عضو وبسایت ایران هایلوک شوید

عضو-وبسایت-ایران-هایلوک

عضو وبسایت ایران هایلوک شوید و از امکانات ویژه این وبسایت برای کاربران و اعضای خود بهره مند شوید. ایران هایلوک فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته است و در این وبسایت در این زمینه مقالات کاربردی فراوانی منتشر شده است و تمام محصولات و تجهیزات نظارتی از معتبرترین برندهای جهان در ایران هایلوک عرضه می شود. در این مقاله با عنوان عضو وبسایت ایران هایلوک شوید می خواهیم ابعاد گسترده و مزایای عضو بودن در وبسایت ایران هایلوک را بررسی کنیم.

عضو-وبسایت-ایران-هایلوک-ایران-هایلوک

مزایای هر عضو وبسایت ایران هایلوک

یکی از پرکاربردترین مواردی که در وبسایت ایران هایلوک وجود دارد، عضو شدن در خبرنامه این وبسایت است. شما کاربران می توانید با عضو شدن در خبرنامه وبسایت ایران هایلوک و اعلام کردن یک ایمیل از خود، تمام مقالات را به صورت خودکار در اینباکس ایمیل خود داشته باشید. تمام مقالات به محض منتشر شدن در وبسایت برای اعضای خبرنامه وبسایت هم ارسال می شود. این یکی از مزایای هر عضو وبسایت ایران هایلوک است.

استفاده از لوکیشن فروشگاه ایران هایلوک در صفحه تماس با مای وبسایت ایران هایلوک در خدمت کاربران قرار می گیرد . لینک این لوکیشن مستقیم در گوگل مپ در این بند در اختیار شما قرار می گیرد:

لوکیشن-ایران-هایلوک

پیشترها در وبسایت ایران هایلوک این قابلیت برای کاربران وجود داشت که به محض عضویت در وبسایت از تخفیف ویژه کاربران بهره مند می شدند اما به تازگی این تخفیف برای تمام مراجعه کنندگان وبسایت فعال شده و برای استفاده از آن نیازی به عضویت در وبسایت نیست.

برای بهره مندی از درصد تخفیف همکاری با کارشناسان فروش مجموعه ایران هایلوک ارتباط بگیرید:

  • 09901220030
  • 02166735544

کارشناسان مجموعه ایران هایلوک از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 19 و پنجشنبه ها از ساعت 10 تا 16 پاسخگوی شما خواهند بود. مجموعه ایران هایلوک، جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی فعالیتی ندارد. در این ایام می توانید از طریق درگاه اینترنتی وبسایت خرید خود را انجام دهید.

عضو وبسایت ایران هایلوک شوید تا با مطالعه مقالات این وبسایت متوجه این موضوع شوید که در این مجموعه محصولات و تجهیزات نظارتی از برندهای زیر به فروش می رسد:

امکانات دیگر هر عضو وبسایت ایران هایلوک در ادامه این مقال به شرح زیر به شما معرفی می شود:

  • استفاده از فایل آموزشی انتقال تصویر هایک ویژن با IP استایتک
  • استفاده از فابل آموزشی انتقال تصویر هایک ویژن پس از رفع محدودیت ( به زودی )
  • استفاده از فایلهای به روزرسانی دستگاه های DVR و NVR هایک ویژن و هایلوک ( به زودی )

امیدواریم این مقاله با عنوان عضو وبسایت ایران هایلوک شوید مورد توجه شما کاربران گرامی قرار گرفته باشد و بتوانید با استفاده از این امکانات لحظات مفیدی را در وبسایت ما سپری کرده باشید.

فروشگاه ایران هایلوک نمایندگی رسمی محصولات هایلوک و هایک ویژن در ایران است و این اطمینان را به کاربران می دهد تا اصالت کالا تضمین شده باشد. محصولات داهوا در ایران با گارانتی های متفاوتی عرضه می شوند که در فروشگاه ایران هایلوک ابن محصولات با گارانتی پارس ارتباط افزار به فروش می رسند.

این محصولات در پاییز سال 1400 برای نخستین بار با این گارانتی وارد بازار شد و اخیرا از سوی شرکت پارس ارتباط با افزایش قیمت مواجه شده اند. دلیل این افزایش قیمت بالا رفتن قیمت دلار اعلام شده است.

فعلا محصولات هایلوک و هایک ویژن با همان لیست اعلام شده قبلی به فروش می رسند و افزایش قیمت دلار تاثیری روی قیمت محصولات هایک ویژن و هایلوک نداشته است.

در مقالات بعدی با ما همراه باشید تا برای شما اخبار جدید بازار را شرح دهیم.

کاهش درصد تخفیف همکاری هایک ویژن و عرضه باندل مخصوص شب یلدای سال 1400 مقالات بعدی وبسایت مجموعه ایران هایلوک خواهد بود.

× برای خرید مشاوره بگیرید