های لوک و هایکویژن را از فروشگاه ایران های‌لوک خریداری کنید

های-لوک-و-هایکویژن

های لوک و هایکویژن را از فروشگاه ایران های لوک خریداری کنید و اطمینان داشته باشید این فروشگاه «جلب اعتماد مشتری»، «پاسخگویی سریع» و «تضمین اصالت کالا» را سه اصل اولیه کار خود می‌داند. های لوک و هایکویژن را از ایران های‌لوک بخرید و با ما همراه باشید تا در این مقاله به ویژگی های این فروشگاه اشاره کنیم.

چرا ایران هایلوک؟

«ایران هایلوک»، نمایندگی رسمی های‌لوک و هایک‌ویژن و واردکننده برند نگرون و نیکسون یک فروشگاه فروش لوازم و تجهیزات امنیتی است که محصولات آن شامل دوربین‌های مداربسته، دستگاه‌های ضبط و پخش و تجهیزات نظارتی است. «ایران هایلوک» دارای بیش از یک دهه تجربه فروش در این زمینه است و نخستین سال فعالیت خود را به صورتی اینترنتی انجام می دهد. «ایران هایلوک» گستره‌ای از کالاهای متنوع را به کاربران خود ارائه می‌کند و اصول اولیه این شرکت به شرح زیر است:

  • جلب اعتماد مشتری
  • پاسخگویی سریع
  • تضمین اصالت کالا
ایران-هایلوک

فعالیت فروشگاه

شما از طریق «ایران هایلوک» به راحتی می‌توانید دوربین مداربسته، دستگاه ضبط و پخش، هارد، کابل، اتصالات، آداپتور و لوازم جانبی خود را انتخاب کرده و با جست‌وجوی آسان در سایت، بر اساس گروه‌های مشخص شده، سیستم‌های نظارتی مدنظرتان را تهیه کنید.
همچنین می‌توانید نظرات و پیشنهادهای خود را از طریق صفحه تماس با ما یا با شماره تلفن ۰۹۹۰۱۲۲۰۰۳۰ با ما در میان بگذارید و با همین شماره در تلگرام و واتس‌اپ با کارشناسان فروش ایران هایلوک در ارتباط باشید.

خرید های لوک و هایکویژن از فروشگاه ایران هایلوک

راه های کلی برای خرید از فروشگاه ایران هایلوک به شرح زیر است:

  • خرید به صورت حضوری
  • خرید به صورت غیرحضوری

خرید به صورت حضوری

فروشگاه ایران هایلوک در کار فروش دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی فعالیت می کند. این فروشگاه واقع در مرکز خرید نادری، طبقه یکم، پلاک 1 است. مرکز خرید نادری، در خیابان جمهوری، پس از پل حافظ قرار دارد. شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه از نزدیک کالای موردنظرتان را ببینید و کیفیت تصویر آن را تست کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.

خرید به صورت غیر حضوری

به دو روش می توانید از فروشگاه ایران هایلوک خریداری کنید.

  • وبسایت
  • اینستاگرام

در وسایت ایران هایلوک، تمام محصولات به صورت مشخص با قیمت به کاربران عرضه می شود. می توانید عضو سایت شوید و هر کالا را که می خواهید انتخاب کرده و با 7 درصد تخفیف به سبد خریدتان بیفزایید. حتی می توانید با شماره تلفن 09901220030 یا 02166735544 تماس گرفته از موجودی دقیق کالای موردنظرتان اطلاع پیدا کنید و سفارش خود را به صورت تلفنی اعلام کنید. همچنین ی توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام ما به نام iranhilook می توانید برای ما کامنت بگذارید یا به صورا دایرکت نظرات، پیشنهادها و سفارش های خود را ثبت کنید.

× برای خرید مشاوره بگیرید