چشم‌انداز عالی و ارزش فوق‌العاده

هایلوک یک برند معتبر و باکیفیت، زیرمجموعه شرکت هایک ویژن ساخت کشور چین است. سال 2018 سال تولد این برند بود و محبوبیت آن در بازار چیزی فراتر از مدت زمان کوتاه عرضه آن است. هدف از تولید هایلوک، رقابت با برندهای پایین‌رده در تولید دوربین مداربسته بود که به دلیل قیمت پایین و کیفیت بالای محصولات این برند، هدف مشخص شده خیلی زود به ثمر نشست و اکنون شاهد فروش بالای آن هستیم. فرایند خرید هر کالا، مستقیما با قیمت آن در ارتباط است. درواقع اگر شما قصد خرید داشته باشید، پیش از هرچیز قیمت آن را بررسی می کنید؛ چرا که اگر بودجه شما با قیمت یک کالا مغایر باشد، شما قدرت خرید آن کالا را نخواهید داشت. هایلوک با قیمت بسیار مناسب، معضل عدم قدرت خرید را برطرف کرده؛ تا حدی که می‌توانید با هزینه خیلی پایین یک سیستم نظارتی باکیفیت فوق العاده داشته باشید.

کالای محبوب مشتریان

در طول یک سال گذشته، که از عرضه دوربین مداربسته هایلوک به بازار می گذرد، کمتر کسی پیدا می‌شود که از خرید خود راضی نباشد. هرچند هنوز تمام محصولات هایلوک شامل 24 ماه گارانتی هستند و از مدت زمان ضمانتامه آن توسط نمایندگی‌های رسمی فروش آن باقی مانده، اما آمار مراجعه‌کنندگان به بخش گارانتی برای تعویض یا تعمیر کالای مشکل‌دار هایلوک، در حداقل ممکن به سر می‌‍برد. در واقع خیالتان از بابت تهیه یک سیستم نظارتی با کیفیت و طول عمر بالا راحت باشد و در انتخاب هایلوک، هیچ شکی به دل خود راه ندهید. یقین داشته باشید که از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

معرفی-برند-هایلوک

 

هایلوک یا هایک ویژن؟

اگر پروژه مدنظر شما زیاد بزرگ نیست و قصد ندارید از تعداد دوربین مداربسته بسیار بالا استفاده کنید، هایلوک یک انتخاب ایده‌آل برای شما خواهد بود اما اگر دوربین مداربسته به کار رفته در فضای موردنظر شما بیش از 60 عدد باشد، پیشنهاد ما استفاده از بهترین نوع برند یعنی هایک ویژن است؛ چرا که در حال حاضر، برند هایک ویژن دستگاه‌هایی دارد که تا 128 کانال تصویر برای استفاده تا سقف 128 دوربین مداربسته به شما ارائه می‌دهد. در حال حاضر، هر دو تکنولوژی اچ دی و دیجیتال در برند هایلوک موجود است و می‌توانید بنا به درخواست شما و توقعتان از یک سیستم نظارتی، تکنولوژی موردنظر را انتخاب کنید. در مرحله بعدی، سراغ وضوح تصویر بروید و آنچه مدنظرتان است را تهیه کنید.

بررسی محصولات هایلوک

اگر تصمیم به انتخاب محصولات هایلوک گرفته‌اید، خوب است با ویژگی‌ها و قابلیت‌های آنها آشنا شوید. در این بند به معرفی دوربین مداربسته و دستگاه‌های آن می‌پردازیم.

دوربین مداربسته:

  • دارای دو تکنولوژی دیجیتال و اچ دی
  • دارای سه سری دوربین مداربسته دام، بولت و اسپیددام
  • دارای وضوح تصویر 2 مگاپیکسلی، 4 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی
  • بهره‌مندی از قابلیت 3D DNR
  • بهره‌مندی از قابلیت PoE در تکنولوژی تحت شبکه

دستگاه:

  • دارای دو تکنولوژی دیجیتال و اچ دی
  • دارای 4 تا 32 کانال تصویر
  • عرضه متنوع دستگاه در دو جنس پلاستیکی و فلزی
  • عرضه متنوع دستگاه در ابعاد کوچک برای اشغال حداقل فضا
  • ارائه منوی ساده و قابل دسترس برای کاربر
  • دارای یک یا دو کانال صدا
برند-هایلوک

 

ارزنده خرید کنید

با توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌های برند هایلوک و اینکه شرکت معتبر هایک ویژن تولیدکننده آن است، قطعا خرید محصولات هایلوک، یک انتخاب ارزنده برای کاربران خواهد بود. نکته حایز اهمیت در انتخاب دوربین مداربسته شناخت طبقه‌بندی برندها در دوربین مداربسته است که به شرح زیر آنها را معرفی می‌کنیم:

  • دوربین مداربسته برندهای معتبر و گرانقیمت(مثل هایک ویژن)
  • دوربین مداربسته باکیفیت برندهای نوپا(مثل هایلوک)
  • دوربین مداربسته بدون نام

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، پرواضح است که انتخاب دوربین مداربسته هایلوک، به مراتب بهتر از انتخاب دوربین‌های مداربسته بدون نام است. در نظر داشته باشید تفاوت قیمت هایلوک با دوربین‌های مداربسته بدون نام، چندان زیاد نیست.

خرید مطمئن را با ایران هایلوک تجربه کنید

اگر قصد خرید دوربین مداربسته و دستگاه هایلوک را دارید، همین حالا عضو سایت ایران هایلوک شوید و بلافاصله پس از عضویت در سایت، از تخفیف 7 درصدی ویژه اعضا استفاده کنید. تمام محصولات این برند، با ضمانتنامه 24 ماهه ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166735544(واحد فروش) یا 09901220030 تماس بگیرید.