ایران هایلوک دستگاه تجهیزات نظارتی را بررسی می کند

ایران-هایلوک-دستگاه-تجهیزات-نظارتی

ایران هایلوک دستگاه تجهیزات نظارتی را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. در واقع این محصول مهمترین نقش را در فرایند نظارت ایفا می کند. در این مقاله ابعاد گسترده این محصولات و کارایی آن بررسی خواهد شد. دستگاه مغز متفکر تجهیزات نظارتی است و به دسته زیر تقسیم بندی می شود:

  • DVR
  • NVR

طی سالهایی که تجهیزات نظارتی در جهان مطرح شده است، دستگاه های ضبط و پخش به دو دسته تقسیم می شود که هر کدام کارایی های خاص خود را دارند. در واقع دستگاه های DVR توان پشتیبانی از دوربینهای مداربسته HD را دارند و دستگاه های NVR توان پشتیبانی از دوربینهای مداربسته IP را دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا ایران هایلوک دستگاه تجهیزات نظارتی را بررسی کند.

دستگاه تجهیزات نظارتی چگونه کار می کند؟

در فروشگاه ایران هایلوک دستگاه های تجهیزات نظارتی از برندهای هایک ویژن و هایلوک موجود است. هر دو برند هایک ویژن و هایلوک در یک کمپانی تولید می شوند و هر دو برند دارای دو سری محصولات DVR و NVR است. دستگاه های هایلوک نمونه اقتصادی شرکت است و دستگاه هایی که دارای قابلیت های ویژه تر هستند، از برند هایک ویژن عرضه می شوند. در ادامه ایران هایلوک دستگاه تجهیزات نظارتی با قابلیتهای ویژه را معرفی خواهد کرد.

ایران-هایلوک-دستگاه-تجهیزات-نظارتی-بررسی

ایران هایلوک دستگاه تجهیزات نظارتی را مورد بررسی قرار می دهد

پیشترها چیزی تحت عنوان تکنولوژی تحت شبکه وجود نداشت، فقط یک نوع دستگاه وجود داشت و آن هم DVR بود. در حال حاضر همچنان بسیاری از برندها فقط دستگاه DVR تولید می کنند و چیزی تحت عنوان دستگاه NVR در مححصولات آنها وجود ندارد؛ چرا که تکنولوژی تحت شبکه برای آنها تعریف نشده است. تکنولوژی تحت شبکه در محصولات هایک ویژن و هایلوک وجود دارد و پا به پای محصولات HD عرضه می شود.

دستگاه های هایلوک به دسته بندی های زیر تقسیم بندی می شود:

  • دستگاه های بدنه پلاستیکی با پشتیبانی از وضوح تصویر پایین
  • دستگاه های بدنه فلزی

دستگاه-های-هایلوک

دستگاه های هایک ویژن به دسته بندی های زیر تقسیم می شود:

  • دستگاه های اقتصادی
  • دستگاه های قوی و گران قیمت

دستگاه-های-هایک-ویژن

دستگاه های بدنه پلاستیکی هایلوک با پشتیبانی از وضوح تصویر پایین

دستگاه های هایلوک به طور کلی از ویژگی های و قابلیتهای فراوانی بهره نمی برند و به طور کلی همه دستگاه های هایلوک دارای یک خروجی صدا هستند و هیچ کدامیک از آنها از خروجی AV بهره نمی برند. حال در دستگاه های بدنه پلاستیکی هایلوک، ی توانید اقتصادی ترین نوع دستگاه را بیابید که از وضوح تصاویر پایین بهره می برند. ایران هایلوک دستگاه تجهیزات نظارتی هایلوک با بدنه پلاستیکی و پشتیبان دوربینهای مداربسته با وضوح تصویر پایین را بررسی می کند:

دستگاه های DVR سری G با پارتنامبر 1 از بدنه پلاستیکی بهره می برند و دارای دستگاه های 4، 8 و 16 کانال هستند. این دستگاه ها از دوربینهای مداربسته 2 مگاپیکسل بهره می برند و در بازبینی به شما وضوح یک ممیز سه مگاپیکسل خروجی می دهد. فشرده سازی این دستگاه های H264 است.

دستگاه های NVR سری B از بدنه پلاستیکی بهره می برند و دارای دستگاه های 4 و 8 کانال با و بدون PoE هستند. این دستگاه ها از دوربینهای مداربسته 2 مگاپیکسل بهره می برند و در بازبینی به شما هم همان میزان وضوح را خروجی می دهد. فشرده سازی این دستگاه های H264 است.

دستگاه های NVR سری D از بدنه پلاستیکی بهره می برند و دارای دستگاه های 4 و 8 کانال با و بدون PoE هستند. این دستگاه ها از دوربینهای مداربسته 4 مگاپیکسل بهره می برند و در بازبینی به شما هم همان میزان وضوح را خروجی می دهد. فشرده سازی این دستگاه های H265 است.

