تفاوت DVRهای سری F و K هایلوک و هایک ویژن

تفاوت-dvrهای-سری-f-و-k

تفاوت DVRهای سری F و K هایلوک و هایک ویژن عنوان مقاله ای است که در آن قصد داریم بررسی جامعی از این مقوله داشته باشیم و ابعاد گوناگون آن را بررسی کنیم. با ما همراه باشید تا با کم و کیف این موضوع بیشتر آشنا شوید. تفاوت DVRهای سری F و K یک موضوع مهم برای کاربرانی است که در خرید این دو دستگاه تردید دارند. قطعا پس از خواندن این مقاله، این موضوع برای کاربران روشن خواهد شد.

ایران هایلوک تفاوت DVRهای سری F و K را بررسی می کند

خوب است بدانید در فروشگاه ایران هایلوک دستگاه های DVR به چند دسته تقسیم می شوند و از چه ابعادی قابل بررسی هستند. در این بند اشاره به این موضوع خواهیم کرد که این دستگاه ها به چند دسته تقسیم می شوند و از چه لحاظی قابل بررسی هستند:

  • مهمترین تقسیم بندی دستگاه های DVR بر اساس تعداد کانال(4،8،16و…) است.
  • در دستگاه های هایلوک و هایک ویژن سری های محتلف بر اساس پشتیبانی از وضوح تصویر وجود دارد که به دسته های G، Q و U تقسیم می شود.
  • یکی دیگر از ابعاد بررسی دستگاه های DVR هایک ویژن و هایلوک سری F و K است که در این مقاله قصد داریم آن را بررسی کنیم.
  • نوع دیگر بررسی دستگاه های DVR هایلوک و هایک ویژن بررسی از نوع سری تک هارد و دو هارد است.

*شما کاربران گرامی می توانید با شماره های تماس 66735544 یا 09901220030 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا تفاوت DVRهای سری F و K هایلوک و هایک ویژن را به طور کامل برای شما شرح دهند.

تفاوت-dvrهای-سری-f-و-k-iranhilook

تفاوت DVRهای سری F و K

اگر بنا به نام بردن تفاوت های دستگاه سری F و K باشد، می توانیم به طور اجمالی به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سال ساخت دستگاه
  • فرمت ضبط دستگاه

مقایسه سال ساخت دستگاه های سری F و K

دستگاه های سری G در برندهای هایک ویژن و هایلوک با پسوند F تولید می شدند. این دستگاه های DVR با تعداد کانالهای 4، 8 و 16 تولید می شدند اما از سال 2020 شرکت هایک ویژن تصمیم گرفت دستگاه های 16 کانال سری G را با پسوند K هم تولید کند. پس این نکته را در نظر داشته باشید دستگاه های 16 کانال سری G با پسوند K قطعا تولید سال 2020 میلادی به بعد هستند.

مقایسه فرمت ضبط دستگاه های سری F و K

دستگاه های سری G در برندهای هایک ویژن و هایلوک که با پسوند F تولید می شدند دارای فرمت ضبط H264 بودند اما از سال 2020 که این دستگاه های DVR با تعداد کانالهای 16 به بازار عرضه شدند، دارای پسوند K بوده و از فشرده سازی حداکثری بهره می برند. این دستگاه ها دارای فرمت ضبط +H.265 Pro هستند. این اقدام به دلیل آن صورت گرفت که کاربر بتواند وقایع بیشتر را بر روی هارد ذخیره کند.

معرفی دستگاه های سری F و K

حال که به طور کامل تفاوت DVRهای سری F و K هایلوک و هایک ویژن مشخص شد، می خواهیم در این بند خود محصول را برای شما معرفی کنیم. ابتدا از برند هایک ویژن شروع می کنیم:

  • DS-7216HGHI-F1
  • DS-7216HGHI-K1

dvr-ds-7216hghi-k1

دستگاه سری F قبل از سال 2020 میلادی تولید می شد اما دستگاه سری K قطعا از سال 2020 میلادی به بعد در دستور کار برترین شرکت تولیدکننده تجهیزات نظارتی قرار گرفته است. دستگاه سری F دارای فرمت ضبط H264 بود اما دستگاه سری K از فرمت ضبط +H.265 Pro برخوردار است.

حالی می خواهیم به عنوان حسن ختام در این مقاله با عنوان تفاوت DVRهای سری F و K هایلوک و هایک ویژن، دو محصول متفاوت در برند هایلوک را مور بررسی قرار دهیم:

  • DVR-216G-F1
  • DVR-216G-K1

dvr-216g-k1

دستگاه سری F قبل از سال 2020 میلادی تولید می شد اما دستگاه سری K قطعا از سال 2020 میلادی به بعد در دستور کار زیرمجموعه شرکت هایک ویژن قرار گرفته است. دستگاه سری F دارای فرمت ضبط H264 بود اما دستگاه سری K از فرمت ضبط +H.265 Pro برخوردار است.

امیدواریم این مقاله با عنوان تفاوت DVRهای سری F و K هایلوک و هایک ویژن مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

× برای خرید مشاوره بگیرید