بیشترین فریم ریت دوربین مداربسته

بیشترین-فریم-ریت-دوربین-مداربسته

بیشترین فریم ریت دوربین مداربسته در وبسایت فروشگاه ایران هایلوک عنوان مقاله ای است که نشان می دهد کدام دوربین مداربسته با کدام دستگاه برای نظارت بهتر مناسب است. با ما همراه باشید تا بیشترین فریم ریت دوربین مداربسته از برندهای موجود در دوربینهای مداربسته مشخص شود. سال گذشته در چنین روزی یک مقاله با عنوان مفهوم Frame rate در دوربین مداربسته فروشگاه ایران هایلوک این موضوع بررسی شد ولی در حال حاضر می خواهیم مفاهیم سال گذشته را تکمیل تر کرده و به روزرسانی کنیم.

تعریف فریم ریت

سال گذشته مفهوم کلی فریم ریت به کاربران و خوانندگان وبسایت ایران هایلوک معرفی شد:

*فریم ریت یک اصطلاح لاتین است و از لحاظ لغوی معنای نرخ قالب می دهد. نرخ قالب درواقع همان تعداد فریم یک تصویر است که نشان می دهد هر ویدیو در هر ثانیه از چند عکس تشکیل شده است. همانطور که می دانید هر فیلم از تعداد زیادی عکس تشکیل شده که در کنار یکدیگر قرار می گیرند. اگر نرخ فریم ریت 60 باشد، به این معناست که در هر ثانیه از فیلم 60 عکس به همدیگر چسبیده اند. اگ نرخ فریم ریت 30 باشد، بیانگر این است که این فیلم در هر ثانیه متشکل از 30 عکس به هم چسبیده است. بیشترین فریم ریت دوربین مداربسته در محصولات پروژه ای هایک ویژن است.

فریم ریت با پسوند fps مخفف Frame per second نمایش داده می شود. درواقع اگر یک دوربین مداربسته 25 فریم باشد در مقابل نرخ قالب آن 25 fps نمایش داده می شود.

بیشترین-فریم-ریت-دوربین-مداربسته-iranhilook

بررسی بیشترین فریم ریت دوربین مداربسته

آنچه که به عنوان بیشترین فریم ریت دوربین مداربسته مطرح است مربوط به دوربینهای مداربسته هایک ویژن است که توان ثبت پلاک در سرعت را دارند. اصلا بیشترین فریم ریت دوربین مداربسته دقیقا برای همین کار است که بتواند در سرعت بالای خودرو پلاک را بزند و مورد ارزیابی قرار گیرد. آنچه که به عنوان دوربینهای مداربسته 60 فریم مطرح هستند، مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و توان ست شدن با دستگاه های سری I را دارد.

برای ثبت پلاک جدا از مساله بازنگری، می توان برای دستگاه یه لیست سفید و سیاه تعریف کرد تا پلاک های مجاز و غیرمجاز برایش تعریف شود. بیشترین فریم ریت دوربین مداربسته این کمک را می کند تا خطای این کار به حداقل برسد.

frame-rate

بیشترین فریم ریت دوربین مداربسته در محصولات غیر پروژه ای

بیشترین فریم ریت دوربین مداربسته در محصولات غیر پروژه ای مخصوص دوربینهای مداربسته سری 2T است. این دوربینهای مداربسته تحت شبکه در وضوح 4 تا 8 مگاپیکسل ساخته شده اند و با نرخ قالب 30 در هر ثانیه توان ثبت پلاک در سرعت حدود 30 کیلومتر بر ساعت را دارند. در نظر داشته باشید برای بازبینی باید از دستگاه NVR باکیفیت استفاده کنید تا بیشترین فریم ریت دوربین مداربسته به شکل مطلوبی صورت بگیرد.

2t-پلاکخوان

فریم ریت دوربینهای مداربسته سری D3

در بندهای بالا دوربینهای مداربسته سری 2T به شما معرفی شدند که دارای بیشترین فریم ریت در میان تمام محصولات غیرپروژه ای هستند و می توانند پلاک خودرو را در سرعت کمتر از 30 کیلومتر بر ساعت بزنند. اما دوربینهای مداربسته با ماهیت آنالوگ و وضوح 2 مگاپیکسل هم موجود است که به آن توربو اچ دی گفته می شود. دوربینهای مداربسته D3 در میان دوربینهای مداربسته ارزان قیمت دارای بالاترین فریم ریت هستند به شرطی که در بازبینی از دستگاه های سری HQ استفاده کنید.

دوربینهای مداربسته سری D3 دارای قابلیت WDR هستند و در شب هم توان ثبت پلاک را دارند اما نباید توقع ثبت در سرعت را از این دوربینهای مداربسته داشت. در حالت ایستا بهترین انتخاب برای شما همین دوربینهای مداربسته سری D3 است که بیشترین فریم ریت دوربین مداربسته را دارند.

شما کاربران گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان فنی مجموعه ما در ارتباط باشید:

  • 02166735544
× برای خرید مشاوره بگیرید