فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز1400 فروشگاه ایران هایلوک

فروش-ویژه-دوربین-مداربسته-نوروز1400

فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز1400 فروشگاه ایران هایلوک از تاریخ یکم اسفند ماه آخرین سال قرن آغاز می شود و تا پایان قرن جاری ادامه خواهد داشت. در فروشگاه ایران هایلوک از روز اول تاکنون موارد زیر به فروش می رسیده است:

*تمام موارد فوق در فروشگاه ایران هایلوک به دو صورت خرید حضوری و غیر حضوری به فروش می رسد. برای خرید حضوری می توانید به خیابان جمهوری تهران مراجعه کنید و برای خرید غیر حضوری نیز می توانید از طریق تماس تلفنی، یا پیام در واتس اپ یا دایرکت اینستاگرام یا از طریق خرید آنلاین وبسایت ایران هایلوک اقدام کنید:

فروش-ویژه-دوربین-مداربسته-نوروز1400-iranhilook

خرید دوربین مداربسته و دستگاه

در فروشگاه ایران هایلوک اصلی ترین کالاهایی که به فروش می رسد، دوربین مداربسته و دستگاه هایک ویژن و هایلوک است که شامل تخفیف 12 درصدی فروش برای کاربران وبسایت است. دستگاه های DVR با دوربینهای مداربسته ماهیت آنالوگ ست می شوند و دستگاه های NVR با دوربینهای مداربسته تحت شبکه ست می شوند. هر دو برند هایک ویژن و هایلوک دارای دو سری محصولات ذکرشده هستند که در این مقاله با عنوان فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز1400 فروشگاه ایران هایلوک بار دیگر به آن اشاره شد.

دریافت تخفیف استثنایی دوربین مداربسته و دستگاه

علاوه بر 12 درصد تخفیف ویژه دوربین مداربسته و دستگاه که مختص اعضای وبسایت ایران هایلوک است و به طور اتوماتیک با ورود به سایت فعال می شود، یک تخفیف استثنایی دیگر هم وجود دارد و آن مختص همکاران و کاربران فعال وبسایت است. اگر یک بار تا سقف یک میلیون تومان دوربین مداربسته و دستگاه از وبسایت خریداری کنید، می توانید از بار دوم به بعد با وارد کردن کد تخفیف دریافتی، افزون بر آن 12 درصد، 9 درصد دیگر هم تخفیف دریافت کنید.

*درنظر داشته باشید این تخفیف بیش از 20 درصدی هم فقط شامل دوربین مداربسته و دستگاه می شود.

تخفیف-ویژه-ایران-هایلوک

فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز1400

در فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز1400 علاوه بر دوربین مداربسته موارد دیگری هم وجود دارد که تا پایان سال با تخفیف ویژه عرضه می شود. در این بند می خواهیم مواردی که با تخفیف ویژه تری عرضه می شود را به شما معرفی کنیم:

فروش-ویژه-دوربین-مداربسته-نوروز1400-ایران-هایلوک

خرید هارد اینترنال

در فروشگاه ایران هایلوک هارد اینترنال به دلیل قیمت بسیار ویژه آن از فروش بسیار بالایی برخوردار است. برندهای وسترن و سیگیت برندهایی است که به عنوان شرکتهای تولیدکننده هارد در فروشگاه ایران هایلوک مطرح است. هنگام خرید هارد حتما قیمتها را با یکدیگر مقایسه کنید سپس اقدام به خرید کنید. در این مقاله با عنوان فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز1400 فروشگاه ایران هایلوک مشاهده می کنید که علاوه بر دوربین مداربسته، هارد هم جزو گزینه های فروش ویژه قرار دارد.

در فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز1400 هارد یک و 2 ترابایت وسترن بنفش قرار دارد.

خرید کابل شبکه هایک ویژن

کابل شبکه هایک ویژن که با قیمت متری بیش از 15هزار تومان به فروش می رسد، در فروش ویژه نوروز 1400 فروشگاه ایران هایلوک با قیمت متری 7500 تومان به فروش می رسد. این تخفیف 50درصدی یکی از شگفت انگیزترین موارد برای خرید کاربرانی است که از راهکارهای تحت شبکه استفاده می کنند.

*علاوه بر کابل شبکه، کابل برق و تصویر هم در فروشگاه ایران هایلوک به فروش می رسد اما جزو فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز1400 قرار ندارد.

فروش اتصالات و منبع تغذیه

اتصالات و منبع تغذیه در فروش ویژه فروشگاه ایران هایلوک قرار ندارد و نرخ آن تا پایان سال نیز همانند آنچه که پیش از این به فروش می رسیده، به فروش خواهد رسید.

فروش لوازم جانبی

تنها لوازم جانبی موجود در فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز1400 فروشگاه ایران هایلوک، سوئیچ 9 پورت هایک ویژن است. این محصول با یک میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته می شود. مابقی موارد با قیمت درج شده در سایت به فروش می رسد.

فروش دوربینهای مداربسته وریفوکال هایک ویژن

دو دوربین مداربسته با تکنولوژی Turbo HD و با ویژگی لنز متغیر به صورت دستی در فروش ویژه تا پایان سال قرار دارد. کاربران وبسایت هنگام مشاهده این کالا، تخفیف اعمال شده برای این کالا را خواهند دید اما افزون بر آن اگر عضو سایت شوید، به طور اتوماتیک از تخفیف 12 درصدی هم بهره مند خوهید شد. با این اوضاف شما می توانید دوربینهای مداربسته ورفوکال هایک ویژن با تکنولوژی Turbo HD و وضوح 2 مگاپیکسل را با قیمت کمتر از یک میلیون تومان خریداری کنید.

وریفوکال-هایک-ویژن

× برای خرید مشاوره بگیرید