دستگاه NVR هایلوک 108MH-D/W جدیدترین محصول فروشگاه

دستگاه-nvr-هایلوک-108mh-d-w

دستگاه NVR هایلوک 108MH-D/W جدیدترین محصول فروشگاه ایران هایلوک به شمار می رود. این دستگاه در جدیدترین لیست قیمت ارائه شده به چشم می خورد. ایران هایلوک به شمار می رود. این دستگاه در جدیدترین لیست قیمت ارائه شده به چشم می خورد. این دستگاه ضبط و پخش در جدیدترین لیست قیمت ارائه شده به چشم می خورد. البته پیش از تغییر قیمتهای هایلوک این محصول در فروشگاه موجود بود اما با ارائه یکپارچه لیست جدید، این محصول هم در لیست قیمت قرار گرفته است. این محصول در لیستی که در ابتدای اردیبهشت ماه منتشر شد، قرار داشت و اکنون از طریق فروشگاه ایران هایلوک نمایندگی رسمی هایلوک در ایران به فروش می رسد.

تمام مشتریان گرامی می توانند با مراجعه حضوری به فروشگاه، برای ثبت سفارش خود اقدام کنند یا به صورت غیرحضوری از طریق خرید اینترنتی وبسایت یا تماس های تلفنی سفارش بگذارند.

دستگاه NVR هایلوک 108MH-D/W

در ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری، لیست قیمت محصولات هایلوک تغییر کرد و نسبت به لیست پیشین خود که در آذرماه منتشر شده بود، گران شد. همانطور که گفته شد در لیست ابتدای اردیبهشت، دستگاه هایلوک NVR-108MH-D/W به چشم می خورد که به تازگی وارد بازار ایران شده است و به فروش می رسد. این دستگاه به همراه لیستی است که در اردیبهشت ماه عرضه شد. این دستگاه از طریق فروشگاه ایران هایلوک نماینده رسمی محصولات هایلوک در ایران به فروش می رسد. برای مشاهده این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دستگاه NVR هایلوک 108MH-DW جدیدترین محصول فروشگاه

ویژگی های جدیدترین دستگاه NVR هایلوک

این محصول به عنوان جدیدترین محصول در لیست قیمت منتشرشده در تاریخ اردیبهشت ماه 401 دارای ویژگی های زیر است:

  • دارای تکنولوژی IP(دیجیتال یا تحت شبکه)
  • دستگاه NVR پشتیبان از دوربینهای مداربسته با وضوح تصویر 4 مگاپیکسل
  • دارای قابلیت وای فای و اتصال بدون نیاز به کابل
  • دارای بدنه مقاوم و تمام فلزی
  • بهره مندی از فرمت ضبط +H265

معرفی دستگاه NVR هایلوک 108MH-D/W

در این بند می خواهیم این دستگاه را برای آن دسته از کاربرانی که آشنایی خاصی با تجهیزات نظارتی ندارند، معرفی کنیم. نشانه های این محصول به شرح زیر است:

  • دستگاه NVR هایلوک 108MH-D/W یک دستگاه ضبط و پخش با تکنولوژی IP است که با تمام دوربینهای مداربسته وای فای تا 4 مگاپیکسل ست می شود.
  • دستگاه NVR هایلوک 108MH-D/W یک دستگاه تولید کشور چین دارای برند هایلوک است که زیرمجموعه هایک ویژن بهترین و باکیفیت ترین محصولات تجهیزات نظارتی را در جهان تولید می کند.
  • دستگاه NVR هایلوک مدل 108MH-D/W دارای تکنولوژی تحت شبکه است.
  • دستگاه NVR هایلوک تحت شبکه مدل 108MH-D/W دارای قابلیت فشرده سازی 265+H است.

108MH-DW

گارانتی در فروشگاه ایران هایلوک

تمام مشتریان اعم از کاربران گرامی و همکاران محترم می توانند تمام محصولات موجود در فروشگاه ایران هایلوک را با گارانتی و ضمانت، خریداری کنند. مجموعه ایران هایلوک ارسال سریع با ضمانت اصالت کالا را در دستور کار خود قرار داده است. دستگاه NVR هایلوک 108MH-D/W جدیدترین محصول فروشگاه ایران هایلوک است و این کالا هم مثل مابقی کالاهای موجود در فروشگاه با گارانتی عرضه می شود.

قیمت محصول

در جدیدترین لیست قیمت ارائه شده، دستگاه NVR هایلوک 108MH-D/W با قیمت 47,520,000 ریال قرار گرفته که با تخفیف ویژه در وبسایت ایران هایلوک، این محصول به مبلغ 38,000,000 ریال به فروش می رسد. برای اطلاع از تخفیف ویژه همکاری و خرید در حجم بالا می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

  • 021-66735544
  • 09901220030

همچنین پیام رسان واتس اپ مجموعه ایران هایلوک با شماره 09901220030 فعال بوده و در ساعات کاری از 10 صبح تا 19 پاسخگوی همیشگی شما خواهد بود.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان دستگاه NVR هایلوک 108MH-D/W جدیدترین محصول فروشگاه لذت برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید