ساعت کاری فروشگاه ایران هایلوک واقع در پاساژ نادری

ساعت-کاری-فروشگاه-ایران-هایلوک

ساعت کاری فروشگاه ایران هایلوک واقع در پاساژ نادری همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 7 شب است و پنجشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر. البته در 6 ماه دوم سال ساعت 19 به عنوان 7 شب یاد می شود و الا در 6 ماه نخست سال ساعت 19 بعضا 7 غروب یا حتی 7 عصر است. ساعت کاری فروشگاه ایران هایلوک واقع در پاساژ نادری از آغاز سال 1399 و پس از شیوع ویروس کرونا به ساعت 10 صبح تبدیل شد و الا پیش از آن فروشگاه ایران هایلوک از ساعت 9 صبح آغاز به کار می کرد.

ساعت کاری خود مرکز تجاری نادری اما از ساعت 9 صبح گشایش پیدا می کند و ساعت 21 نیز بسته می شود. مراجعه به کلیه فروشگاه های واقع در پاساژ نادری از ساعت 20 به بعد ممنوع است و فعالیت در مرکز خرید نادری از ساعت 20 تا 21 برای امور نظافت و مرتب سازی است.

ساعت کاری فروشگاه ایران هایلوک در سال 1399 و 1400

با توجه به شیوع ویروس کرونا و درگیری کامل کشور به مدت دو سال با این ویروس، ساعت کاری مجموعه ایران هایلوک تحت الشعاع این اتفاق قرار گرفت؛ چرا که بنا به قوانین وضع شده در کشور، برخی از روزهای سال به دلیل قرارگیری استان تهران در موقعیت قرمز، تمام مراکز خرید مجبور به تعطیلی شدند. این ایام به شرح زیر معرفی می شود:

  • فرورودین ماه سال 1399 به مدت یک ماه
  • آذر ماه سال 1399 به مدت دو هفته
  • فروردین و اردیبهشت سال 1400 به مدت 4 هفته

پس از سرعت بخشیدن به فرایند واکسیناسیون عمومی در کشور، کار مراکز خرید به حالت قبلی خود بازگشت و امید است با رعایت پروتکلهای بهداشتی و کاهش میزان مرگ و میر ناشی از بیماری منحوس کرونا، دیگر تعطیلی در این خصوص در کشور وجود نداشته باشد.

مراجعه حضوری به پاساژ نادری

مرکز خرید نادری به عنوان یک پاساژ فروش تجهیزات نظارتی از برندهای هایک ویژن، هایلوک و داهوا پذیرای کاربران و مشتریان گرامی است. این مرکز خرید در خیابان جمهوری تهران، تقاطع حافظ رو به روی مرکز خرید چارسو است. لوکیشن فروشگاه ایران هایلوک در نقشه گوگل را در لینک زیر بیابید:

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان ساعت کاری فروشگاه ایران هایلوک واقع در پاساژ نادری استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید