داهوا دومین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان

داهوا-دومین-تولیدکننده-دوربین-مداربسته

داهوا دومین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان به شمار می رود. این عنوان 3 سال است که همراه داهوا بوده و به احتمال قریب به یقین به 4 سال خواهد رسید. این عنوان هر ساله با توجه به رعایت یک سری استانداردهای خاص به برندهای مختلف اطلاق می شود. این استانداردها به شرح زیر معرفی می شود:

  • فروش سالانه در سطح جهان
  • رضایت کاربران و کارشناسان نهاد معتبر AS
  • تنوع کالا در سال گذشته و عرضه کالاهای جدید در سطح دنیا

داهوا-دومین-تولیدکننده-دوربین-مداربسته-iranhilook

در ادامه این مقاله با عنوان داهوا دومین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان با ما همراه باشید.

داهوا دومین تولیدکننده دوربین مداربسته

عبارت پرکاربردی که کاربران هنگام خرید تجهیزات نظارتی از فروشندگان می شنوند، این است که پس از هایک ویژن، داهوا دومین تولیدکننده دوربین مداربسته در سطح جهان است. از سال 2018 که داهوا گوی سبقت را در رتبه دوم جدول از سایر شرکتها ربود، تا پایان سال 2020 آن را حفظ کرد و پیشبینی می شود این مهم در پایان سال 2021 هم حفظ خواهد شد. شرکت هایک ویژن با تولید دو برند هایک ویژن و هایلوک برترین جوایز را در زمینه استانداردهای بین المللی از آن خود کرده است و داهوا در رتبه دوم پس از آن قرار گرفته است.

فروش سالانه در سطح جهان

مهمترین موردی که در رده بندی برندهای تولیدکننده تجهیزات نظارتی مطرح است، فروش سالانه محصولات آن شرکت است. هایک ویژن به طور کلی در همه جای دنیا دارای بالاترین سطح فروش را دارد. این سطح بالا به دلیل ویژگی های بسیار زیاد، قابلیت های گسترده و همچنین کیفیت بسیار خوب است. شاید داهوا در برخی از کشورها فروش بیشتری نسبت به هایک ویژن داشته باشد اما در مجموع فروش جهانی، میزان کمتری نسبت به هایک ویژن فروش دارد.

اگرچه منابع رسمی نمی تواند میزان دقیق فروش را در ایران اعلام کند اما به نظر می رسد به دلیل ارزانتر بودن داهوا نسبت به هایک ویژن، فروش این برند در ایران بیشتر از هایک ویژن باشد. افزون بر قیمت مناسبتر داهوا، ویژگی های گسترده این برند به شرح زیر معرفی می شود:

  • پوشش نیاز کاربران چه در پروژه های بزرگ، چه در پروژه های کوچک
  • دارای دستگاه های متنوع و قابلیت همزمان استفاده از چند تکنولوژی با استفاده از یک دستگاه XVR
  • بهره مندی از برد اختصاصی CVI که پس از TVI بهترین سیستم موجود در بازار است
  • دارای سطح مقاومت بسیار بالا
  • بدون افت تصویر در تکنولوژی تحت شبکه

داهوا-دومین

حال باید دید موارد دیگر در این انتخاب در مقاله داهوا دومین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان به چه صورت مورد ارزیابی قرار می گیرد.

رضایت کاربران

مجله آس با نام آسمگ هر سال طی یک نظرسنجی معتبر از کاربران در سرتاسر جهان در خصوص تجهیزات نظارتی، رتبه بندی محصولات را بررسی می کند و همچنین کارشناسان این نهاد نظرات کارشناسانه خود را اعلام می کنند. رضایت کاربران و همچنین نظرات کارشناسان این نهاد در خصوص برند داهوا، پس از هایک ویژن در مثبت ترین سطح ممکن خود قرار دارد. این رضایت کاربران بنا به دلایل زیر به دست آمده است:

  • قیمت بسیار مناسب در ازای کیفیت بسیار بالا
  • تصاویر واضح و با کیفیت بدون افت تصویر به مرور زمان
  • استفاده از برد اختصاصی و سیستمهای به روز دنیا
  • دارای منوی ساده و فرایند انتقال به تصویر آسان

داهوا-بنر

در ادامه این مقاله با عنوان داهوا دومین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان همچنان با ما همراه باشید.

تنوع کالا

هر ساله داهوا یک سری محصولات تازه با ورژنهای جدید روانه بازار می کند که باعث شود تنوع محصولات این برند با توجه به نیاز کاربران به سطح بالایی برسد. این موضوع را در نظر داشته باشید به دلیل طرفداران زیاد داهوا در بازار تجهیزات نظارتی و پوشش دادن آن از لحاظ تنوع بالای وضوح های تصویر و تعداد کانالهای متنوع باعث شده تا کاربر تمام نیاز خود را در کنار هایک ویژن و هایلوک، در این برند هم جست و جو کند و باعث شود انتخاب بسیاری از کاربران در این زمینه همین برند باشد؛ از این رو پس از هایک ویژن، داهوا دمین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان به شمار می رود. تنوع کالای داهوا به شرح زیر است:

  • دارای تعدد کالا در هر دو تکنولوژی CVI و IP
  • دارای تکنولوژی های ساده و پیشرفته مناسب با تمام نیازها چه پروژه های بزرگ چه پروژه های کوچک

ایران هایلوک ؛ فروشگاه داهوا ، دومین تولیدکننده برتر

داهوا دومین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان از سال 2001 فعالیت خود را شروع کرد و به سرعت در تمام جهان محصولات خود را عرضه نمود. فروشگاه ایران هایلوک نماینده رسمی هایک ویژن و هایلوک و عرضه کننده تمام محصولات برند داهوا با گارانتی معتبر و تضمین اصالت کالا به کاربران و مشتریان گرامی در شهر تهران فعالیت می کند. تمام مشتریان می توانند با شماره های زیر در تماس باشند و محصولات داهوا دومین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان را خریداری کنند:

  • 02166735544 شماره تلفن ثابت فروشگاه
  • 09901200130 شماره تلفن همراه و پیام رسان واتس اپ

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان داهوا دومین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید