دوربین مداربسته هایک ویژن 8 مگاپیکسل (خروجی 4K)

دوربین-مداربسته-هایک-ویژن-8-مگاپیکسل

دوربین مداربسته هایک ویژن 8 مگاپیکسل (خروجی 4K) بالاترین وضوح تصویر ممکن در تجهیزات نظارتی در فروشگاه ایران هایلوک به شمار می رود. در واقع در حال حاضر هیچ محصولی در فروشگاه ایران هایلوک موجود نیست که وضوح بیشتر از 8 مگاپیکسل داشته باشد. دوربین مداربسته 8 مگاپیکسلی هایک ویژن محصول تازه ای نیست و پیشترها هم در این فروشگاه محصولات با این وضوح تصویر به فروش می رسید اما به تازگی سه محصول جدید با پارتنامبر جدید و قیمت ارزانتر در این فروشگاه عرضه می شود. یک دوربین مدرابسته دام و دو دوربین مدرابسته بولت به تازگی وارد بازار شده و به شرح زیر هستند:

هایک-ویژن-8مگاپیکسل

خروجی دوربین مداربسته هایک ویژن 8 مگاپیکسل

خروجی 4K بالاترین میزان وضوح تصویر را از دوربین مداربسته دریافت کرده، به دستگاه منتقل می کند و در نمایشگر نشان می دهد. دوربینهای مداربسته 8مگاپیکسلی هایک‌ویژن در شرایطی این وضوح را فراهم می کند که دستگاه متصل به آن و نمایشگر نیز از خروجی 4K بهره ببرد. در حال حاضر 5 دوربین مداربسته با وضوح 8 مگاپیکسل و تکنولوژی HD در فروشگاه ایران هایلوک موجود است که دو مورد آن قدیمی هستند. هرچند دو مورد قبلی قابلیت های بیشتری داشته و دوربینهای مدرابسته بهتری هستند. در حال حاضر 3 دوربین مداربسته با قیمت مناسبتر و قابلیت های کمتر نسبت به سری قبلی عرضه می شود.

نحوه اطلاع از وضوح تصویر 8 مگاپیکسل

اگر هیچ اطلاعی در زمینه دوربین مدرابسته و تجهیزات نظارتی ندارید، می توانید دوربین های مدرابسته را با این وضوح تصویر از پارتنامبر آنها شناسایی کنید. در تمام محصولات هایک ویژن با وضوح 8 مگاپیکسل حرف U وجود دارد. بعد از حرف U عدد 8 نشانگر قابلیت WDR محصولات است و عدد 1 نشانگر ساده تر بودن این محصولات است که از قابلیت DWDR بهره می برند. این محصولات را به تفکیک از لینکهای زیر بیابید:

هایک-ویژن-سریu1t

کاربرد این محصولات

در حال حاضر دوربین های مداربسته 2 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل با تکنولوژی HD پرفروشتر هستند. معمولا صزافی ها و طلافروشی ها که می خواهند عدد روی ترازو و ماشین حساب را هم با دوربین مداربسته ببینند و جزئیات برایشان مهم است و می خواهند با زوم کردن بر روی سوژه از کیفیت آن کاسته نشود، از این سری محصولات استفاده می کنند. همچنین اگر تشخیص چهره برای کاربر اهمیت دارد، می تواند از این محصولات استفاده کند.

ساز و کار این محصولات

برای استفاده از این محصولات نیازی نیست تنظیمات خاصی انجام دهید. فقط کافی است دوربین مداربسته با این وضوح تصویر را حتما به یک دستگاه DVR سری T  متصل کرده و حتما نمایشگرتان هم از خروجی 4K بهره مند باشد. این محصولات با پارتنامبر U1T فاقد قابلیت WDR هستند و از قابلیت DWDR بهره میبرند اما سری محصولات با پارتنامبر U8T دارای WDR هستند و نور محیط را به صورت هوشمند تفکیک می کنند. وضوح تصویر بالا دقیقا تفاوت این محصولات با دیگر محصولات نظارتی است.

ویژگی های دوربین مداربسته 8 مگاپیکسلی

دوربین های مداربسته سری U1T با این میزان وضوح تصویر انواع مختلف دارند. این اختلاف از روی پارتنامبر آنها قابل تشخیص است. عدد 78 نشانگر دام بودن محصول و عدد 16 نیز نشانگر بولت بودن است. اگر در انتهای پارتنامبر عددی وجود نداشته باشد، نشان می دهد این محصول دارای 30 متر دید در شب است و عدد 3 نشانگر 50 متر دید در شب است. عدد 5 هم نشانگر 80 متر دید در شب است. در باقی موارد تمام این 3 محصول دارای ویژگی یکسان به شرح زیر هستند:

  • دارای لنز ثابت و موجود با هر دو فاصله کانونی 2.8 میلیمتر و 3.6 میلیمتر
  • دارای زاویه دید حدود 75 یا حدود 90 درجه
  • بهره مندی از قابلیت DWDR
  • بهره مندی از مقاومت بالا و ویژگی IP67

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان دوربین مداربسته هایک ویژن 8 مگاپیکسل (خروجی 4K) لذت برده باشید

× برای خرید مشاوره بگیرید