قیمت دوربین مداربسته با کاهش قیمت ارز چه تغییری می کند؟

قیمت-دوربین-مداربسته

قیمت دوربین مداربسته با کاهش قیمت ارز چه تغییری می کند؟ در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و مشخص خواهیم کرد تغییرات در آینده به چه شکل است. قیمت دوربین مداربسته، دستگاه، کابل، هارد، آداپتور، اتصالات و لوازم جانبی از ابتدای سال جاری تا کنون چندین بار با افزایش چند درصدی مواجه شد اما در طی روزهای اخیر روند صعودی و افزایش قیمت ها و تورم لجام گسیخته سال 1399 معکوس شده و در حال حاضر چند روز است که قیمت ارز روند نزولی داشته و به تبع آن روند صعودی قیمت محصولات متوقف شده است.

کاهش قیمت ارز

از اوایل آبان ماه و در پی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، قیمت ارز خاصه دلار دستخوش تغییرات و نواسانات زیادی شده است. از آنجا که قیمت ارز تاثیر بسزایی روی قیمت دوربین مداربسته و موارد اینچنینی دارد، کاهش قیمت ارز در روزهای آتی می تواند باعث ارزان شدن دوربین مداربسته هم شود. طی نیمه نخست ماه آبان قیمت ارز از هر دلار 320,000 ریال معامله می شد و پس از پیشی گرفتن بایدن از ترامپ در انتخابات آمریکا، قیمت ارز به هر دلار 250,000 ریال هم رسید. باید دید قیمت ارز در چه عددی به ثبات می رسد تا بعد از آن در خصوص قیمت دوربین مداربسته بحث کنیم.

قیمت دوربین مداربسته

در فروشگاه ایران هایلوک برندهای زیر در محصولات دوربین مداربسته به فروش می رسد:

قیمت-دوربین-مداربسته-هایکویژن

قیمت هر کدامیک از برندهای بالا توسط مرجع قیمت گذاری خاص خود تعیین می شود و فروشگاه ایران هایلوک مجری این قیمتهای مصوب خواهد بود. در نظر داشته باشید هر کدامیک از این برندها توسط کدام مرجع قیمتگذاری می شوند:

  • هایک ویژن توسط شرکت پارس ارتباط افزار در ایران قیمتگذاری می شود و به طور متمرکز لیست قیمت ارائه می کند. برای مشاهده تازه ترین لیست قیمت ارائه شده توسط شرکت پارس ارتباط افزار بر روی لینک هر کدامیک از موارد زیر کلیک کنید:

لیست قیمت محصولات توربو اچ دی هایک ویژن

لیست قیمت محصولات تحت شبکه هایک ویژن

لیست قیمت لوازم جانبی

  • هایلوک توسط شرکت تدبیراندیشان در ایران قیمتگذاری می شود؛ هرچند شرکت پارس ارتباط هم محصولات هایلوک قیمتگذاری می شود اما مرجع رسمی شرکت تدبیراندیشان درسا است. برای مشاهده تازه ترین لیست قیمت ارائه شده توسط شرکت تدبیراندیشان درسا بر روی لینک هر یک از موارد زیر کلیک کنید:

لیست قیمت محصولات توربو اچ دی هایلوک

لیست قیمت محصولات تحت شبکه هایلوک

  • نگرون توسط فروشگاه ایران هایلوک به طور انحصاری وارد بازار تجهیزات نظارتی می شود و مرجع قیمتگذاری فروشگاه ایران هایلوک است. در حال حاضر لیست قیمتی برای محصولات نگرون وجود ندارد؛ چرا که موجودی تمام محصولات نگرون به پایان رسیده است. به محض عرضه دوباره محصولات نگرون، لیست قیمت آن ارائه داده خواهد شد و از طریق همین وبسایت اطلاع رسانی می شود.
  • نیکسون توسط فروشگاه ایران هایلوک به طور انحصاری وارد بازار تجهیزات نظارتی می شود و مرجع قیمتگذاری فروشگاه ایران هایلوک است. در حال حاضر لیست قیمتی برای محصولات نیکسون وجود ندارد؛ چرا که موجودی تمام محصولات نیکسون به پایان رسیده است. به محض عرضه دوباره محصولات نیکسون، لیست قیمت آن ارائه داده خواهد شد و از طریق همین وبسایت اطلاع رسانی می شود.

قیمت-تجهیزات-نظارتی

قیمت دستگاه

همانطور که اشاره شد قیمت دوربین مداربسته در فروشگا ایران هایلوک توسط کدام مراجع عرضه می شود، دستگاه های DVR و NVR هم بسته به نوع برند آن توسط مراجع ذکر شده در لیست قیمتها قید می شود. در حال حاضر دستگاه های هایک ویژن، هایلوک و نگرون به فروش می رسد و هر کدام در لیست قیمت محصولات خودشان وجود دارند. درواقع دستگاه هم چیزی جدا از دوربین مداربسته نیست و قیمت آن پا به پای قیمت دوربین مداربسته مشمول نوسان خواهد شد. به جز دوربین مداربسته و دستگاه، لوازم جانبی هایک ویژن هم لیست دارد که به طور متمرکز عرضه می شود.

قیمت موارد دیگر

در فروشگاه ایران هایلوک به جز دوربین مداربسته و دستگاه موارد دیگری نظیر هارد و… هم به فروش می رسد. قیمت هارد بیشتر از سایر موارد تحت تاثیر قیمت ارز قرر می گیرد. معمولا قیمت هارد روزانه تغییر می کند اما مابقی موارد معمولا تا 15 روز قیمتشان ثابت می ماند. مثلا قیمت دوربین مداربسته سریعا دچار تغییر نمی شود. پیشبینی می شود اگر کاهش قیمت ارز همچنان ادامه داشته باشد، قیمت دوربین مداربسته هم ارزان شود اما باید صبر کرد تا ببینیم قیمت ارز در چه عددی به ثبات می رسد.

× برای خرید مشاوره بگیرید