20 درصد تخفیف وبسایت ایران هایلوک

20-درصد-تخفیف-اعضای-وبسایت-ایران-هایلوک

20 درصد تخفیف وبسایت ایران هایلوک جدیدترین امکانی است که برای تمام مراجعه کنندگان به وبسایت ایران هایلوک فراهم شده است. در این مقاله نحوه استفاده از این تخفیف ویژه در تابستان سال 1400 را بررسی می کنیم.

نکته ای که مراجعه کنندگان به وبسایت ایران هایلوک باید بدانند این است که از تاریخ بیستم تیرماه سال 1400 به بعد 20 درصد تخفیف وبسایت ایران هایلوک برای تمام مراجعه کنندگان این وبسایت اعمال می شود. پیش از این طرح در وبسایت ایران هایلوک 5 نوع قیمت سیاستگذاری شده بود که به شرح زیر معرفی می شود:

20-درصد-تخفیف-وبسایت-ایران-هایلوک-iranhilook

استفاده از 20 درصد تخفیف وبسایت ایران هایلوک

در حال حاضر 360 نفر در وبسایت ایران هایلوک عضو هستند. این افراد با اهداف زیر عضو وبسایت می شدند:

حال مورد نخست منوط به اعضا حذف شده است و برای بهره مندی از تخفیف ویژه وبسایت ایران هایلوک کافی است به این وبسایت مراجعه کنید و تمام قیمت محصولات دوربین مداربسته و دستگاه را با تخفیف 20 درصدی تهیه کنید.

با کلیک روی واژه فروشگاه در بالای صفحه نخست وبسایت، می توانید تمام محصولات را به صورت یکپارچه نگاه کنید اما برای بهره مندی از 20 درصد تخفیف وبسایت ایران هایلوک باید وارد بخش دوربین مداربسته یا دستگاه شوید.

برای بهره مندی از 20 درصد تخفیف وبسایت ایران هایلوک نیازی به ورود یا عضویت نیست و این امکان برای همه مراجعه کنندگان فراهم است.

20درصدتخفیف

تخفیفات هایک ویژن

هایک ویژن دارای یک لیست قیمت مصرف کننده برای مراجعه کنندگان حضوری و افرادی است که قصد خرید محصولات به تعداد یک عدد را دارند. طرحی که برای تمام مراجعه کنندگان به وبسایت ایران هایلوک فراهم شده است استفاده از 20 درصد تخفیف ویژه است.

به طور کلی این بالاترین سطح تخفیفی است که برای هایک ویژن در نظر گرفته می شود و به قول معروف در بازار تجهیزات نظارتی دارای تخفیف همکاری است.

از تاریخ بیستم تیر ماه سال 1400 به بعد تمام مراجعه کنندگان به وبسایت ایران هایلوک می توانند تمام این محصولات را با قیمت همکاری خرید کنند. محصولات هایلوک دارای میزان تخفیف بیشتری هستند که برای بهره مندی از آن می توانید به روش زیر عمل کنید:

ورود از صفحه دانلود مشخصات فنی محصولات هایلوک

یکی از صفحاتی که خرید از آن برای کاربران دارای تخفیف ویژه بود، ورود از صفحه دانلود تجهیزات برند هایلوک بود برای کاربران با کد تخفیف 20 درصد تخفیف اعمال می کرد. از این پس در مجموعه ایران هایلوک تمهیداتی اندیشیده شده است برای آنکه از محصولات هایلوک میزان تخفیف ویژه تری به کاربران برسد.

در آینده نزدیک مجموعه ایران هایلوک قصد دارد کدهای تخفیف رایگان محصولات هایلوک را به 30 درصد ارتقا دهد. یعنی برای آن دسته از افرادی که قصد خرید محصولات هایلوک را دارند، این امکان فراهم است تا افزون بر 20 درصد، از 10 درصد تخفیف ویژه تر هم استفاده کنند. این موضوع افزایش میزان تخفیف در طرح 21 درصدی هم مطرح است که در بند بعدی به آن می پردازیم.

تخفیف کاربران از بار دوم

20 درصد تخفیف وبسایت ایران هایلوک برای تمام مراجعه کنندگان بار نخست اجرایی می شود و تا خرید تا سقف یک میلیون تومان اعتبار دارد. از خرید بار دوم به بعد کاربران می توانند همچون روال گذشته از کارشناسان مجموعه ایران هایلوک کد تخفیف دریافت کنند تا 20 درصد تخفیف وبسایت ایران هایلوک به میزان بیشتری تبدیل شود.

مجموعه ایران هایلوک قصد دارد این میزان تخفیف را یک درصد دیگر هم افزایش دهد و از حالت 12+9 به حالت 20+2 تبدیل کند.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان 20 درصد تخفیف وبسایت ایران هایلوک استفاده کافی را برده باشید

× برای خرید مشاوره بگیرید