دستگاه های بدنه فلزی هایلوک

در بند قبلی ایران هایلوک دستگاه تجهیزات نظارتی هایلوک با بدنه پلاستیکی را برررسی کرد؛ حال در این بند می خواهیم دستگاه های بدنه فلزی را بررسی کنیم. بهترین دستگاه های هایلوک توان پشتیبانی از وضوح تصویر 8 مگاپیکسل را دارند اما بیشترین مقدار کانال در دستگاه های DVR سری Q است که توان پشتیبانی از دوربینهای مداربسته تا 4 مگاپیکسل را دارند و 32 کانال تصویر دارند. ایران هایلوک دستگاه تجهیزات نظارتی هایلوک با بدنه فلزی را بررسی می کند:

  • دستگاه های DVR سری G با پارتنامبر 2 دارای 4، 8 و 16 کانال تصویر با فرمت ضبط H264 است و توان پشتبانی از دوربینهای مداربسته 2 مگاپیکسلی را دارند.
  • دستگاه های DVR سری Q دارای 4، 8، 16 و 32 کانال تصویر با فرمت ضبط H265 است و توان پشتبانی از دوربینهای مداربسته 4 مگاپیکسلی را دارند.
  • دستگاه های DVR سری U دارای 4، 8 و 16 کانال تصویر با فرمت ضبط H265 است و توان پشتبانی از دوربینهای مداربسته 5 مگاپیکسلی را دارند.
  • دستگاه های NVR سری MH-C دارای 4، 8 و 16 کانال تصویر با فرمت ضبط H265 است و توان پشتبانی از دوربینهای مداربسته 8 مگاپیکسلی را دارند.
  • دستگاه های NVR سری MH-D دارای 4 و 8 کانال تصویر با فرمت ضبط H265 است و توان پشتبانی از دوربینهای مداربسته 4 مگاپیکسلی را دارند.

*دستگاه های NVR سری D تنها محصولاتی اند که فاقد خروجی صدا هستند.

دستگاه های اقتصادی هایک ویژن

دستگاه های هایک ویژن بیشترین ویژگی ها و قابلیتهای موجود در تجهیزات نظارتی را دارند. به طور کلی همه دستگاه های هایک ویژن یک خروجی صدا هستند به جز موارد استثنا که دارای 4 کانال صدا هستند. همه دستگاه های هایک ویژن از خروجی AV بهره می برند. همه دستگاه های هایک ویژن دارای بدنه فلزی هستند. ایران هایلوک دستگاه تجهیزات نظارتی هایک ویژن اقتصادی را بررسی می کند:

  • دستگاه های DVR سری HG دارای 4، 8 و 16 کانال تصویر با فرمت ضبط H264 است و توان پشتبانی از دوربینهای مداربسته 2 مگاپیکسلی را دارند.
  • دستگاه های DVR سری HQ دارای 4، 8، 16 و 32 کانال تصویر با فرمت ضبط H265 است و توان پشتبانی از دوربینهای مداربسته 4 مگاپیکسلی را دارند.
  • دستگاه های NVR سری 71 دارای 4 و 8 کانال تصویر با فرمت ضبط H265 است و توان پشتبانی از دوربینهای مداربسته 2 مگاپیکسلی را دارند.

*دستگاه 16 کانال سری HG دارای فرمت ضبط +H265 Pro است.

دستگاه های قوی و گران قیمت هایک ویژن

در بند قبلی ایران هایلوک دستگاه تجهیزات نظارتی هایک ویژن اقتصادی را برررسی کرد؛ حال در این بند می خواهیم دستگاه های قوی و گران قیمت هایک ویژن را بررسی کنیم. بهترین دستگاه های هایک ویژن توان پشتیبانی از وضوح تصویر 12 مگاپیکسل را دارند و بیشترین مقدار کانال در دستگاه های NVR سری 96 است که تا 128 کانال تصویر هم موجود است. ایران هایلوک دستگاه تجهیزات نظارتی هایک ویژن قوی و گران قیمت را بررسی می کند:

  • دستگاه های DVR سری HU دارای 4، 8 و 16 کانال تصویر با فرمت ضبط H265 است و توان پشتبانی از دوربینهای مداربسته 5 مگاپیکسلی را دارند که دارای 4 خروجی صدا هستند.
  • دستگاه های DVR سری HT دارای 4 و 8 کانال تصویر با فرمت ضبط H265 است و توان پشتبانی از دوربینهای مداربسته 8 مگاپیکسلی را دارند که دارای 4 خروجی صدا هستند.
  • دستگاه های NVR سری 76 دارای 4، 8 و 16 کانال تصویر با فرمت ضبط H265 است و توان پشتبانی از دوربینهای مداربسته 8 مگاپیکسلی را دارند و دارای قابلیت تا 2 هارد را دارند.
  • دستگاه های NVR سری 77 دارای 4، 8، 16 و 32 کانال تصویر با فرمت ضبط H265 است و توان پشتبانی از دوربینهای مداربسته 8 مگاپیکسلی را دارند و دارای قابلیت تا 4 هارد را دارند.
  • دستگاه های NVR سری 96 دارای 32، 64 و 128 کانال تصویر با فرمت ضبط H265 است و توان پشتبانی از دوربینهای مداربسته 12 مگاپیکسلی را دارند و دارای قابلیت تا 16 هارد را دارند.

امیدواریم این مقاله با عنوان ایران هایلوک دستگاه تجهیزات نظارتی را بررسی می کند مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

× برای خرید مشاوره بگیرید