هایلوک ارزانترین برند فروشگاه ایران هایلوک

هایلوک ارزانترین برند فروشگاه ایران هایلوک است. این شاخه معتبر و خوشنام شرکت هایک ویژن که زیرمجموعه بهترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می رود، در فروشگاه ایران هایلوک به عنوان ارزانترین برند شناخته می شود. خرید هایلوک یک خرید باکیفیت و ارزنده است که با قیمت بسیار عالی می تواند نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

البته در فروشگاه ایران هایلوک محصولات نگرون و نیکسون هم با قیمت پایینتری نسبت به هایلوک به فروش می رسد اما این دو نام جزو برندهای جهانی محسوب نمی شوند و نگرون و نیکسون هم جزو محصولات NONAME هستند که از تکنولوژی AHD بهره می برند.

ما در این مقاله با عنوان هایلوک ارزانترین برند فروشگاه ایران هایلوک قصد داریم محصولاتی را بررسی کنیم که NONAME نیستند و جزو برندهای جهانی به شمار می روند. از این رو می توان گفت در فروشگاه ایران هایلوک، هایلوک ارزانترین برند است.

هایلوک-ارزانترین-برند-iranhilook

هایلوک ارزانترین برند

همانطور که در بند بالا گفته شد هایلوک ارزانترین برند فروشگاه ایران هایلوک است. درواقع مراد از برند، محصولاتی است که دارای نام و نشان جهانی هستند. هایلوک در کنار داهوا و هایک ویژن جزو برندهای موجود در فروشگاه ایران هایلوک است که نسبت به دو برند دیگر قیمت مناسبتری دارد. هایلوک توسط دو شرکت تدبیراندیشان درسا و پارس ارتباط افزار وارد بازار ایران می شود و توسط نمایندگی های فروش این برند عرضه می شود.

فروشگاه ایران هایلوک نمایندگی رسمی هایلوک در ایران است که تمام محصولات این برند را از روی لیست قیمت محصولات درسا به فروش می رساند. تمام قیمتهای سایت ایران هایلوک بر مبنای قیمتگذاری شرکت تدبیراندیشان درسا است.

هایلوک-تدبیراندیشان-درسا

برندهای جهانی

فرض کنید وارد یک کشور خارجی شده اید و قصد تهیه تجهیزات نظارتی را دارید. وارد هر فروشگاه که بشوید و نام هایلوک را ببرید، برای او قابل شناسایی است و در صورت موجود داشتن کالا می تواند شما را راهنمایی کند. نگرون و نیکسون که در بند ابتدایی گفته شد دارای قیمت ارزانتری نسبت به هایلوک است، دارای نام و نشان درخشان برای کاربران ایرانی است و هیچ جای جهان به جز ایران قابل شناسایی نیست و قطعا در هیچ جایی از جهان به جز ایران موجودی کالا نخواهد داشت.

مراد از برندهای جهانی، همین نکته است که در جهان فروشندگان آنها را بشناسند. هایلوک به عنوان ارزانترین برند فروشگاه ایران هایلوک برندی جهانی است که باکیفیت بی نظیر و قیمتی عالی عرضه می شود.

همانطور که در شعار این برند دیده می شود، هایلوک دارای چشم انداز عالی و ارزش فوق العاده است. چشم انداز عالی هایلوک به دلیل قیمتگذاری ارزان آن است که می تواند در آینده نزدیک بازار را بگیرد و ارزش فوق العاده آن هم اشاره به کیفیت بسیار بالای هایلوک دارد. به عنوان یک برند جهانی هایلوک ارزانترین برند فروشگاه ایران هایلوک است.

hilook

تکنولوژی هایلوک

در بندهای ابتدایی این مقاله با عنوان هایلوک ارزانترین برند فروشگاه ایران هایلوک اشاره شد که نگرون و نیکسون زیرمجموعه محصولات نونیم است و دارای تکنولوژی AHD است. این تکنولوژی همان ماهیت آنالوگ است که با وضوح تصویر مگاپیکسلی قابل ارزیابی است.

در برند هایلوک ماجرا کمی متفاوت است و به تکنولوژی موجود در محصولات هایلوک با ماهیت آنالوگ Turbo HD گفته می شود که در این نوع ماهیت بالاترین سطح کیفیت را شامل می شود.افزون بر این تکنولوژی در برند هایلوک، ماهیت تحت شبکه هم وجود دارد که به آن IP گفته می شود.

تکنولوژی انحصاری هایلوک و هایک ویژن HD-TVI است که پیشرفته ترین تکنولوژی در تجهیزات نظارتی محسوب می شود. پس از این تکنولوژی در برند داهوا بهترین تکلنولوژی در تجهیزات نظارتی وجود دارد که به آن HD-CVI گفته می شود.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان هایلوک ارزانترین برند فروشگاه ایران هایلوک استفاده کافی را برده باشید.

هایلوک-ارزان

× برای خرید مشاوره بگیرید