تفاوت سری IT1 با IT3 در دوربینهای مداربسته هایک ویژن

تفاوت-سری-it1-با-it3

تفاوت سری IT1 با IT3 در دوربینهای مداربسته هایک ویژن عنوان این مقاله آموزشی است که در آن می خواهیم برای کاربران ایران هایلوک شرح دهیم کدام مدل برای مشتریان گرامی مناسب تر است. درواقع تفاوت سری IT1 با IT3 در موارد گوناگونی است که در ادامه می خواهیم به شما شرح دهیم. با ما همراه باشید تا اگر تا به حال برایتان این سوال پیش آمده باشد که تفاوت سری IT1 با IT3 در دوربینهای مداربسته هایک ویژن در چیست، در پایان این مقاله برای شما به طور کامل این موضوع مشخص خواهد شد.

تفاوت سری IT1 با IT3 یا شباهت آنها؟

پیش از آنکه تفاوت سری IT1 با IT3 برای شما شرح داده شود، می خواهیم شباهت این دو سری را بررسی کنیم.

  • وضوح تصویر

وضوح تصویر در سری دوربینهای مداربسته IT1 و IT3 مشترک است؛ به شرطی که در پارتنامبر آنها حرف نشان دهنده وضوح تصویر مشترک باشد. در مقالات قبلی به این موضوع اشاره شده بود که حرف نشانگر وضوح تصویر کدام است:

حرف D نشانگر این است که این دوربین مداربسته از وضوح تصویر 2 مگاپیکسل بهره می برد.

حرف H نشانگر این است که این دوربین مداربسته از وضوح تصویر 5 مگاپیکسل بهره می برد.

حرف U نشانگر این است که این دوربین مداربسته از وضوح تصویر 8 مگاپیکسل بهره می برد.

تفاوت-سری-it1-با-it3-iranhilook

شباهت دیگر این دو سری محصولات، تکنولوژی یکسان آنهاست که در این بند بررسی می شود.

  • Turbo HD

پارتنامبر IT1 و IT3 اصلا الگوریتم موجود در پارتنامبر محصولات با این ماهیت است. البته به جز این 2 سری پارتنامبر IT5 هم وجود دارد. به طور کلی هر گاه در انتهای پارتنامبر حرف IT دیده شود، نشان می دهد این دوربین مداربسته از تکنولوژی توربو اچ دی بهره می برد. در واقع ماهیت تمام دوربینهای مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن آنالوگ است و با سری تحت شبکه تفاوتهای بنیادین دارد.

هایک-ویژن-ماهیت-توربو-اچ-دی

حالا که شباهت این دو سری محصولات مشخص شد، قصد داریم تفاوت سری IT1 با IT3 در دوربینهای مداربسته هایک ویژن را هم بررسی کنیم. تفاوت این دو سری از دوربینهای مداربسته را بررسی خواهیم کرد.

میزان دید در شب

تنها تفاوت سری IT1 با IT3 در میزان دید در شب است. دوربینهای مداربسته هایک ویژن که در انتهای پارتنامبر آنها پس از حرف IT عدد 3 باشد، نشان می دهد این دوربین مداربسته بین 30 تا 50 متر دید در شب دارد. این اختلاف به دلیل شدت و ضعف نور در شب است. هرچه نور کمتر باشد، میزان دید در شب هم کمتر خواهد بود. حال دوربینهای مداربسته هایک ویژن که در انتهای پارتنامبر آنها پس از حرف IT عدد 1 باشد، نشان می دهد این دوربین مداربسته بین 20 تا 30 متر دید در شب دارد.

مورد دیگر که در دوربینهای مداربسته هایک ویژن دیده می شود، پارتنامبر IT5 است که بالاترین میزان دید در شب را دارد و فقط در دورربینهای مداربسته بولت دیده می شود. این دوربینهای مداربسته بیش از 50 متر دید در شب دارند و تا 80 متر هم می توانند رصد کنند.

دید-در-شب-هایک-ویژن

قابلیت دید در شب در دوربینهای مداربسته دام

از آنجا که مرسوم است دوربینهای مداربسته دام را در فضای داخلی استفاده کنید، دید در شب در این سری محصولات خیلی بالا نیست و در نهایت با پارتنامبر IT3 عرضه می شود. هم دوربینهای مداربسته 2 مگاپیکسل هم 5 مگاپیکسل و هم 8 مگاپیکسل با پارتنامبر IT، IT1 یا IT3 عرضه می شود اما دوربینهای مداربسته بولت با پارتنامبر IT5 هم وجود دارد گه در فضای بیرونی کاربرد دارد و دارای بالاترین سطح دید در شب در محصولات با ماهیت آنالوگ و تکنولوژی Turbo HD است.

تماس با ایران هایلوک

کاربران گرامی و مشتریان محترم وبسایت فروشگاه ایران هایلوک می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره های زیر به طور تماس تلفنی یا ارتباط در پیام رسان واتس اپ با کارشناسان مجموعه ایران هایلوک نظرات و پیشنهادها یا سوالات خود را در میان بگذارید:

  • 02166735544 تماس با تلفن ثابت
  • 09901220030 تماس با تلفن همراه یا پیام رسان واتس اپ
× برای خرید مشاوره بگیرید