مفهوم AcuSense در DVR

مفهوم-AcuSense-در-DVR

مفهوم AcuSense در DVR در وبسایت ایران هایلوک مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. در واقع این مفهوم اشاره به وجود هوش مصنوعی در دستگاه های DVR هایک ویژن دارد. Acusense نام فناوری جدیدی از هایک ویژن است که پیشترها به طور کلی مورد بررسی قرار گرفته بود و آن را در دوربینهای مداربسته تحت شبکه هایک ویژن معرفی کردیم و در خلال آن به وجود این تکنولوژی پرداختیم. برای مطالعه کامل این مقاله در خصوص تکنولوژی ACuSense روی لینک زیر کلیک کنید:

تکنولوژی AcuSense تصاویر دریافتی را به طور زنده تجزیه و تحلیل می کند و افراد و وسایل نقلیه را به طور هوشمند شناسایی می کند. برای بهره مندی از این فناوری باید یا دستگاه شما مجهز به این ویژگی باشد یا دوربین مداربسته شما. فناوری Acusense با داشتن قابلیت تشخیص عبور از خط ، کارایی جدیدی از محصولات را به کاربر عرضه می کند. این فناوری در هر دو تکنولوژی Turbo HD و IP دیده می شود که در این مقاله مفهوم AcuSense در DVR برای شما بررسی می شود.

در این بند از این مقاله با عنوان مفهوم AcuSense در DVR شما را دعوت می کنیم تا در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره زیر در پیام رسان واتس اپ با کارشناسان ایران هایلوک در ارتباط باشید. کلیک روی لینک زیر شما را مستقیم وارد صفحه چت پیام رسان واتس اپ می کند:

گرافیک لینک داخلی 2

09901220030

گرافیک لینک داخلی 2

مفهوم AcuSense در DVR به چه صورت است؟

در نظر داشته باشید آکیوسنس به مفهوم دارا بودن از هوش مصنوعی است که در DVR با اتکا به این تکنولوژی می تواند فرایند تشخیص چهره و گذر از خط را پیاده سازی کند. در صورت بهره مندی از دستگاه های DVR هایک ویژن مجهز به تکنولوژی AcuSense لزومی ندارد دوربین مداربسته شما مجهز به این سیستم باشد یا خیر. در واقع با داشتن یک دستگاه DVR هایک ویژن دارای هوش مصنوعی فرایند تشخیص چهره و عبور از خط با دوربینهای مداربسته ساده هم انجام می شود.

مفهوم AcuSense در DVR

کلمه AcuSense در زبان انگلیسی به معنای حس تیز است. در واقع دستگاه های مچهز به این فناوری دارای یک حس تیز و سریع برای تشخیص و تجزیه و تحلیل هستند. در ادامه با مفهوم AcuSense در DVR هایک ویژن بیشتر آشنا خواهید شد.

فناوری AcuSense در کدام DVR های هایک ویژن است؟

در بازار تجهیزات نظارتی محصولات هایک ویژن با قابلیت AcuSense تولید می شود که بالاترین سطح هوشمندی را در میان تمام محصولات در سطح جهان محسوب می شود. این محصولات تولیدات سال 2022 به بعد است. در ادامه این مقاله با هنوان مفهوم AcuSense در DVR ایران هایلوک این موضوع را بررسی می کند و DVRهای با این قابلیت را معرفی می کند. محصولات توربو اچ دی و تحت شبکه هر کدام به نوعی دارای این ویژگی هستند. در برند هایلوک هیچ کدام یک از محصولات دارای این ویژگی نیستند.

حال می خواهیم فناوری AcuSense را در دستگاه های DVR با تکنولوژی Turbo HD بررسی کنیم.

به طور کلی در دستگاه های DVR هایک ویژن که در انتهای پارتنامبرشان حرف M دیده می شود، این قابلیت وجود دارد. تمام این دستگاه ها در ادامه حرف S دارند که نشان از پشتیبانی کردن این دستگاه ها از دوربینهای مداربسته صدادار متناسب با تعداد کانال دستگاه است. قاعده کلی دستگاه های DVR مجهز به فناوری AcuSense به شکل زیر است:

دستگاه های DVR مجهز به AcuSense چگونه کار می کنند؟

جدیدترین دستگاه‌های AcuSense با یک الگوریتم یادگیری عمیق ارتقا یافته مهندسی شده‌اند که جریان‌های ویدیوی زنده را تجزیه و تحلیل می‌کند و آنها را به‌عنوان انسان، خودرو یا سایر موارد برچسب‌گذاری می‌کند. مواردی که به عنوان انسان و وسیله نقلیه برچسب زده شده اند، هشدارهایی را برای کارکنان امنیتی ایجاد می کنند، در حالی که رویدادهای دیگر مانند قطرات باران، حیوانات یا… می تواند فاقد هشدار به کاربر باشد.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان مفهوم AcuSense در DVR استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید