دید در شب رنگی هایک ویژن TVI

دید-در-شب-رنگی-هایک-ویژن-tvi

دید در شب رنگی هایک ویژن TVI عنوان مقاله ای است که در آن وبسایت فروشگاه ایران هایلوک به بررسی جامع این محصولات جدید خواهد پرداخت. در انتهای سالی که گذشت، شرکت پارس ارتباط افزار محصولات جدیدی را روانه بازار کرد که یکی از سری محصولات جدیدش، دوربینهای مداربسته هایک ویژن TVI دارای دید در شب رنگی و قابلیت WDR است.

در حال حاضر فقط از برند هایک ویژن دوربین مداربسته TVI با همچین قابلیتهایی به صورت همزمان یافت می شود که هم از تکنولوژی ارزان قیمت TVI بهره ببرد و هم دارای قابلیت WDR باشد. این دو دوربین مداربسته جدید که به تازگی وارد بازار ایران شده اند، نمونه های کیس بزرگ سری DFT هستند که به سری DF3T شهرت پیدا کرده اند.

این دوربین مداربسته جدید در موارد زیر یافت می شود:

دید در شب رنگی هایک ویژن TVI

قابلیت دید در شب رنگی هایک ویژن TVI

نکته جالب توجه در خصوص سیاست کاری بهترین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان این است که این شرکت تمرکز خود را روی تولید این قابلیتها در دوربینهای مداربسته با هر دو تکنولوژی IP و TVI گذاشته است و علاوه بر دوربینهای مداربسته TVI که در این مقاله مورد بحث ماست، در دوربینهای مداربسته IP هم از قبل این شرایط دیده می شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه ایران هایلوک در ارتباط باشید. شماره زیر موبایل فروشگاه و ارتباط در واتس اپ ایران هایلوک است:

گرافیک لینک داخلی 2

09901220030

گرافیک لینک داخلی 2

آشنایی با WDR

در این بند از این مقاله با عنوان دید در شب رنگی هایک ویژن TVI دوربین مداربسته هایک ویژن قصد داریم با WDR در دوربین مداربسته آشنایتان کنیم.

قابلیت WDR به این معناست که شما می توانید تفکیک نور انجام دهید و به طور هوشمند میزان کم یا زیاد بودن نور در محیط مورد نظر را مدیریت کنید. این قابلیت در خوانش پلاک خودرو در تاریکی مطلق کاربرد دارد و زمانی که نور چراغ خودرو مستقیم به لنز دوربین مداربسته می تابد و باعث می شود صفحه پلاک سفید شود.

آشنایی با دید در شب رنگی

در این بند از این مقاله با عنوان دید در شب رنگی هایک ویژن TVI دوربین مداربسته هایک ویژن قصد داریم با دید در شب رنگی در دوربین مداربسته آشنایتان کنیم.

دید در شب رنگی یا اصطلاحا ColorVu به این معناست که شما می توانید دوربین مداربسته را در جایی قرار دهید که نور صفر مطلق باشد؛ چرا که زیر لنز دوربین مداربسته یک چراغ وجود دارد که می تواند فضا را روشن و نورانی کند.

آشنای با TVI

در این بند از این مقاله با عنوان دید در شب رنگی هایک ویژن TVI دوربین مداربسته هایک ویژن قصد داریم با مفهوم TVI در دوربین مداربسته آشنایتان کنیم.

TVI = Transport Video Interface

اصطلاح TVI در دوربین مداربسته به تکنولوژی به کار رفته گفته می شود که منحصرا به شرکت هایک ویژن تعلق دارد و هر دو سری محصولات هایک ویژن و هایلوک HD را با این عنوان روانه بازار می کند. می دانید که همین سیستم در داهوا با عنوان CVI شناخته می شود.

به طور کلی تمام محصولات تحت شبکه از هر برندی با تکنولوژی IP شناخته می شوند که در بستر اینترنت هستند و با کابل شبکه داده را منتقل می کند. در تکنولوژی تحت شبکه سرعت انتقال داده بیشتر است و به مرور زمان از کیفیت تصاویر کاسته نخواهد شد.

از شما کاربران گرامی دعوت می شود با مراجعه حضوری به فروشگاه ایران هایلوک از تجهیزات پبشرفته این مجموعه استفاده کنید و با مشاهده نمونه تصاویر خرید آسانتری داشته باشید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان دید در شب رنگی هایک ویژن TVI استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید