ایران هایلوک گروه صنعتی آبگون را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد

ایران-هایلوک-گروه-صنعتی-آبگون

ایران هایلوک گروه صنعتی آبگون را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد. رزومه مجموعه ایران هایلوک، در آغاز راه خود با این مجموعه شروع کرده است. در این مقاله اشاره به معرفی شرکت و محصولات خریداری شده توسط این گروه صنعتی خواهیم کرد و آنها را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد. با ما در این مقاله با عنوان ایران هایلوک گروه صنعتی آبگون را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد همراه باشید.

ایران هایلوک گروه صنعتی آبگون

گروه صنعتی آبگون در زمینه تولید تجهیزات آبی و تامین پمپ های آب فعالیت دارد. این مجموعه در دهه گذشته تاسیس شد و در کار تولید تجهیزات صنعتی آبی بسیاری به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یافته است. نشانی این شرکت در باغستان شهریار اطراف تهران واقع شده است و مدیران اجرایی این گروه صنعتی با سرچ در اینستاگرام با ما آشنا شدند. در ادامه این مقاله با عنوان ایران هایلوک گروه صنعتی آبگون را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد با ما همراه باشید.

اینستاگرام ایران هایلوک

نشانی اینستاگرام مجموعه ایران هایلوک به شرح زیر است:

ایران هایلوک گروه صنعتی آبگون را در این شبکه اجتماعی شناخت و راه آشنایی این دو مجموعه آغاز شد. در حال حاضر اینستاگرام مجموعه ایران هایلوک نزدیک به 7هزار دنبال کننده دارد و مشتریان زیادی را در این شبکه اجتماعی به خود می بیند. یکی از راه های ارتباطی میان مشتریان و کارشناسان فروش مجموعه ایران هایلوک، دایرکت اینستاگرام است که 24 ساعته پاسخگوی مشتریان خواهد بود.

برند خریداری شده

گروه صنعتی آبگون از بین برندهای موجود در فروشگاه ایران هایلوک، برند هایلوک را انتخاب کرد. این برند که توسط نمایندگی رسمی آن در ایران یعنی فروشگاه ایران هایلوک عرضه می شود دارای قیمت بسیار عالی و ارزش فوق العاده است. در این بند به معرفی این برند خواهیم پرداخت:

  • هایلوک دارای قیمت مناسب و تقریبا ارزان است
  • هایلوک دارای چشم انداز عالی و ارزش فوق العاده است
  • برای استفاده در پروژه های کوچک از برند هایلوک استفاده می شود.
  • هایلوک زیرمجموعه برند هایک ویژن است که بهترین تجهیزات نظارتی را در جهان تولید می کند.

محصولات خریداری شده با قیمت مناسب

گروه صنعتی آبگون از بین محصولات موجود در برند هایلوک، تکنولوژی توربو اچ دی را انتخاب کرد و یک پکیج کامل از این محصولات را خریداری کرد. در این پکیج علاوه بر دوربین مداربسته و دستگاه هایلوک، یک عدد هارد، یک حلقه کامل کابل و اتصالات و منبع تغذیه مورد نیاز ارائه شد.

چشم انداز عالی هایلوک و ارزش فوق العاده آن

هایلوک زیر مجموعه برند هایک ویژن است که در حال حاضر بهترین تجهیزات نظارتی را در جهان تولید می کند و در رده بندی محصولات رتبه یکم را از آن خود کرده است. در صورتی که از برند هایلوک محصولات خود را انتخاب کنید، به طور قطع طول عمر بالای این محصولات شما را شگفت زده خواهد کرد. پروژه های کوچک که در آن نیاز به دستگاه بیشتر از 16 کانال نیست و نهایت تعداد دوربین مداربسته در آن 16 عدد است، هایلوک یک انتخاب ایدئال به شمار می رود.

ثبت پروژه با مجموعه ایران هایلوک

علاوه بر اینستاگرام فروشگاه ایران هایلوک، راه های زیر به عنوان راه های ارتباطی مجموعه معرفی می گردد:

  • شماره تماس تلفن ثابت : 02166735544
  • شماره تماس همراه و ارتباط از طریق واتس اپ : 09901200130
  • نشانی فروشگاه : خیابان جمهوری – پاساژ نادری – طبقه یکم

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان ایران هایلوک گروه صنعتی آبگون را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد استفاده کافی را برده باشید

× برای خرید مشاوره بگیرید