ایران هایلوک صنایع روشنایی بروکس را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد

ایران-هایلوک-صنایع-روشنایی-بروکس

ایران هایلوک صنایع روشنایی بروکس را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد. رزومه مجموعه ایران هایلوک، روز به روز پربارتر از قبل می شود و در میانه های پاییز سال 1400 برای نخستین بار صنایع روشنایی بروکس با مجموعه ایران هایلوک همکاری داشت. صنایع روشنایی بروکس اعم از فضای اداری و فضای فروشگاهی خود نیاز به تامین تجهیزات نظارتی دارد که اخیرا با خرید دوربین مداربسته از مجموعه ما، به این مهم مجهز شدند و قطعا کار تامین امنیت در مراکز جدید باز هم به مجموعه ما سپرده خواهد شد و در این مقاله می توانیم بگوییم ایران هایلوک صنایع روشنایی بروکس را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد.

معرفی بروکس

شرکت صنعتی بروکس که در زمینه تجهیزات و صنایع روشنایی فعالیت دارد و به لطف تبلیغات گسترده در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، به یکی از معروفترین صنایع روشنایی ایرانی تبدیل شده که به واسطه کیفیت بالای محصولات خود، مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده و با سابقه درخشان خود در این زمینه فعالیت می کند. صنایع روشنایی بروکس از سال 1393 تاسیس شد و اکنون حدود یک دهه از فعالیتشان در زمینه عرضه تجهیزات روشنایی می گذرد.

نشانی دفتر مرکزی این شرکت در سیدخندان تهران قرار دارد و مسئولان اجرایی این نهاد در شهر تهران، بنا به جست و جو در اینترنت، کار تجهیز فضای خود را به فروشگاه ما سپردند. در میانه های پاییز 1400 هجری شمسی ایران هایلوک صنایع روشنایی بروکس را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد.

نشانی کارخانه این صنعت بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قرار دارد.

ایران-هایلوک-صنایع-روشنایی-بروکس-iranhilook

ایران هایلوک صنایع روشنایی بروکس

همکاری ایران هایلوک با صنایع روشنایی بروکس برای شروع به خرید محصولات صدادار تحت شبکه هایک ویژن جمع بندی شد و پیشبینی می شود در ادامه این همکاری با همین سری محصولات بیشتر هم ادامه خواهد داشت. دوربین مداربسته صدادار در فروشگاه ایران هایلوک از بهترین کیفیت و بهترین برندها عرضه می شود. دوربین مداربسته صدادار هایک ویژن به عنوان بهترین محصول اینچنینی فروشگاه ایران هایلوک دارای ویژگی های زیر است:

  • دارای برد قوی و وسعت زیاد
  • دارای وضوح بسیار بالا
  • بهره مندی از تکنولوژی به روز و نصب آسان

پروژه های خود را به ایران هایلوک بسپارید

در بخش رزومه فروشگاه ایران هایلوک راه های ارتباطی میان مشتریان و فروشگاه ایران هایلوک مشخص شده است. اصول و قواعد کاری این فروشگاه در آن مقاله به طور کامل مشخص است. در نظر داشته باشید سه مرحله زیر از ابتدا تا انتها همراه کاربر خواهد بود:

  • مشاوره
  • فروش
  • نصب

کاربر گرامی و همکاران محترم می توانند پیش از اقدام به تجهیز فضای خود با شماره های زیر در تماس باشند:

  • 02166735544
  • 09901220030

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان ایران هایلوک صنایع روشنایی بروکس را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید