عدد 7 دوربین مداربسته IP هایک ویژن به چه معناست؟

عدد-7-دوربین-مداربسته-ip-هایک-ویژن

عدد 7 دوربین مداربسته IP هایک ویژن به چه معناست؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله این موضوع تازه و جدید در پارتنامبرها برای شما به وضوح مشخص شود. پیشترها به طور کلی پارتنامبر محصولات هایک ویژن به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است اما حال می خواهیم ببینیم اگر در پارتنامبر دوربینهای مداربسته تحت شبکه هایک ویژن عدد 7 دیدیم، معنی و مفهوم آن چیست. با همراه باشید در تا در انتهای این مقاله برای شما مشخص شود عدد 7 دوربین مداربسته IP هایک ویژن به چه معناست.

بررسی عدد 7 دوربین مداربسته هایک ویژن

شرکت هایک ویژن پارتنامبر هوشمندی را برای محصولات خود در نظر گرفته است. هر کدام از اعداد و حروف در این پارتنامبرها معنا و مفهوم خاص خودشان را دارند. در این مقاله با عنوان عدد 7 دوربین مداربسته IP هایک ویژن به چه معناست؟ می خواهیم اشاره به این عدد کنیم که در میانه های پارتنامبر قرار می گیرد. پیشترها در خصوص عدد در پارتنامبر محصولات Turbo HD هایک ویژن مطالبی را عرض کرده بودیم. بر آن اساس مشخص شده بود عدد 7 در پارتنامبر محصولات توربو اچ دی هایک ویژن نشانگر قابلیت WDR دوربین مداربسته است.

هرچند در حال حاضر قابلیت WDR دیگر با عدد 7 نشان داده نمی شود و عدد 8 جایگزین آن شده است. به مثال زیر توجه کنید:

ds-2ce16f7t-it3z-1

در این پارتنامبر عدد 7 بیانگر قابلیت WDR در این دوربین مداربسته بولت با لنز متغیر و 40 متر دید در شب است.

از سال 2018 به بعد تمام دوربینهای مداربسته هایک ویژن با تکنولوژی TURBO HD با قابلیت WDR با عدد 8 مشخص می شوند. البته بعدها عدد 3 هم بیانگر این قابلیت است که علاوه بر WDR از قابلیت Ultra Low Light هم بهره می برد.

حال عدد 7 دوربین مداربسته IP هایک ویژن را می خواهیم مورد بررسی قرار دهیم که تا به حال هیچ اشاره ای به آن نشده است؛ چرا که هیچ گاه در دوربینهای مداربسته تحت شبکه هایک ویژن عدد 7 دیده نمی شد تا اینکه در سال 2021 میلادی شرکت هایک ویژن اقدام به نسل جدید محصولاتی کرد که در آنها از عدد 7 استفاده می کند.

در تکنولوژی تحت شبکه دوربینهای مداربسته هایک ویژن دارای 4 عدد اصلی در پارتنامبر خودشان هستند که عدد سوم نشانگر مگاپیکسل دوربین مداربسته است ولی از آنجا که هایک ویژن هیچ گاه دوربین مداربسته 7 مگاپیکسلی تولید و عرضه نمی کرد، این عدد جایی در پارتنامبر دوربینهای مداربسته هایک ویژن نداشت.

الآن هم عدد 7 که به تازگی در پارتنامبر دوربینهای مداربسته هایک ویژن قرار گرفته است، در جایگاه عدد سوم پارتنامبر نیست و همچنان هایک ویژن در تولید نکردن دوربینهای مداربسته 7 مگاپیکسل اصرار دارد. عدد 7 دوربین مداربسته IP هایک ویژن قرار است در جایگاه عدد چهارم پارتنامبر قرار بگیرد. به مثالهای زیر توجه کنید تا پس از آن در بند بعدی به آن اشاره کنیم که عدد 7 دوربین مداربسته IP هایک ویژن به چه معناست:

1027

2047

مثالهای بالا دارای عدد 7 در میانه های پارتنامبر دوربینهای مداربسته هایک ویژن است که نشان می دهد این دوربینهای مداربسته از قابلیت ColorVU بهره می برند.

عدد-7-دوربین-مداربسته-ip-هایک-ویژن-iranhilook

حال مشخص شده است که اگر دوربین مداربسته IP هایک ویژن شما به اصطلاح از قابلیت ColorVu بهره ببرد، حتما عدد چهارم پارتنامبرش عدد 7 دارد که آن را معرفی می کنیم تا مشخص شود عدد 7 دوربین مداربسته IP هایک ویژن به چه معناست؟

ساز و کار عدد 7 دوربین مداربسته IP هایک ویژن

دوربین مداربسته IP هایک ویژن که عدد 7 در پارتنامبرش دیده می شود این قابلیت را دارد که به طور خودکار وقتی که نور به حداقل برسد، از خود نور ساطع کند. این دوربین مداربسته با تمام NVRهای پشتیبان مگاپیکسل دوربین مداربسته سازگار است و نیازی به تنظیمات خاصی ندارد و ساز و کار خاصی برای آن تعریف نشده است.

× برای خرید مشاوره بگیرید