ثبات 6ماهه قیمت تجهیزات نظارتی

ثبات-6ماهه-قیمت-تجهیزات-نظارتی

ثبات 6ماهه قیمت تجهیزات نظارتی در راستای بالا نرفتن قیمت ارز در 6 ماهه دوم سال بوده که در سال 1399 شاهد آن بودیم. با توجه به شرایط موجود احتمال افزایش قیمت تا پس از تعطیلات نوروز سال 1400 وجود ندارد. از نیمه دوم مهرماه که قیمت محصولات هایلوک و هایک ویژن تغییر کرد تا به اینجا بیش از 4 ماه است که قیمت ها تغییری نکردند و اگر بر اساس پیشبینی ها این ثبات تا پس از تعطیلات نوروز ادامه داشته باشد، شاهد ثبات 6ماهه قیمت تجهیزات نظارتی خواهیم بود.

قیمت تجهیزات نظارتی بر اساس قیمت دلار بالا و پایین می شود و با توجه به آنکه پس از رسیدن قیمت هر دلار به 320هزار ریال در مهر ماه، دیگر روند آن کاهشی بود و پس از آن دیگر در کانال 250هزار ریال باقی ماند؛ از این رو دیگر محصولات هایک ویژن و هایلوک گران نشد.

برای استعلام از آخرین لیست قیمت تجهیزات نظارتی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

هایک-ویژن-قیمت-بگیرید

ثبات ارز در 6 ماهه دوم سال

سال 1399 با قیمت هر دلار 160 هزار ریال آغاز شد اما به سرعت در عرض 6 ماه 100 درصد قیمت آن افزایش یافت و در نیمه دوم مهرماه به هر دلار با قیمت 320هزار ریال رسید. پس از آن در حال حاضر ثبات 6ماهه قیمت تجهیزات نظارتی ناشی از ثبات نسبی 6ماهه قیمت ارز است. از ماه گذشته و با روی کار آمدن بایدن به مسند قدرت در ایالات متحده آمریکا قیمت دلار در کانال 250هزار ریال ثابت ماند و پیشبینی می شود حداقل تا پس از تعطیلات نوروز 1400 این قیمت تغییر نکند.

هرچند در مقاطعی قیمت هر دلار تا مرز 220هزار ریال هم کاهش یافت اما این کاهش پایدار نبود و فقط در عرض یکی دو روز عرضه می شد؛ چرا که اگر این کاهش پایدار می ماند، قطعا شاهد کاهش لیست قیمت محصولات هایک ویژن هم می بودیم اما در حال حاضر این کاهش قیمت هم منتفی است و محصولات بهترین تجهیزات نظارتی در جهان، در حال حاضر در کشور ایران با قیمت همان 6 ماهه پیش عرضه می شود.

ثبات-قیمت-دلار

ثبات 2ماهه قیمت تجهیزات نظارتی تا نیمه دوم فروردین

تعطیلات نوروزی سال 1400 به مدت 2 هفته طول خواهد کشید و اگر قرار به تغییر قیمت باشد، قطعا پس از تعطیلات نوروزی اتفاق خواهد افتاد. شرکت پارس ارتباط افزار و شرکت تدبیراندیشان درسا به عنوان واردکنندگان اصلی برند هایک ویژن و هایلوک در ایران تصمیم گیرندگان نهایی در قیمت گذاری این سری محصولات هستند و به نظر می رسد همه چیز به پس از تعطیلات نوروز ارجاع شود. در این صورت احتمال ثبات 6ماهه قیمت تجهیزات نظارتی تحقق می یابد.

قیمت هایک ویژن و هایلوک

همانطور که در مقالات پیشین به آن اشاره شد، قیمت محصولات هایکویژن و هایلوک با ثبات 6 ماهه رو به رو بوده اما به دلیل آنکه آخرین لیست قیمت روی قیمت هر دلار 320هزار ریال منتشر شده بود و الان دلار در کانال 250هزار ریال معامله می شود، درصد تخفیف هر دو سری محصولات هایلوک و هایک ویژن بیشتر شده است و این درصد تخفیف بیشتر تا زمانی که قیمت دلار افزایش پیدا نکند، ادامه دار خواهد بود.

دلار-هایک-ویژن-هایلوک

فروشگاه ایران هایلوک متولی عرضه کننده بهترین تجهیزات

تمام کاربران گرامی وبسایت، تمام همکاران و مشتریان محترم میی توانند از طریق فروشگاه ایران هایلوک و وبسایت ایران هایلوک آخرین لیست قیمت محصولات هایک ویژن و هایلوک را مشاهده کنید. همچنین می توانید از طریق پیامرسان واتس اپ به شماره 09901220030 به ما پیغام دهید تا فایل PDF جدیدترین قیمت های هایلوک و هایک ویژن را در گوشی تلفن همراه خود داشته باشید. این فایل PDF شامل موارد زیر است:

  • پارتنامبر محصول
  • تصویر کالا
  • مشخصات کلیدی آن
  • قیمت

امیدواریم این مقاله با عنوان ثبات 6ماهه قیمت تجهیزات نظارتی در وبسایت فروشگاه ایران هایلوک مورد توجه شما قرار گرفته باشد. به امید آنکه ریشه تورم در کشور خشکیده شود و به جای ثبات 6ماهه قیمت تجهیزات نظارتی شاهد ثبات 6 ساله و حتی بیشتر هم باشیم.

× برای خرید مشاوره بگیرید