پارت نامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن

پارت نامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن در این مقاله به روزرسانی شد تا با بررسی کامل آن، ویژگی های محصولات برای کاربران روشن شود. اگر مشتریان، همکاران و کاربران تجهیزات نظارتی، پارت نامبر محصولات هایک ویژن را بشناسند، بدون نیاز به مراجعه به کارشناس، می توانند کالا را شناسایی کرده و به دوربین مداربسته و تجهیزات موردنظر خود برسند. پارت نامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن دشواری چندانی ندارد و نشان می دهد ویژگی های یک دوربین مداربسته HD-TVI و IP به چه صورت است.

پیشترها برای آخرین بار در تاریخ هشتم آبان سال 1400 پارت نامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن بررسی شده بود که به تازگی به منظور ورود کالاهای جدید، قصد داریم، این موضوع را به روزرسانی کنیم. از کاربران دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره زیر در پیام رسان واتس اپ پیغام ارسال کنید و با کارشناسان مجموعه ایران هایلوک در خصوص پارتنامبرهای هایک ویژن مشاوره بگیرید:

گرافیک لینک داخلی 2

واتس اپ مجموعه ایران هایلوک : 09901220030

گرافیک لینک داخلی 2

پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن انواع و اقسام مختلف دارند که در این مقاله آنها را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید تا پس از مطالعه این مقاله به آنچه که مدنظرتان بوده است، برسید.

آنچه از پارت نامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن باید بدانید

در بخش مقالات وبسایت ایران هایلوک هر ساله با ورود سری های جدید محصولات با پارتنامبرهای ویژه، یک مقاله در این خصوص نوشته می شود. در حال حاضر نکته جدید نسبت به سال گذشته در خصوص پارتنامبرهای دستگاه هایک ویژن دیده نمی شود اما پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن دچار تغییراتی شده است که در این مقاله با عنوان پارت نامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن، می خواهیم این نکات و این تغییرات را بررسی کنیم.

مطالعه پارت نامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن نشان می دهد ویژگی های یک دوربین مداربسته Turbo HD و IP به چه صورت است. پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن انواع و اقسام مختلف دارد که در این مقاله آنها را بررسی می کنیم.

شرکت هایک ویژن بهترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می رود و ساخت کشور چین است. این برند از سال 2001 با پارتنامبرهای متحدالشکل به بازار عرضه شده است و در ابتدای تمام محصولات آن حروف DS دیده می شود.

محصولات TVI هایک ویژن با ادامه پارتنامبر 2CE شناخته می شوند و محصولات IP با ادامه پارتنامبر 2CD.

از سال 2022 به بعد در الگوریتم شرکت هایک ویژن موارد جدید به چشم می خورد که می خواهیم آنها را بررسی کنیم. آخرین مورد در به روزرسانی پارتنامبرهای هایک ویژن دیده شدن عدد 7 به معنای دید در شب رنگی بودن آن محصولات در تکنولوژی IP است.

پارت نامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن

در ادامه قصد داریم نکات جدید و تازه در پارت نامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن تحت شبکه را در ابتدا بررسی کنیم.

همواره دیده بودیم در محصولات تحت شبکه هایک ویژن پارتنامبر G0 وجود داشته باشد که از سال 2022 شرکت هایک ویژن اقدام به عرضه محصولات تحت شبکه با پارتنامبر G2 کرد که این به معنای بهره مندی دوربین مداربسته از قابلیت AcuSense است. در همین وبسایت در یک مقاله جامع این اصطلاح را بررسی کردیم که با کلیک روی لینک زیر مستقیم به این مقاله راهنمایی خواهید شد.

آکیوسنس

تغییر در پارتنامبر سری 2T هایک ویژن

سری 2T جزو محصولات محبوب هایک ویژن است که تاکنون آنها را در انتها به شکل I5 یا I8 دیده بودیم که بیانگر 50 متر دید در شب یا 80 متر دید در شب بود. به تازگی پس از تجهیز این کالاها به تکنولوژی AcuSense انتهای پارتنامبر این سری محصولات هم تغییر کرده و به 2I یا 4I تبدیل شده است. 2I بیانگر 60 متر دید در شب و 4I بیانگر 80 متر دید در شب است.

2t

 

تغییر پارت نامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن TVI

آنچه به طور کلی در دوربینهای مداربسته هایک ویژن TVI نسبت به گذشته تغییر پیدا کرده است پارتنامبر در سایز کیس دوربینهای مداربسته است.

پیشترها همواره دوربینهای مداربسته بولت TVI با عدد 16 نشان داده می شد و دوربینهای مداربسته دام با عدد 56 که نسل جدید دوربینهای مداربسته دام به عدد 76 تغییر نام داد. حال تقسیم بندی در پارت نامبرهای دوربین مداربسته هایک ویژن به شکل زیر تغییر کرده است:

  • دوربین مداربسته کیس کوچک بولت TVI با عدد 16
  • دوربین مداربسته کیس بزرگ بولت TVI با عدد 17
  • دوربین مداربسته کیس کوچک دام TVI با عدد 76
  • دوربین مداربسته کیس بزرگ دام TVI با عدد 78
× برای خرید مشاوره بگیرید