افزایش قیمت لوازم جانبی

افزایش-قیمت-لوازم-جانبی

افزایش قیمت لوازم جانبی در ابتدای سال 1400 چند مورد را شامل می شود که در این مقاله می خواهیم به آن اشاره کنیم که از پرکاربردترین بخش فروشگاه ایران هایلوک است. امیدواریم پس از مطالعه این مقاله با عنوان افزایش قیمت لوازم جانبی، به آنچه که مدنظر شما هست، برسید.

در ابتدای این مقاله قصد داریم شما را با انواع لوازم جانبی و میزان افزایش قیمت آن آشنا کنید. به طور کلی تمام لوازم جانبی مشمول افزایش قیمت شده اند.

از ابتدای سال با افزایش قیمت لوازم جانبی رو به رو شدیم

در فروشگاه ایران هایلوک با افزایش قیمت لوازم جانبی در تجهیزات نظارتی رو به رو شدیم و کاربران گرامی از بعد از تعطیلات نوروزی تمام این محصولات را با قیمت جدید خرید می کنند. در این بند اشاره به کالاهایی خواهیم کرد که مشمول این افزایش قیمت شده اند:

قیمت لوازم جانبی افزایش یافت

در فروشگاه ایران هایلوک انواع و اقسام لوازم جانبی با برندهای متفاوت موجود است که با قیمت مصوب در اردیبهشت ماه سال 1400 معرفی می شود. برای کسب اطلاع از قیمتهای لوازم جانبی با کارشناسان فروش مجموعه ایران هایلوک در تماس باشید:

  • 02166735544
  • 09901220030

افزایش-قیمت-لوازم-جانبی-iranhilook

دلیل افزایش قیمت لوازم جانبی

در سال 1400 هجری شمسی به رسم هر ساله، سال جدید در ایران با تورم شروع شد و فارغ از قیمت ارز که رو به کاهش است، قیمت چندین کالا در مجموعه لوازم جانبی گران شد.

پس از تعطیلات نوروزی، بازار تهران با تعطیلات یک ماهه(4 هفته ای) رو به رو شد و پس از آن با توجه به کاهش شیوع گسترده ویروس کرونا مشاغل بازگشایی شدند و پس از آن بسیاری از کالاها بار دیگر مشمول افزایش قیمت شدند تا به نوعی جبران خسارت ناشی از تعطیلات کرونایی شده باشد.

در این بین افزایش قیمت لوازم جانبی یکی از مواردی است که با آن رو به رو شدیم و در بندهای بعدی آن را به طور کامل شرح خواهیم داد.

افزایش 10 درصدی قیمت لوازم جانبی

در فروشگاه وبسایت ایران هایلوک 10 درصد قیمت لوازم جانبی افزایش یافته است. در این فروشگاه انواع و اقسام لوازم جانبی با مارک های گوناگون عرضه می شود. هر کدام از لوازم جانبی قابل عرضه در فروشگاه ایران هایلوک با 10 درصد افزایش قیمت رو به رو شده است:

  • کابل های برق و تصویر و ترکیبی
  • اتصالات از جمله فیش برق نری و مادگی
  • آداپتورهای تکی و مرکزی
  • آژیر و بلندگو و کاور آن

فروش ویژه کابل هایک ویژن

در فروشگاه ایران هایلوک کابل های هایک ویژن در دو نوع عرضه می شود. این دو نوع کابل در فروش ویژه قرار گرفته است و با تخفیف ویژه عرضه می شود.

طی 6 ماه گذشته قیمت کابل نوسانات زیادی نداشته است و معمولا با یک قیمت ثابت عرضه می شده است.

همانطور که در ابتدای این مقاله با عنوان افزایش قیمت لوازم جانبی اشاره کردیم قیمت کابل هم در گران شده است و در فروشگاه ایران هایلوک با قیمت مصوب جدید به فروش خواهد رسید اما برای حفظ مشتریان و فروش ویژه قیمت کابل های هایک ویژن همچنان با قیمت پیش از نوروز عرضه می شود.

این یک آفر ویژه برای کاربرانی است که از فروشگاه ایران هایلوک خرید داشته اند و جزو کاربران و اعضای وبسایت هستند؛ چرا که این نوع کابل در صفحه نخست وبسایت در بخش فروش ویژه قرار گرفته و واضح است که با تخفیف ویژه عرضه خواهد شد.

از کلیه همکاران نظارت تصویری تقاضا می شود اگر می خواهد کابلهای هایک ویژن را به صورت حلقه ای خرید کنند و متراژ آنها بیش از 300 متر است، حتما با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرند تا تخفیف ویژه دریافت کنند.

امیدواریم این مقال با عنوان افزایش قیمت لوازم جانبی مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

× برای خرید مشاوره بگیرید