پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایلوک

پارتنامبرهای-دوربین-مداربسته-هایلوک

پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایلوک و مطالعه در خصوص آنها، کار را برای کاربران برای شناسایی هرچه بهتر محصولات این برند ساده تر می کند و برای تمام خریداران این برند این امکان را فراهم می کند که با دوربینهای مداربسته هایلوک آشنایی بیشتری پیدا کنند. درواقع اگر مشتریان گرامی پارتنامبر محصولات هایلوک را بشناسند، بدون نیاز به مشاوره با کارشناس، می توانند نیاز خود را بررسی کرده و به کالای موردنظر برسند.

در بخش مقالات وبسایت ایران هایلوک هر ساله با ورود سری های جدید محصولات با پارتنامبرهای ویژه، یک مقاله در این خصوص نوشته می شود. در حال حاضر نکته جدید نسبت به سال گذشته در خصوص پارتنامبرهای دستگاه هایلوک دیده نمی شود اما پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایلوک دچار تغییراتی شده است که در این مقاله با عنوان پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایلوک، می خواهیم این نکات و این تغییرات را بررسی کنیم.

مطالعه پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایلوک نشان می دهد ویژگی های یک دوربین مداربسته Turbo HD و IP به چه صورت است. پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایلوک انواع و اقسام مختلف دارد که در این مقاله آنها را بررسی می کنیم.

هایلوک زیرمجموعه شرکت هایک ویژن بهترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان است.

پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایلوک و بررسی ویژگی های آن

دوربین مداربسته هایلوک به 2 نوع تکنولوژی تقسیم می شود:

  • HD-TVI
  • IP

اگر مقالات سالهای گذشته ما را دنبال کرده باشید می دانید که در این خصوص یادآور شدیم، در ابتدای پارتنامبر دقیقا لفظ THC یا IPC قید شده است و کار را برای کاربر آسان می کند تا در نگاه نخست، تکنولوژی دوربین مداربسته را تشخیص دهد. واژه THC برای استفاده از تکنولوژی Turbo HD یا همان HD-TVI است که نمونه اعلای ماهیت آنالوگ است و IPC برای استفاده تکنولوژی IP(تحت شبکه) کاربرد دارد که به دیجیتال معروف است.

  • THC : Turbo HCamera
  • IPC : Internet Protocol Camera

هر آنچه که سالهای پیش درخصوص وضوح تصویر دوربین مداربسته، ابعاد، لنز و… یکسان است و هیچ تغییری رخ نداده است. تنها موردی که باید در این مقاله با عنوان پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایلوک به آن اشاره کنیم، قابلیتهای ویژه ای است که به تازگی به الگوریتم محصولات هایلوک افزده شده است و در انتهای پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایلوک مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

پارتنامبرهای-دوربین-مداربسته-هایلوک-ایران-هایلوک

انتهای پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک

در دوربین های مداربسته هایلوک انتهای پارنامبر به یک عدد 0 یا 1 ختم می شد که در سال 2021 عدد 3 هم به آن افزوده شده است. این عدد 3 نشان می دهد این دوربین مداربسته از قابلیت Ultra Low Light بهره می برد. در دوربینهای مداربسته HD-TVI هایلوک معمولا بعد از عدد 0 یا 1 یا 3، حرف P یا M قرار می گرفت که به تازگی حرف S هم نشان دهنده صدادار بودن دوربین مداربسته است.

در انتهای پارتنامبر دوربین مداربسته HD-TVI حروف PRIL هم دیده می شود می دهد این دوربین مداربسته از قابلیت حسگر بدن موجودات زنده بهره می برد. همچنین حروف VF در انتهای پارتنامبر دوربین های مداربسته Turbo HD هایلوک بیانگر وریفوکال بودن دوربین مداربسته است.

در دوربین های مداربسته هایلوک IP هم بعد از عدد 0 یا 1 اگر حرف H دیده شود، نشان می دهد این دوربین مداربسته از فشرده سازی H265 بهره می برد. همچنین اگر در انتهای پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک IP به V ختم شد، یعنی آن دوربین مداربسته وریفوکال است و اگر به Z ختم شد، نشان می دهد آن دوربین مداربسته موتورایز است.

اگر در انتهای پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایلوک حرف D دیده شود، نشان می دهد این دوربین مداربسته از قابلیت PoE بهره نمی برد.

حال با توجه به تولیدات سال 2021 میلادی، دوربین مداربسته بیسیم با قابلیت WiFi دیده می شود که با حرف W مشخص می شود.

به مثال های زیر در خصوص پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایلوک توجه کنید:

  • THC-B120-MS : حرف S در انتهای پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک HD-TVI نشان می دهد این محصول دارای قابلیت میکروفون داخلی است. حرف M هم بیانگر این است که دوربین مداربسته از بدنه فلزی بهره می برد. حرف B در ابتدای پارتنامبر نشان می دهد این دوربین مداربسته بولت است. عدد اول از سمت چپ 1 است که نشان می دهد این محصول در ابعاد کوچک ساخته شده و دارای 20 متر دید در شب است.
  • THC-T123 : عدد 3 در انتهای پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک HD-TVI نشان می دهد این محصول دارای قابلیت Ultra Low Light است. حرف T در ابتدای پارتنامبر نشان می دهد این دوربین مداربسته تارت است. عدد اول از سمت چپ 1 است که نشان می دهد این محصول در ابعاد کوچک ساخته شده و دارای 20 متر دید در شب است.
  • THC-B120-MPIRL : حروف PIRL در انتهای پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک نشان می دهد این محصول دارای قابلیت حسگر بدن موجودات زنده است. حرف B در ابتدای پارتنامبر نشان می دهد این دوربین مداربسته بولت است. عدد اول از سمت چپ 1 است که نشان می دهد این محصول در ابعاد کوچک ساخته شده و دارای 20 متر دید در شب است.
  • IPC-B120-D/W : حرف W در انتهای پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک IP نشان می دهد این محصول بیسیم بوده و دارای قابلیت اتصال WiFi است. حرف D در انتهای پارتنامبر نشان می دهد این دوربین مداربسته دارای قابلیت PoE نیست. عدد اول از سمت چپ 1 است که نشان می دهد این محصول دارای لنز ثابت بوده و عدد دوم 2 است که بیانگر 2 مگاپیکسل بودن آن است.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان پارتنامبرهای دوربین مداربسته هایلوک لذت برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید