جدیدترین محصولات هایلوک ژانویه 2021

جدیدترین-محصولات-هایلوک-ژانویه-2021

جدیدترین محصولات هایلوک ژانویه 2021 وارد بازار ایران شده است و شما می توانید این محصولات را از طریق نمایندگی رسمی هایلوک، در ایران یعنی فروشگاه ایران هایلوک خریداری کنید. فروشگاه ایران هایلوک وقع در خیابان جمهوری، از ساعت 10 تا 19 به طور حضوری پاسخگوی شماست و به طور 24 ساعته وبسایت این مجموعه محصولات را آنلاین به فروش می رساند. برای بهره مندی از تخفیف 12 درصدی وبسایت ایران هایلوک باید حتما عضو این سایت باشید. در صورتی که از همکاران نظارت تصویری هستید برای اطلاع از قیمت همکاری جدیدترین محصولات هایلوک ژانویه 2021 با شماره های زیر تماس بگیرید:

  • 09901220030
  • 02166735544

*برای عضویت در وبسایت ایران هایلوک اینجا کلیک کنید.

اطلاع از جدیدترین محصولات هایلوک ژانویه 2021

هایلوک در سال 2021 اقدام به عرضه محصولات متنوع کرده و این نشان می دهد سال میلادی جاری، سال بسیار مهم برای این برند از معتبرترین شرکت تولیدکننده تجهیزات نظارتی خواهد بود. در حال حاضر می توانید جدیدترین محصولات هایلوک ژانویه 2021 را از نمایندگی رسمی این برند در ایران یعنی فروشگاه ایران هایلوک خریداری کنید. تمام محصولات در این فروشگاه با گارانتی تدبیراندیشان درسا یا پارس ارتباط افزار عرضه می شود.

جدیدترین-محصولات-هایلوک-ژانویه-2021-IRANHILOOK

هایلوک زیرمجموعه برند هایک ویژن است

اگر از دنبال کنندگان وبسایت ایران هایلوک هستید، می دانید که این برند مثل شرکت هایک ویژن از چیپست و برد یکسان ساخته شده و در یک شرکت تولید می شوند. هایلوک شاخه معتبر و خوشنام برند هایک ویژن و تولید کشور چین است. هایلوک برای اولین بار در سال 2018 روانه بازار شد و توانست جای خود را میان کاربران و خریداران تجهیزات نظارتی در جهان باز کند.

در ماه های آینده با ما همراه باشید تا محصولات جدید این برند با قابلیتهای بیشتر هم به شما معرفی شوند. دوربین های مداربسته صدادار، دوربین های مداربسته با قابلیت دید در شب رنگی از سری محصولات آینده برند هایلوک خواهد بود.

جدیدترین دوربین مداربسته هایلوک

در آغاز سال میلادی جدید، جدیدترین محصولات هایلوک ژانویه 2021 روانه بازار ایران شد. این دوربین مداربسته به شرح زیر است:

THC-B120-MPIRL

ویژگی های جدیدترین دوربین مداربسته هایلوک

این دوربین مداربسته که به عنوان نخستین دوربین مداربسته هایلوک با قابلیت ویژه شناخته می شود، در قالب یک دوربین مداربسته بولت به بازار معرفی شده است و دارای ویژگی های به شرح زیر است:

  • این دوربین مداربسته از تکنولوژی TURBO HD بهره می برد و سیستم اختصاصی آن TVI است.
  • وضوح این دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل است.
  • این دوربین مداربسته از قابلیت حسگر موجودات زنده برخوردار است.
  • برای استفاده از قابلیت حسگر این دوربین مداربسته و بهره مندی از خروجی آلارم باید از دستگاه های DVR سری HU هایک ویژن استفاده کنید.
  • این دوربین مداربسته دارای مقاومت IP66 است.
  • دید در شب این دوربین 20 متر است.

جدیدترین دستگاه هایلوک

در ماهی که گذشت افزون بر دوربین مداربسته بالا، یک دستگاه هم به عنوان آغاز سال میلادی جدید جدیدترین محصولات هایلوک ژانویه 2021 روانه بازار ایران شد. این دستگاه به شرح زیر معرفی می شود:

DVR-216G-K1

ویژگی های جدیدترین دستگاه هایلوک

این دستگاه که به عنوان نسل جدید دستگاه های هایلوک سری G شناخته می شود، در قالب یک دستگاه DVR فلزی کیس بزرگ به بازار معرفی شده است و دارای ویژگی های به شرح زیر است:

  • این دستگاه از دوربین های مداربسته تا وضوح 2 مگاپیکسل پشتیبانی می کند.
  • در بازبینی، این دستگاه تصاویر را یک ممیز 3 مگاپیکسل ارائه می دهد.
  • فرمت ضبط این دستگاه +H.265 PRO است.
  • این دستگاه یک کانال صدا دارد.
  • این دستگاه دارای 16 کانال تصویر است.
  • افزون بر 16 عدد دوربین مداربسته با تکنولوژی HD می توانید به این دستگاه 2 عدد هم دوربین مداربسته تحت شبکه تا وضوح تصویر 5 مگاپیکسل متصل کنید.

امیدواریم این مقاله با عنوان جدیدترین محصولات هایلوک ژانویه 2021 مورد توجه شما کاربران گرامی قرار گرفته باشد.

× برای خرید مشاوره بگیرید