ایران هایلوک مفهوم AcuSense را بررسی می کند

ایران-هایلوک-مفهوم-acusense

ایران هایلوک مفهوم AcuSense را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. در واقع این مفهوم اشاره هوش مصنوعی در محصولات و تجهیزات نظارتی هایک ویژن دارد. Acusense نام فناوری جدیدی از هایک ویژن است که تصاویر دریافتی را به طور زنده تجزیه و تحلیل می کند و افراد و وسایل نقلیه را به طور هوشمند شناسایی می کند. فناوری Acusense با داشتن قابلیت تشخیص عبور از خط ، کارایی جدیدی از محصولات را به کاربر عرضه می کند. این فناوری در هر دو تکنولوژی Turbo HD و IP دیده می شود که در این مقاله ایران هایلوک مفهوم AcuSense را بررسی می کند.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال با کارشناسان فنی مجموعه ایران هایلوک در تماس باشید. برای شما بهترین کارشناس مجموعه ایران هایلوک مفهوم AcuSense را بررسی می کند. با کلیک روی لینک زیر مستقیما وارد صفحه چت مجموعه ایران هایلوک در پیام رسان واتس اپ شوید:

گرافیک لینک داخلی 2

09901220030

گرافیک لینک داخلی 2

AcuSense چگونه کار می کند؟

فناوری AcuSense از یک سیستم قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می برد و از دارای یک فیلتر مهم برای طبقه بندی عملیات به عنوان انسان، وسیله نقلیه یا اشیا استفاده می کند. این فناوری با یک الگوریتم قدرتمند که به آن Deep Learning گفته می شود، در هسته خود، می تواند به طور هوشمند بین اجسام متحرک مانند سایه ها، برگ ها، حیوانات و سایر حرکات غیرمنتظره تفاوت قائل شود. در این مقاله با عنوان ایران هایلوک مفهوم AcuSense را بررسی می کند، معنای لغوی این فناوری را بررسی می کنیم.

  • AcuSense : حس تیز

این تکنولوژی در نسل جدید محصولات نظارت تصویری کاربرد دارد. به تازگی هر دوربین مداربسته جدیدی که در بخش پرچمداران هایک ویژن ساخته می شود و به بازار عرضه می شود، از این ویژگی بهره می برد اما به دلیل گران بودن این تکنولوژی بعضی از محصولات هم فاقد این ویژگی به بازار عرضه می شود. در واقع اگر کاربرد AcuSense را بدانید متوجه خواهید شد که کجا از این محصولات استفاده کنید، در غیر این صورت اگر AcuSense به کارتان نیاید، صرفا شما فقط متحمل هزینه بیشتر شده اید. در ادامه برای بیشتر راهنمایی کردن شما ایران هایلوک مفهوم AcuSense را بررسی می کند.

ایران هایلوک مفهوم AcuSense

ایران هایلوک کاربرد AcuSense را مورد بررسی قرار می دهد

برای بهره بردن از این ویژگی باید به موارد زیر توجه کنید:

  • آنالیز و تجزیه و تحلیل اطلاعات
  • تشخیص چهره
  • حساس به عبور از خط

دوربینهای مداربسته هایک ویژن دارای قابلیت AcuSense

در بازار تجهیزات نظارتی محصولات هایک ویژن با قابلیت AcuSense تولید می شود که بالاترین سطح هوشمندی را در میان تمام محصولات در سطح جهان محسوب می شود. این محصولات تولیدات سال 2022 به بعد است. در ادامه ایران هایلوک مفهوم AcuSense را بررسی می کند و محصولات با این قابلیت را معرفی می کند. محصولات توربو اچ دی و تحت شبکه هر کدام به نوعی دارای این ویژگی هستند. در برند هایلوک هیچ کدام یک از محصولات دارای این ویژگی نیستند.

در برند هایک ویژن دستگاه های سری M/S دارای این قابلیت هوشمند هستند و به تازگی دوربینهای مداربسته تحت شبکه سری G2 از این قابلیت بهره می برند که در این بند آنها را نام می بریم:

دوربین مداربسته Acusense چگونه کار می کند؟

جدیدترین دستگاه‌های AcuSense با یک الگوریتم یادگیری عمیق ارتقا یافته مهندسی شده‌اند که جریان‌های ویدیوی زنده را تجزیه و تحلیل می‌کند و آنها را به‌عنوان انسان، خودرو یا سایر موارد برچسب‌گذاری می‌کند. مواردی که به عنوان انسان و وسیله نقلیه برچسب زده شده اند، هشدارهایی را برای کارکنان امنیتی ایجاد می کنند، در حالی که رویدادهای دیگر مانند قطرات باران، حیوانات یا… می تواند فاقد هشدار به کاربر باشد.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان ایران هایلوک مفهوم AcuSense را بررسی می کند استفاده کافی را برده باشید.

2 دیدگاه برای “ایران هایلوک مفهوم AcuSense را بررسی می کند

  1. اشتراک‌ها: پارت نامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن - سایت ایران هایلوک

  2. اشتراک‌ها: مفهوم AcuSense در DVR - سایت ایران هایلوک

دیدگاه‌ها بسته شده است.

× برای خرید مشاوره بگیرید