نسل جدید هایک ویژن و هایلوک

نسل جدید هایک ویژن و هایلوک در این مقاله مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. سال 2021 محصولات تازه ای به الگوریتم شرکت هایک ویژن افزوده شده است. همانطور که می دانید شرکت هایک ویژن افزون بر محصولات هایک ویژن، محصولات هایلوک را هم به بازار عرضه می کند که دارای همان کیفیت هایک ویژن با آپشنهای کمتر است.

هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شد و در سال 2016 برای نخستین بار به صدر جدول محصولات و تجهیزات نظارتی در جهان رسید. دو سال پس از این اتفاق، در سال 2018 شرکت هایک ویژن تحول بزرگی در شرکت خود ایجاد کرد و اقدام به عرضه محصولات هایلوک کرد تا به شکل اقتصادی تر با قیمت بهتر بتواند شرایط ایدئالی در بازار داشته باشد. پس از آنر سال نسل جدید هایک ویژن و هایلوک به بازار معرفی می شدند و در این مقاله قصد داریم نسل جدید هایک ویژن و هایلوک در سال 2021 را بررسی کنیم.

هایک ویژن هر سال چند نمونه از پارتنامبرهای خود را از رده خارج کرده و چند نمونه جدید را جایگزین آنها می کند که در این مقاله می خواهیم آنها را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

نسل جدید هایک ویژن

سال گذشته در یک مقاله در وبسایت ایران هایلوک نسل جدید هایک ویژن مورد بررسی قرار گرفت و حال می خواهیم در این مقاله نسل جدید هایک ویژن و هایلوک را معرفی کنیم. سال گذشته چکیده مقاله نسل جدید هایک ویژن به شرح زیر معرفی شد:

  • دوربینهای مداربسته سری 10 و 11 جایگزین سری 20 و 21 شدند.
  • دوربینهای مداربسته تحت شبکه که عدد آخر پارتنامبرشان 0، 1 و 2 بود به 3 تغییر نسل دادند.
  • دوربینهای مداربسته صدادار تحت شبکه با میکروفون داخلی و سری IU جایگزین مدل IS شدند که توان اتصال به برد صدا را داشتند.

حال در سال 2021 می خواهیم محصولات جدید هایک ویژن را معرفی کنیم که به عنوان نسل جدید هایک ویژن شناخته می شوند.

  • دوربینهای مداربسته HD-TVI با میکروفون داخلی
  • دوربینهای مداربسته IP با قابلیت ColorVu

همچنین در مقاله سال گذشته به این نکته اشاره شد که دستگاه های NVR سری E هایک ویژن دیگر از رده خارج شده و جای خود را به سری Q دادند. همچنین دوربینهای مداربسته HD-TVI سری D0T-IR جای خود را به سری D0T-IT دادند.

نسل-جدید-هایک-ویژن-و-هایلوک-ایران-هایلوک

نسل جدید هایلوک

هایلوک که در آستانه 4 ساله شدن قرار دارد، تا کنون حدود 100 پارتنامبر را تولید و روانه بازار کرده که به ایران هم وارد شده است. تا کنون هیچ یک از این پارتنامبرها دیسکانتیو نشده و همچنان تولید آنها ادامه دارد و به قول معروف هیچ محصول هایلوک از رده خارج نشده است. حال در ادامه این مقاله با عنوان نسل جدید هایک ویژن و هایلوک می خواهیم نسل جدید محصولات هایلوک را معرفی کنیم.

در سال 2021 محصولات زیر با نام هایلوک به بازار تجهیزات نظارتی معرفی شدند:

  • سری حساس به بدن موجودات زنده با پارتنامبر PIRL
  • دستگاه DVR هایلوک 32 کانال تصویر سری G
  • دوربین مداربسته بولت WiFi
  • دوربین مداربسته با قابلیت Ulta Low Light
  • دوربین مداربسته با قابلیت میکروفون داخلی

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنون نسل جدید هایک ویژن و هایلوک استفاده کافی را برده باشید.

فروشگاه ایران هایلوک به واسطه وبسایت خود مواره به روزترین مقالات را در بخش مقاله بخوانید وبسایت منتشر می کند و برای اطلاع از قیمتهای به روز می توانید در بخش فروشگاه وبسایت تمام محصولات را مشاهده کرده و با تخفیف ویژه کاربران اینترنتی آنها را خریداری کنید.

در نظر داشته باشید تمام دوربینهای مداربسته و دستگاه های هایک ویژن، هایلوک و داهوا در وبسایت ایران هایلوک با تخفیف ویژه 20 درصدی برای کاربران اینترنتی عرضه می شود.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص نسل جدید هایک ویژن و هایلوک می توانید با شماره 0990122000 در تماس باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید