موجودی پکیجهای هایلوک در فروشگاه ایران هایلوک

موجودی-پکیجهای-هایلوک

موجودی پکیجهای هایلوک (که زیرمجموعه هایک ویژن بهترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی هستند) در فروشگاه ایران هایلوک به تازگی تغییر کرده است. به تازگی به دلیل شارژ محصولات فروشگاه، موجودی پکیجها شارژ شده است. در این مقاله اشاره به مواردی خواهیم کرد که در روزهای اخیر دوباره وارد بازار ایران شده و با قیمت مناسب عرضه می شود. پکیج هایی که در این مقاله می خواهیم به آنها اشاره کنیم، تماما مربوط به موجودی پکیجهای هایلوک است.

موجودی پکیجهای هایلوک

پکیج های موجود برند هایلوک در فروشگاه ایران هایلوک از محصولات زیر تشکیل شده اند:

  • دوربین مداربسته ( 2 و 4 مگاپیکسل توربو اچ دی و 2 مگاپیکسل تحت شبکه )
  • دستگاه ( DVR و NVR با 4 و 8 کانال تصویر )
  • هارد ( با ظرفیت 500 گیگابایت و یک ترابایت سیگیت )
  • کابل ترکیبی ( برق و تصویر )
  • منبع تغذیه ( آداپتور 5، 10، 15 و 20 آمپر )
  • اتصالات ( سیم آداپتوری و BNC )

شارژ مجدد پکیجها

از پاییز سال گذشته تا پایان سال پکیج های ارائه شده در فروشگاه ایران هایلوک به فروش می رسید اما از ابتدای سال 99 به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از محصولاتی که موجودی شان به پایان رسیده بود، دیگر شارژ نشدند اما در حال حاضر این محصولات مجددا وارد بازار ایران شد. این پکیج ها به شرح زیر هستند:

  • پکیج های 2 تا 8 دوربین مداربسته هایلوک با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل
  • پکیج های 6 و 8 دوربین مداربسته هایلوک با وضوح تصویر 4 مگاپیکسل

موجودی-پکیجهای-هایلوک-iranhilook

شارژ مجدد محصولات هایلوک

پکیج هایی که در فروشگاه ایران هایلوک عرضه نمی شدند، به دلیل عدم موجودی کالاهای درون آن پکیجها بود. در حال حاضر محصولات آن شارژ شده و به فروش می رسد. سه محصول زیر جزو کالای پرطرفدار و پرفروش هایلوک بودند که پس از وقفه ای نسبتا طولانی بار دیگر عرضه می شوند. این محصولات به شرح زیر هستند:

  • DVR-208Q-K1
  • THC-B120-M
  • THC-T120-P

ویژگی محصولات شارژ شده

در این بند اشاره به محصولاتی خواهیم کرد که به تازگی وارد بازار ایران شده و از طریق فروشگاه ایران هایلوک نمایندگی رسمی محصولات هایلوک در ایران به فروش می رسد. دستگاه 8 کانال 208Q-K1 قابلیت پشتیبانی از 8 دوربین مداربسته با وضوح تصویر تا 4 مگاپیکسل را دارد. در زمان عدم موجودی این دستگاه، سه مشکل وجود داشت. دستگاه های سری G جوابگوی دوربین مداربسته با وضوح تصویر 4 مگاپیکسل نبود. علاوه بر آن دستگاه های 16 کانال به کار کاربر نمی آمد وقتی تعداد دوربینهای خریداری شده کمتر بود. همچنین دستگاه های سری Q هایک ویژن دارای قیمت به مراتب گرانتری بودند.

دوربین مداربسته B120-M با بدنه فلزی و وضوح تصویر 2 مگاپیکسل با کیس بسیار کوچک و قیمت مناسب، عرضه می شود. این دوربین مداربسته جایگزین مناسبی داشت اما در حال حاضر برای یک پکیج کامل می توانید تمام موارد را از یک برند تهیه کنید.

دوربین مداربسته T120-P با بدنه پلاستیکی و وضوح تصویر 2 مگاپیکسل با کیس بسیار کوچک و قیمت مناسب، عرضه می شود. این دوربین مداربسته نسبت به قیمتش جایگزین های گران قیمت تر داشتند که در حال حاضر این تفاق به نفع مصرف کننده است و می تواند با قیمت مناسب دوربین مداربسته دام تهیه کند.

 

× برای خرید مشاوره بگیرید