن صفحه رسمی ایران هایلوک در اینستاگرام و پیگیری موارد مهم در هایلایتها، با لینک مستقیم موارد را در فروش ویژه ایران هایلوک تابستان401 خریداری کنید.

در لیست قیمت محصولات هایک ویژن تمام موارد موجود دیده می شود که به طور کلی برای همکاران گرامی از این لیست 23 درصد تخفیف کسر می شود اما آنچه که در فروش ویژه و پیشنهاد مجموعه ایران هایلوک باشد جزو تخفیفات ویژه تا 30 درصد خواهد بود.

هایلوک در فروش ویژه

در فروش ویژه ایران هایلوک تابستان401 به طور کلی همه موارد از برند هایک ویژن است جز 2 مورد پرفروش که در این بند به شما معرفی می کنیم.

این دو محصول پر فروش هایلوک در تکنولوژی توربو اچ دی عرضه می شوند و دارای قیمت فوق العاده ای هستند. با ما همراه باشید تا معرفی این 2 محصول انجام شود:

دوربین-مداربسته-هایلوک-THC-T120-P

دوربین-مداربسته-هایلوک-THC-B220-M

هایک ویژن در فروش ویژه

محصولات هایک ویژن به عنوان اصلی ترین برند مجموعه ایران هایلوک و دارنده رتبه یک در تجهیزات نظارتی جهان دارای محصولات متنوعی است که در این بند این موارد را به اختصار و به حالت تیتر وار فروش ویژه ایران هایلوک تابستان401 را به شما کاربران معرفی می کنیم:

  • دوربینهای مداربسته تحت شبکه سری اکونومی
  • دستگاه های DVR سری HG
  • دوربین مداربسته دو مگاپیکسل بولت TVI کیس بزرگ دارای قابلیت WDR
  • دوربین مداربسته دو مگاپیکسل بولت TVI کیس بزرگ دارای دید در شب رنگی و قابلیت WDR
  • سری دوربینهای مداربسته پنج مگاپیکسل TVI کیس کوچک و کیس بزرگ با میکروفون داخلی و بدون میکروفون داخلی
  • دستگاه های 4 و 8 کانال NVR با PoE
  • دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل تحت شبکه دید در شب رنگی بدون قابلیت WDR
  • دستگاه های DVR سری HQ-M1/S
  • دستگاه های DVR سری HU-M1/S
  • سری دوربینهای مداربسته دو مگاپیکسل TVI کیس کوچک و کیس بزرگ با میکروفون داخلی و بدون میکروفون داخلی
  • دستگاه NVR سری K با 32 کانال تصویر هم به صورت 4 هارد و هم به صورت 2 هارد
  • سری دستگاه های NVR سری K و Q با 4 و 8 و 16 کانا تصویر و قابلیت اتصال یک یا دو هارد
  • سری دوربینهای مداربسته دو و چهار مگاپیکسل تحت شبکه دام و بولت

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان فروش ویژه ایران هایلوک تابستان401 استفاده کافی را برده باشید.

Hikvision

× برای خرید مشاوره بگیرید