فروش ویژه هارد وسترن بنفش یک و 2 ترابایت

فروش-ویژه-هارد-وسترن-بنفش

فروش ویژه هارد وسترن بنفش یک و 2 ترابایت در فروشگاه ایران هایلوک تا پایان سال 1399 پابرجاست. این فروش ویژه آخرین روزهای قرن جاری محسوب می شود. هنگام خرید هارد وسترن بنفش حتما به ضمانتنامه معتبر و مدت زمان گارانتی آن توجه کنید و از خرید هاردهای ریفر شده یا بدون گارانتی جدا خودداری کنید. هارد در سیستم تجهیزات نظارتی وظیفه سنگینی به عهده دارد و خرابی آن به طور کامل تمام اطلاعات و وقایع ضبط شده را از بین خواهد برد.

فروش-ویژه-هارد-وسترن-بنفش-1-2

فروش ویژه هارد وسترن بنفش

هارد وسترن انواع و اقسام گوناگون دارد اما آنچه که بیشترین سازگاری را با دستگاه های ضبط کننده تصاویر دارد، هارد وسترن بنفش است و که ظرفیت های زیر عرضه می شود:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • 8

تمام ارقام ذکرشده به ترابایت هستند و شما کاربران وبسایت ایران هایلوک می توانید تمام این کالاها را یکجا از طریق لینک زیر بیابید:

همانطور که می بینید فقط هارد وسترن بنفش با ظرفیت یک و 2 ترابایت در فروش ویژه هارد وسترن بنفش قرار گرفته اند و برای استعلام بقیه هاردها باید با فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

این نکته را هم در نظر داشته باشید تمام هاردهای وسترن بنفش در فروشگاه ایران هایلوک اینترنال بوده و برای استفاده داخلی دستگاه هستند. این هاردها را با با هاردهای اکسترنال اشتباه نگیرید؛ چرا که پس از خرید هارد به هیچ عنوان کالای خریداری شده پس گرفته نمی شود.

فروش ویژه تا پایان سال

برای خرید هارد وسترن بنفش با ظرفیت یک و 2 ترابایت می توانید از طریق وبسایت ایران هایلوک اقدام کنید. این قیمت ها ممکن است دچار نوسان شود اما در حال حاضر شما می توانید هارد یک وسترن بنفش را از طریق لینک های زیر خرید کنید:

قیمت اصلی هارد یک ترابایت 1,150,000 تومان و قیمت اصلی 1,499,000 تومان است اما با تخفیف ویژه عرضه می شود.

شما کاربران و همکاران می توانید در فروش ویژه هارد وسترن بنفش یک و 2 ترابایت برای تعداد 10 عدد به بالا تمام قیمتهای تخفیف خورده برای فروش تکی را باز هم با 5 درصد تخفیف مضاعف خریداری کنید.

قیمت کارتنی هارد یک ترابایت

همانطور که در بندهای بالا اشاره شد، در فروش ویژه هارد وسترن بنفش شما می توانید هارد یک ترابایت را به قیمت تکی 899هزار تومان خریداری کنید اما اگر قصد دارید کارتنی خرید کنید، از این عدد 5 درصد هم کسر خواهد شد. کارتنهای هارد وسترن 10تایی است و اگر قصد دارید یک کارتن یا بیشتر خرید کنید، می توانید هر هارد را با قیمت 850 تومان خریداری کنید. در واقع قیمت کارتنی هارد وسترن بنفش یک ترابایت 8میلیون و 500هراز تومان است.

هارد-یک-ترا

قیمت کارتنی هارد 2 ترابایت

همانطور که در بندهای بالا اشاره شد، در فروش ویژه هارد وسترن بنفش شما می توانید هارد 2 ترابایت را به قیمت تکی یک میلیون و 399هزار تومان خریداری کنید اما اگر قصد دارید کارتنی خرید کنید، از این عدد 5 درصد هم کسر خواهد شد. کارتنهای هارد وسترن 10تایی است و اگر قصد دارید یک کارتن یا بیشتر خرید کنید، می توانید هر هارد را با قیمت یک میلیون و 330 تومان خریداری کنید. در واقع قیمت کارتنی هارد وسترن بنفش یک ترابایت 13میلیون و 300هراز تومان است.

قیمت کارتنی هارد 1 و 2 ترابایت

همانطور که در بندهای بالا اشاره شد، در فروش ویژه هارد وسترن بنفش شما می توانید هارد 1 و 2 ترابایت را به قیمت کارتنی شامل 10 عدد هارد خریداری کنید اما اگر قصد دارید از هر کدام 5 هارد خرید کنید، باز هم تخفیف 5 درصد شامل حال آن خواهد شد. در واقع شما می توانید یک کارتن شامل 5 عدد هارد یک ترابایت و 5 عدد هارد 2 ترابایت را با قیمت 11میلیون تومان خریداری کنید.

نرم افزار محاسبه ظرفیت هارد

در وبسایت فروشگاه ایران هایلوک یک نرم افزار کاربردی برای محاسبه ظرفیت هارد وجود دارد تا کاربران هنگام خرید در فروش ویژه هارد وسترن بنفش بدانند چه مقدار از وقایع را می توانند روی هارد ذخیره کنند. این نرم افزار یک سال است که در وبسایت فروشگاه ایران هایلوک قرار گرفته و تا به حال نزدیک به 100بار توسط کاربران دانلود شده است. اگر به این نرمافزار نیاز دارید همین حالا از ظریق لینک زیر این نرم افزار را دانلود کنید:

محاسبه-ظرفیت-هارد

× برای خرید مشاوره بگیرید