فروش ویژه کابل هایک ویژن مدل DS-1LN6-UE-W

فروش-ویژه-کابل-هایک-ویژن

فروش ویژه کابل هایک ویژن مدل DS-1LN6-UE-W در فروشگاه ایران هایلوک تا پایان سال 1399 پابرجاست. این فروش ویژه آخرین روزهای قرن جاری محسوب می شود. هنگام خرید کابل هایک ویژن مدل DS-1LN6-UE-W حتما به ضمانت اصالت آن کالا توجه کنید و از خرید کابل های فیک با بسته بندی هایک ویژن جدا خودداری کنید. کابل در سیستم تجهیزات نظارتی وظیفه انتقال داده از دوربین مداربسته به دستگاه را به عهده دارد و خرابی یا قطعی آن به طور کامل فرایند ضبط را از بین خواهد برد.

فروش-ویژه-کابل-هایک-ویژن-iranhilook

فروش ویژه کابل هایک ویژن

کایل انواع و اقسام گوناگون دارد اما آنچه که در حال حاضر بیشترین استفاده را در تجهیزات نظارتی دارد، کابل ترکیبی در ماهیت آنالوگ و کابل کت سیکس در ماهیت تحت شبکه است. کابل کت سیکس در فروشگاه ایران هایلوک به انواع زیر عرضه می شود:

  • کابل شبکه نو نیم
  • کابل شبکه هایک ویژن مدل DS-1LN6-UE-W
  • کابل شبکه هایک ویژن مدل DS-1LN6-UU

تمام کالاهای ذکرشده هم به صورت متری و هم به صورت حلقه ای هستند و شما کاربران وبسایت ایران هایلوک می توانید تمام این کالاها را یکجا از طریق لینک زیر بیابید:

در این مقاله کابل شبکه هایک ویژن مدل DS-1LN6-UE-W در فروش ویژه کابل هایک ویژن قرار گرفته و برای استعلام از تخفیف ویژه بقیه کابل ها باید با فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

این نکته را هم در نظر داشته باشید تمام کابلهای شبکه در فروشگاه ایران هایلوک برای انتقال داده های تصویری بوده و افزون بر آن شما می توانید در استفاده های رایانه ای و اینترنتی هم از آن استفاده کنید.

فروش ویژه تا پایان سال

برای خرید کابل شبکه هایک ویژن مدل DS-1LN6-UE-W می توانید از طریق وبسایت ایران هایلوک اقدام کنید. این قیمت ها ممکن است دچار نوسان شود اما در حال حاضر شما می توانید کابل شبکه هایک ویژن DS-1LN6-UE-W را از طریق لینک های زیر خرید کنید:

قیمت اصلی کابل شبکه هایک ویژن مدل DS-1LN6-UE-W با قیمت اصلی 15,400 تومان است اما با تخفیف ویژه عرضه می شود.

شما کاربران و همکاران می توانید در فروش ویژه فروش ویژه کابل هایک ویژن مدل DS-1LN6-UE-W برای خرید حلقه قیمتهای تخفیف خورده برای فروش متری را باز هم با 5 درصد تخفیف مضاعف خریداری کنید.

قیمت حلقه ای کابل هایک ویژن مدل DS-1LN6-UE-W

همانطور که در بندهای بالا اشاره شد، در فروش ویژه کابل هایک ویژن مدل DS-1LN6-UE-W شما می توانید کابل هایک ویژن مدل DS-1LN6-UE-W را به قیمت متری 7500 تومان خریداری کنید اما اگر قصد دارید حلقه ای خرید کنید، از این عدد 5 درصد هم کسر خواهد شد. حلقه های کابل شبه هایک ویژن 305 متری است و اگر قصد دارید یک حلقه یا بیشتر خرید کنید، می توانید هر حلقه را با قیمت 2میلیون و 175هزار تومان خریداری کنید.

کابل-شبکه-هایک

ویژگی های کابل شبکه هایک ویژن مدل DS-1LN6-UE-W

در انتهای این مقال با عنوان فروش ویژه کابل هایک ویژن مدل DS-1LN6-UE-W می خواهیم ویژگی های این کابل را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید تا مشخصات فنی آن برای شما شرح داده شود:

  • کابل شبکه از ملزومات تجهیزات نظارتی در راهکارهایی که بر اساس وای فای نیست، به شمار می رود و کابل شبکه هایک ویژن از سرعت انتقال داده و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • کابل شبکه هایک ویژن برای استفاده کابلکشی در فضاهای کمتر از 70 متر ممتد کاربرد دارد.
  • کابل شبکه هایک ویژن از زیبایی بالایی برخوردار است.
  • کابل شبکه هایک ویژن مدل DS-1LN6-UE-W دارای جعبه آبی و سفید است.
  • خود کابل شبکه هایک ویژن مدل DS-1LN6-UE-W سفیدرنگ است.
  • کابل شبکه هایک ویژن مدل DS-1LN6-UE-W اصطلاحا UTP است.

کابل-شبکه-هایک-ویژن

امیدواریم این مقاله با عنوان فروش ویژه کابل هایک ویژن مدل DS-1LN6-UE-W موردتوجه شما قرار گرفته باشد.

 

× برای خرید مشاوره بگیرید