ایران هایلوک دوربین مداربسته بی سیم را بررسی می کند

ایران-هایلوک-دوربین-مداربسته-بی-سیم

ایران هایلوک دوربین مداربسته بی سیم را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. در واقع این اصطلاح اشاره به آن دسته از محصولاتی دارد که به کابلکشی نیاز ندارند و در فرایند نصب این محصولات چیزی تحت عنوان کابلکشی مطرح نیست. هایک ویژن به عنوان اصلی ترین برند در مجموعه ایران هایلوک، دوربینهای مداربسته بی سیم تولید می کند و توسط فروشگاه ایران هایلوک، اصلی ترین نماینده رسمی هایک ویژن و هایلوک در ایران به فروش می رسد. در ادامه با ما همراه باشید تا ایران هایلوک دوربین مداربسته بی سیم را بررسی کند.

گذری بر دوربینهای مداربسته بی سیم

در طی سالهای اخیر، دوربین مداربسته بی سیم در میان کاربران و همکاران نظارت تصویری طرفداران زیادی پیدا کرده است. این محصولات هم به زیبایی محیط کمک می کنند هم در مبحث انتقال تصویر به سادگی عمل می کند؛ همچنین در فرایند خرید تجهیزات نظارتی در خصوص حذف دستگاه و کابل، می تواند به هزینه های مصرف کننده هم کمک کند و باعث صرفه جویی شود.

ایران-هایلوک-دوربین-مداربسته-بی-سیم-بررسی

دوربین مداربسته بی سیم چگونه کار می کند؟

در محصولات هایک ویژن با تکنولوژی تحت شبکه دوربینهای مداربسته بی سیم وجود دارد که وقایع را با استفاده از قابلیت وای فای دریافت و انتقال می دهد. کار با این محصولات به این صورت است که کاربران می توانند دوربین مداربسته را با استفاده از روتر یا مودم شناسایی کنند و سپس آن را به واسطه نرم افزار اختصاصی هایک ویژن می توانید بر روی گوشی تلفن همراه یا رایانه شخصی خود ببینید. برای دانلود نرم افزار انتقال تصویر هایک ویژن روی لینک زیر کلیک کنید:

هایک-ویژن-iVMS-4200

ایران هایلوک دوربین مداربسته بی سیم را مورد بررسی قرار می دهد

پیشترها که چیزی تحت عنوان تکنولوژی تحت شبکه در دوربین مداربسته وجود نداشت، همه دوربینهای مداربسته از طریق کابل ترکیبی برق و تصویر وقایع را به دستگاه منتقل می کرد اما با پیشرفت تکنولوژی، دوربینهای مداربسته بی سیم وارد بازار شدند که تنها کابل مورد نیاز آنها، یک کابل برق است که داخل کارتن خود محصولات وجود دارد. نسل جدید دوربینهای مداربسته IP همین دوربینهای مداربسته بی سیم هستند.

دوربینهای مداربسته بی سیم به شرح زیر معرفی می شوند:

دوربین-مداربسته-بیسیم

دوربین مداربسته گردان

در این مقاله با عنوان ایران هایلوک دوربین مداربسته بی سیم را بررسی می کند، می رسیم به دوربین مداربسته گردان که توان اتصال از طریق وای فای را دارد و روی گوشی تلفن همراه ست می شود. این محصول ساخت کشور ایران است و به عنوان یک دوربین مداربسته ارزان قیمت طرفداران زیادی دارد. فروشگاه ایران هایلوک این محصول را با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند. این محصولات دارای صدای دو طرفه هستند و از طریق گوشی تلفن همراه قابلیت چرخیدن 360 درجه دارند. به این دوربینهای مداربسته یک عدد رم متصل می شود.

ایران هایلوک دوربین مداربسته بی سیم کیوب را بررسی می کند

در فروشگاه ایران هایلوک دوربین مداربسته کیوب هایک ویژن به عنوان مهمترین محصول با قابلیت اتصال وای فای مطرح است. این سری دوربینهای مداربسته قابلیت چرخش ندارند و دارای لنز ثابت هستند. در این بند ویژگی های کلی این سری محصولات را بررسی می کنیم:

  • پارتنامبر دوربینهای مداربسته کیوب با DS-2CD24 شروع می شود.
  • این محصولات دارای وضوح تصویر 2 یا 4 مگاپیکسل هستند.
  • سری جدید این محصولات دارای قابلیت فشرده سازی +H.265 هستند.
  • دوربینهای مداربسته کیوب دارای قابلیت PIR هستند.
  • دوربینهای مداربسته کیوب دید در شب وسیعی ندارند.
  • این محصولات از قابلیت اتصال رم بهره می برند.
  • این محصولات دارای صدای دو طرفه هستند.

ایران هایلوک دوربین مداربسته بی سیم بیبی کم را بررسی می کند

بیبی کم هایک ویژن که به عنوان دوربین اتاق کودک معروف است، بیشتر برای آن دسته از کودکانی قابل استفاده است که والدین آنها بنا به هر دلیلی توان نظارت از کودک خود را ندارند و از این طریق می توانند از راه دور کودک خود را ببینند. معمولا این دوربینهای مداربسته بیبی کم بر روی میز گذاشته می شود. این محصولات هم به راحتی روی گوشی تلفن همراه سینک می شود و قابلیت صدای دو طرفه هستند و از طریق گوشی تلفن همراه چرخش 360 درجه دارند.

امیدوریم این مقاله با عنوان ایران هایلوک دوربین مداربسته بی سیم را بررسی می کند مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

 

 

 

 

× برای خرید مشاوره بگیرید