واتس اپ فروشگاه ایران هایلوک (قابلیت جدید وبسایت)

واتس-اپ-فروشگاه-ایران-هایلوک

واتس اپ فروشگاه ایران هایلوک قابلیت جدید وبسایت برای سهولت کاربران است تا بتوانند به راحتی سفارش خود را با یک کلیک ثبت کنند. فقط کافی است وارد وبسایت ایران هایلوک شوید و بدون حتی ثبت نام کردن در این وبسایت از این قابلیت بهره ببرید. آیکن سبز رنگ اپلیکیشن واتس اپ در قسمت پایین سمت راست وبسایت یک دسترسی آسان است و با کلیک بر روی آن مستقیما به پیام رسان واتس اپ فروشگاه متصل شوید. به محض ارتباط و ورود به چت واتس اپ فروشگاه ایران هایلوک، متن پیش فرض بر روی دستگاه شما ست شده است که به شرح زیر است:

  • سلام

واتساپ-ایران-هایلوک

متن پیش فرض به چه منظور ارسال می شود؟

سلام آغازگر ارتباط میان مشتریان و فروشندگان است. می توانید این متن را پاک کرده و از ابتدا آن را به دلخواه بنویسید یا پس از سلام، آنچه دلخواهتان است را تایپ کنید. هرچه در وبسایت فروشگاه ایران هایلوک اجرا می شود صرفا برای ایجاد یک ارتباط نزدیک و صمیمی میان کاربران و فروشندگان است. هرچه این ارتباط بیشتر باشد و سادگی کار برای برقراری ارتباط افزایش پیدا کند، رغبت مشتریان برای خرید کردن بیشتر می شود. در حال حاضر این ویژگی در فروشگاه دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی ایران هایلوک یک قابلیت منحصر به فرد به شمار می رود که کمتر در بقیه وبسایت ها و فروشگاه های آنلاین تجهیزات نظارتی دیده می شود.

ممکن است واتس اپ با اختلال مواجه شود

ممکن است پس از کلیک بر روی آیکن واتس اپ وبسایت ایران هایلوک در ابتدا با ارور مواجه شوید(البته احتمال بروز این مشکل بسیار کم است). در صورت مشاهده این مشکل یک بار دیگر وارد وبسایت شوید و مجددا تلاش کنید. برای آنکه مطمئن باشید وارد چت فروشگاه ایران هایلوک شده اید، عکس پروفایل پیام رسان واتس اپ فروشگاه ایران هایلوک را تماشا کنید. این عکس را می توانید در زیر ببینید:

واتساپ-ایران-هایلوک

ساز و کار ارتباط برقرار کردن از طریق پیام رسان واتس اپ

مهم نیست چگونه وارد وبسایت ایران هایلوک می شوید. این قابلیت برای هر دستگاهی فراهم است. همانطور که ذکر شد برای استفاده از این  قابلیت حتی نیاز نیست عضو سایت باشید. ورود به واتس اپ از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی دستگاهتان به سادگی میسر می شود. اگر با گوشی تلفن همراه اقدام به ورود می کنید، چنانچه نرم افزار واتس اپ را از پیش نصب شده داشته باشید، مسقیما وارد صفحه چت فروشگاه می شوید اما اگر نرم افزار نصب نباشد، باید ابتدا آن را نصب کنید. برای استفاده از این قابلیت بر روی کامپیوتر هم باید ابتدا وارد وبسایت واتساپ شوید و کامپیوتر را با گوشی همراهتان به اصطلاح سینک کنید. فقط کافی است QR CODE نمایش داده شده بر روی دسکتاپ را از طریق قسمت سه نقطه بالای سمت راست نرم افزار واتس اپ گوشی و WhatsApp Web ست کنید تا مستقیم وارد صفحه چت شوید.

واتس-اپ-کامپیوتر

شماره تماس فروشگاه

در نظر داشته باشید اگر از طریق قابلیت اتصال به واتس اپ وبسایت فروشگاه استفاده می کنید حتما وارد صفحه چت اختصاصی فروشگاه شده باشید. علاوه بر چک کردن عکس پروفایل صفحه چت، لازم است شماره تماس را هم چک کنید. شماره واتس اپ و فروشگاه ایران هایلوک به شرح زیر است:

لازم به ذکر است این شماره تماس در صورت برقراری تماس و زنگ زدن از طریق تلفن هم فعال است.

× برای خرید مشاوره بگیرید