قابلیت PIR هایک ویژن و هایلوک

قابلیت-pir-هایک-ویژن-و-هایلوک

قابلیت PIR هایک ویژن و هایلوک عنوان مقاله ای است که در آن می خواهیم محصولاتی را که این دو برند با این قابلیت عرضه می کنند، به شما معرفی کنیم. اساس این کار به دلیل ورود نخستین دوربین مداربسته برند هایلوک با قابلیت PIR است که توان شناسایی موجودات زنده و تردد آنها را دارد. درواقع قابلیت PIR هایک ویژن و هایلوک یک ویژگی منحصر به فرد به شمار می رود که پیشترها در دوربینهای مداربسته کیوب دیده می شد اما در حال حاضر این تکنولوژی به دوربینهای مداربسته دام و بولت هم منتقل شده است.

محصولات داری قابلیت PIR هایک ویژن و هایلوک

در فروشگاه ایران هایلوک پیش از آن که برند هایلوک اقدام به تولید و عرضه دوربین مداربسته دارای حسگر کند، محصولات زیر از برند هایک ویژن عرضه می شد:

قابلیت-pir-هایک-ویژن-و-هایلوک-iranhilook

حال از ابتدای سال 2021 میلادی فروشگاه ایران هایلوک اقدام به عرضه محصول جدید هایلوک با این قابلیت می کند که این محصول به شرح زیر معرفی می شود:

هر دو برند هایلوک و هایک ویژن در یک شرکت ساخته می شوند و هر دو در رده بندی محصولات تجهیزات نظارتی در جهان دارای رتبه یکم هستند. حال در ادامه می خواهیم تفاوت قابلیت PIR هایک ویژن و هایلوک را با یکدیگر مقایسه کنیم.

قابلیت-pir-هایلوک

تفاوت قابلیت PIR هایک ویژن و هایلوک

در حالت کلی این قابلیت در برند هایک ویژن و هایلوک تفاوت خاصی ندارد. هر دو به محض تردد موجودات زنده متوجه شده و به واسطه هشداردهنده زیر لنز، پشت سر هم چشمک می زند تا محیط را متوجه خود کند. حال اگر کاربر می خواهد از این قابلیت به نحو احسن استفاده کند و هشدار با صدا همراه باشد، می تواند یک عدد آژیر به دستگاه وصل کند. این آژیر فقط به دستگاه های DVR هایک ویژن متصل می شود که دارای خروجی آلارم هستند. این قابلیت فقط در دستگاه های سری HUHI-K هایک ویژن دیده می شود.

حال می خواهیم نمونه شبیه به دوربین مداربسته هایلوک با قابلیت حسگر به بدن موجودات زنده را بررسی کنیم.

  • دوربین مداربسته بولت مدل THC-B120-MPIRL با وضوح 2 مگاپیکسل خیلی به دوربین مداربسته بولت مدل DS-2CE12D0T-PIRL با وضوح 2 مگاپیکسل شبیه است. درواقع شباهت این 2 در وضوح تصویر یکسان، بدنه فلزی و قابلیت PIR است. تفاوت اصلی این دو در شکل ظاهری آنهاست. درواقع دوربین مداربسته B120-MPIRL بیشتر شبیه دوربین مداربسته DS-2CE11H0T-PIRL است.
  • در حال حاضر دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی هایک ویژن با قابلیت PIRL موجود نیست و یکی از دلایلی که این قابلیت در برند هایلوک عرضه شده است همین موضوع جایگزینی است.
  • دوربین مداربسته هایک ویژن با قابلیت PIR اگر موجود باشد قیمت آن قطعا بالای یک میلیون تومان برآورد خواهد شد و آن به دلیل برتری هایک ویژن از لحاظ اسم و رسم و شناخته شده تر بودن آن است.

چرا هایک ویژن؟ چرا هایلوک؟

در این مقاله با عنوان قابلیت PIR هایک ویژن و هایلوک به طور کلی اشاره به این ویژگی شد و حال در این بند می خواهیم بگوییم در کدام موارد از کدام برند استفاده کنید.

اگر می خواهید یک سیستم تجهیزات نظارتی با قیمت مناسب تهیه کنید، بهتر است از برند هایلوک محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید. پیشنهاد می شود اگر نمونه متناظر یک محصول هایک ویژن در برند هایلوک موجود است، حتما از برند هایلوک استفاده کنید تا متحمل هزینه بیشتر نشوید.

برند هایک ویژن را برای خرید محصولاتی که قابلیتهای ویژه دارند و نمونه متناظر آن در هایلوک نیست، در نظر بگیرید.

امیدواریم این مقاله با عنوان قابلیت PIR هایک ویژن و هایلوک مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

× برای خرید مشاوره بگیرید