قیمت هارد افزایش یافت

قیمت-هارد-افزایش-یافت

قیمت هارد افزایش یافت. به رغم کاهش فاحش قیمت ارز در روزهای اخیر شاهد کاهش قیمت هارد در بازار هستیم. در این مقاله این موضوع بررسی می شود. در این مقاله به بررسی موجودی هارد خواهیم پرداخت و قیمت تازه آنها را مورد بررسی قرار می دهیم. امیدواریم پس از مطالعه این مقاله با عنوان قیمت هارد افزایش یافت، به آنچه که مدنظر شما بود رسیده باشید.

در ماه جاری قیمت هارد افزایش یافت

در فروشگاه ایران هایلوک قیمت هارد تجهیزات نظارتی افزایش یافت و کاربران گرامی از تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری تمام این محصولات را با قیمت جدید خرید می کنند. در این بند اشاره به کالاهایی خواهیم کرد که مشمول این افزایش قیمت شده اند:

افزایش قیمت هارد

در فروشگاه ایران هایلوک انواع و اقسام هارد با گارانتی های متفاوت موجود است که به شرح زیر با قیمت مصوب در اردیبهشت ماه سال 1400 معرفی می شود:

  • هارد یک ترابایت شرکتی : 995 هزار تومان
  • هارد 2 ترابایت شرکتی : یک میلیون و چهارصدوپنج هزار تومان
  • برای قیمتهای موارد دیگر با کارشناسان فروش مجموعه ایران هایلوک در تماس باشید : 02166735544 – 09901220030

دلیل افزایش قیمت

در سال 2020 میلادی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن بسیاری از مشاغل و گرویدن کارها به سمت تعطیلی و قرار داشتن در حالت نیمه تعطیل، مشاغل غیرحضوری از استقبال بسیار بالایی بهره مند شدند.

در این بین افزایش قیمت هارد دلیلی مشابه به آنچه کع گفته شد دارد و در این مقاله می خواهیم آن را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

سال گذشته بورس ایران مورد اقبال عمومی قرار گرفت اما پس از قرار گرفتن آن در شرایط نابسامان، بسیاری از مردم به ارزهای دیجیتال و فرایند ماینر کردن روی آوردند. این کار به داشتن سیستمهای پرقدرت برای ماینر کردن و استخراج ارزهای دیجیتال بستگی دارد. به تازگی بسیاری از کاربران برای این کار به هارد هم نیاز دارند.

در روزهای اخیر دلیل افزایش قیمت هارد، خرید ماینرهاست. حال در بند بعدی این مقاله با عنوان قیمت هارد افزایش یافت این موضوع را بررسی می کنیم.

قیمت-هارد-افزایش-یافت-iranhilook

افزایش 10 درصدی قیمت هارد

در فروشگاه وبسایت ایران هایلوک 10 درصد قیمت هارد افزایش یافته است. در این فروشگاه انواع و اقسام هارد با گارانتی های گوناگون عرضه می شود. هر کدام از هاردهای قابل عرضه در فروشگاه ایران هایلوک با 10 درصد افزایش قیمت رو به رو شده است:

  • هاردهای یک ترابایت وسترن بنفش با گارانتی شرکتی
  • هاردهای 2 ترابایت وسترن بنفش با گارانتی شرکتی
  • هاردهای یک، 2، 4، 6 و 8 ترابایت وسترن بنفش با گارانتی سازگار، آواژنگ، حامی یا پارس ارتباط
  • هاردهای یک، 2، 4، 6 و 8 ترابایت سیگیت با گارانتی اصلی

فروش ویژه هاردهای شرکتی ایران هایلوک

در فروشگاه ایران هایلوک هاردهای با گارانتی غیراصلی با ظرفیت یک و 2 ترابایت عرضه می شود. این دو هارد در فروش ویژه قرار گرفته است و با تخفیف ویژه عرضه می شود.

طی 6 ماه گذشته قیمت هارد نوسانات زیادی نداشته است و معمولا با یک اختلاف 20 تا 30 هزار تومانی عرضه می شده است.

همانطور که در ابتدای این مقاله با عنوان قیمت هارد افزایش یافت اشاره کردیم که قیمت هارد وسترن بنفش با گارانتی شرکتی و ظرفیت یک و 2 ترابایت به فروش می رسد. قیمت هارد یک 995 هزار تومان است و قیمت هارد 2 هم یک میلیون و چهارصد و پنج هزار تومان است.

حال در این بند می خواهیم تخفیف ویژه برای خرید هاردهای کارتنی به تعداد 10 عدد را بیان کنیم.

اگر قصد 10 عدد یا بیشتر هارد یک ترابایت وسترن بنفش شرکتی را داشته باشید، می توانید با 7 درصد تخفیف آن تعداد هارد را خریداری کنید. این تخفیف ویژه برای خرید هارد 2 ترابایت هم به تعداد 10 عدد و بیشتر اعمال خواهد شد.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان قیمت هارد افزایش یافت لذت برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید