مقرون به صرفه و اقتصادی

نیکسون یک برند دوربین مداربسته است که تمام قطعات آن، از تولیدات باکیفیت کشور چین است. این برند از سال 2017 به بازار عرضه شد و کار فروش آن از طریق فروشگاه ایران هایلوک صورت می‌گیرد. در حال حاضر، تنوع محصولات این برند، شامل 3 دوربین مداربسته است که هر سه آنها وضوح تصویر 2 مگاپیکسل دارند. اگر دنبال تهیه یک سیستم نظارتی مرغوب با قیمت ارزان هستید، حتما از دوربین مداربسته نیکسون استفاده کنید. وقتی قیمت مطرح می‌شود، موضوع مقایسه هم پیش می‌آید. درواقع باید در نظر داشت بسیاری از دوربین‌های مداربسته بدون نام در بازار، کیفیتی به مراتب پایین‌تر از نیکسون دارند و هیچ کدام وضوح تصویر آن را ندارند. شاید خیلی از دوربین‌های مداربسته در بازار موجود باشند که به اسم 2 مگاپیکسل عرضه می‌شوند اما با یک مقایسه ساده از خروجی تصاویر آنها، متوجه برتری نیکسون خواهید شد.

یک انتخاب اقتصادی

اگر می‌خواهید خیلی هزینه نکنید و در عین حال، یک سیستم نظارتی باکیفیت بالا داشته باشید، دوربین مداربسته نیکسون یک انتخاب بسیار مناسب برای شماست که با ارائه مدل‌های مختلف، هم به صورت دام و هم به صورت بولت، انتظار شما را با هزینه بسیار مناسب، برآورده خواهد کرد. نکته قابل توجه در تهیه این سیستم نظارتی، این است که محصولات نیکسون فقط شامل دوربین مداربسته است و اگر قصد خرید این برند را دارید، باید از محصولات نگرون، هایک ویژن یا هایلوک برای دستگاه ضبط و پخش استفاده کنید. تمام دوربین‌های مداربسته نیکسون از تکنولوژی AHD بهره می‌برند و با تمام دستگاه‌های نگرون، هایک ویژن و هایلوک با تکنولوژی HD ست می‌شوند.

معرفی-دوربین-مدار-بسته-نیکسون

 

بررسی فنی دوربین‌های مداربسته نیکسون

برند نیکسون در حال حاضر، سه مدل دوربین مداربسته به بازار عرضه می‌کند که دو تای آنها بولت و یکی از آنها دام است. مدل‌های محصولات این برند به شرح زیر است:

NX-880 که یک دوربین مداربسته بولت است.

NX-980 هم مثل مدل بالا یک دوربین مداربسته بولت است.

و

NX-320 که یک دوربین مداربسته دام است.

اینجا به بررسی فنی محصولات فوق میپردازیم:

  • هر سه دوربین مداربسته این برند، از برد سونی بهره می‌برند.
  • تمام بدنه دوربین‌های مداربسته نیکسون از جنس فلز است.
  • لنز هر سه دوربین مداربسته، ثابت و با فاصله کانونی 3.6 است.
  • زاویه دید هر سه دوربین مداربسته حدود 85 درجه است.
  • هر سه دوربین مداربسته این برند دارای 20 متر دید در شب هستند.
  • کیس‌های جذاب و منحصر به فرد، یکی از عوامل محبوبیت این برند محسوب می‌شود.
  • قیمت ارزان محصولات این برند، باعث شده تا قدرت خرید آن برای همه مشتریان وجود داشته باشد.

خرید مطمئن را با ایران هایلوک تجربه کنید

اگر قصد خرید دوربین مداربسته و دستگاه نیکسون را دارید، همین حالا عضو سایت ایران هایلوک شوید و بلافاصله پس از عضویت در سایت، از تخفیف 7 درصدی ویژه اعضا استفاده کنید. تمام محصولات این برند، با ضمانتنامه 12 ماهه ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166735544(واحد فروش) یا 09901220030 تماس بگیرید.