نام و نشان درخشان

نگرون یک سیستم نظارتی شامل دوربین مداربسته و دستگاه ضبط و پخش است. تمام قطعات این برند، از تولیدات مرغوب کشور چین است. این برند از سال 2014 به بازار عرضه شد و کار فروش آن از طریق فروشگاه ایران هایلوک صورت می گیرد. در حال حاضر، تنوع محصولات برند نگرون، شامل 7 دوربین مداربسته و 6 دستگاه دی وی آر است. اگر دنبال تهیه یک سیستم نظارتی مرغوب با قیمت مناسب هستید، حتما از دوربین مداربسته و دستگاه نگرون استفاده کنید. وقتی قیمت مطرح می‌شود، موضوع مقایسه هم پیش می‌آید. درواقع باید در نظر داشت چقدر می‌خواهید برای تهیه یک سیستم نظارتی هزینه کنید. در مرحله بعد، باید هدف شما و فضایی که می‌خواهید آن را تجهیز کنید، مشخص باشد.

نگرون یک انتخاب مناسب برای پروژه‌های کوچک

برای مثال، اگر می‌خواهید برای خانه یا دفتر کار خود دوربین مداربسته تهیه کنید، نگرون یک انتخاب بسیار مناسب برای شماست که با ارائه مدل‌های مختلف، هم به صورت دام و هم به صورت بولت، انتظار شما را با هزینه بسیار مناسب، برآورده خواهد کرد. دستگاه‌های این برند هم با ویژگی‌های 4 کانال، 8 کانال و 16 کانال عرضه می‌شود و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا سیستم نظارتی مدنظر خود را تا سقف 16 دوربین مداربسته تشکیل دهید. در حال حاضر، اگر قصد انتخاب برند نگرون را دارید، می‌توانید دوربین‌های مداربسته با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل تهیه کنید. در نظر داشته باشید تکنولوژی به کار رفته در تمام محصولات این برند، تکنولوژی AHD است.

محصولات-نگرون

اعطای نمایندگی فروش

اگر از همکاران نظارت تصویری هستید و تمایل به دریافت نمایندگی فروش برند نگرون دارید، می‌توانید درخواست خود را به صورت کتبی، به نشانی ایمیل amiri[at]iranhilook.com ارسال کنید یا با شماره 02166735544(واحد نمایندگی) یا 09901220030 تماس بگیرید و از اطالاعات دقیق تخفیف ویژه همکاری و نحوه همکاری مطلع شوید. در حال حاضر، برند نگرون به جز تهران، در 5 نقطه کشور دارای نمایندگی فروش است. امید است در آینده نزدیک به این تعداد نمایندگان فروش افزوده شود و در تمام استان‌ها شاهد حضور نمایندگان فروش نگرون باشیم.

بررسی فنی محصولات نگرون

دوربین مداربسته و دستگاه نگرون دارای ویژگی‌ها و قابلت‌های گوناگون است. هر کدامیک از محصولات بنا به خواسته شما، ویژگی‌های متفاوتی برای ارائه دارد. اینجا به بررسی کلی محصولات این برند می‌پردازیم.

دوربین مداربسته:

  • دارای دو سری با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل
  • بهره‌مندی از برد سونی در دوربین‌های مداربسته 2 مگاپیکسل
  • دارای لنز ثابت 3.6 با زاویه دید حدود 85 درجه
  • با قابلیت دید در شب بیش از 20 متر
  • ساخته شده از بدنه فلزی

دستگاه:

  • قابلیت نصب یک یا 2 هارد روی دستگاه
  • استفاده رایگان از نرم افزارهای XMEye و P2P
  • دارای یک تا 16 کانال صدا
  • بهره‌مندی از فرمت ضبط +265
  • نمایش همزمان وقایع ضبط شده تمام کانال‌ها

خرید مطمئن را با ایران هایلوک تجربه کنید

اگر قصد خرید دوربین مداربسته و دستگاه نگرون را دارید، همین حالا عضو سایت ایران هایلوک شوید و بلافاصله پس از عضویت در سایت، از تخفیف 7 درصدی ویژه اعضا استفاده کنید. تمام محصولات این برند، با ضمانتنامه 18 ماهه ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166735544(واحد فروش) یا 09901220030 تماس بگیرید.