فایل های به روزرسانی ایران هایلوک (هایک ویژن، هایلوک و نگرون)

فایل-های-به-روزرسانی-ایران-هایلوک

فایل های به روزرسانی ایران هایلوک شامل محصولات هایک ویژن، هایلوک، و نگرون به کاربر این امکان را می دهد محصولات خود را به روزرسانی کند. به طور مثال کاربر چند سال گذشته دستگاهی را خریداری می کند. حالا می تواند بدون آنکه دستگاه را عوض کند، قابلیت های آن را ارتقا دهد و به نوعی دستگاه خود را آپگرید کند. قابلیت هایی که در آپدیت محصولات به دستگاه موردنظر اضافه می شود ممکن است موارد زیر باشد:

  • بالا رفتن فرمت ضبط
  • ایجاد پترن و الگوی امنیتی
  • افزایش امکانات داخل منو و تغییر زبان
  • ارتقای قابلیت اتصال به دوربین های مداربسته با وضوح تصویر بالاتر

نکات مهم فایل های به روزرسانی ایران هایلوک

فایل های به روزرسانی ایران هایلوک را با خیال راحت به دستگاه موردنظر وصل کنید و مطمئن باشید به روزترین و کامل ترین فایل در اختیارتان قرار گرفته است. از دانلود فایل های به روزرسانی از سایت های نامعتبر خودداری کنید. تمام فایل های به روزرسانی ایران هایلوک از سایت اختصاصی هایک ویژن(www.hikvision.com) استخراج شده و برای به روزرسانی محصولات هایک ویژن و هایلوک کاربرد دارد. فایل های به روز رسانی محصولات نگرون نیز به صورت انحصاری از طریق فروشگاه ایران هایلوک در اختیار کاربران قرار می گیرد. در ضمن موارد زیر را هم در نظر بگیرید.

  • فایل را پس از دانلود از حالت زیپ خارج کنید و فایل اصلی را بر روی فلش بریزید و به دستگاه متصل کنید.
  • هیچ گاه دستگاه را مادامی که در حال به روزرسانی است، خاموش نکنید.
  • هیچ گاه فایل را اشتباه برای دستگاه دیگر استفاده نکنید.

فایل-های-به-روزرسانی-ایران-هایلوک-iranhilook

بالا رفتن فرمت ضبط پس از به روز رسانی

ممکن است دستگاهی که سال ها قبل خریداری کرده اید، دارای فرمت ضبط قدیمی باشد. اگر شرکت سازنده آن کالا، آپدیت جدید مخصوص آن دستگاه را ارائه داد، ممکن است فرمت ضبط دستگاه ارتقا پیدا کند. فرمت ضبط در مورد فشرده سازی وقایع ضبط شده و ذخیره اطلاعات بر روی هارد کاربرد دارد. هر کدام از فرمت های ضبط جدیدتر، فشرده سازی را نسبت به فرمت قبلی دو برابر می کند. در حال حاضر فرمت های ضبط زیر در بازار موجود هستند.

ایجاد پترن و الگوی امنیتی پس از به روز رسانی

ممکن است بعضی از دستگاه هایی که خریداری کرده اید، به دلیل قدیمی بودن از ابتدا مجهز به سیستم رمزگذاری نباشند. در آپدیت های جدید این قابلیت افزوده شده و شما می توانید برای دستگاهتان یک الگوی امنیتی تعریف کرده و با اجرای آن به وقایع ضبط شده دسترسی پیدا کنید.

افزایش امکانات داخل منو و تغییر زبان پس از به روز رسانی

امکانات منوی دستگاه های هایک ویژن، هایلوک و نگرون در حال تغییر است. ممکن است این قابلیت ها در به روزرسانی های جدید ایجاد شود. یکی از قابلیت های جدید به وجود آمدن زبان های جدید است. مثلا ممکن است زبان فارسی به منوی تنظیمات دستگاهی که خریداری کرده اید اضافه شود.

ارتقای قابلیت اتصال به دوربین های مداربسته با وضوح تصویر بالاتر پس از به روز رسانی

همانطور که می دانید یکی از قابلیت های دستگاه ها، توانایی ست شدن آ«ها با دوربین های مداربسته با وضوح تصویر معین است. مثلا بعضی از دستگاه ها تا وضوح تصویر 1/3 مگاپیکسل سازگاری دارند که با یک به روزرسانی ساده، توان پیشتیبانی از وضوح تصویر 2 مگاپیکسل هم به این دستگاه ها افزوده می شود.

× برای خرید مشاوره بگیرید