ایران هایلوک مفهوم Ultra Low Light را بررسی می کند

ایران-هایلوک-مفهوم-Ultra-Low-Light

ایران هایلوک مفهوم Ultra Low Light را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. با ما همراه باشید تا در این مقاله با این مفهوم بیشتر آشنا شوید. در واقع اصطلاح Ultra Low Light به آن دسته از دوربین های مداربسته اطلاق می شود که دارای قابلیت ضبط وقایع با کمترین نورممکن در سیاهی شب است. در حال حاضر 4 دوربین مداربسته با این قابلیت در فروشگاه ایران هایلوک عرضه می شود. یک دوربین مداربسته دام و سه دوربین مداربسته بولت با این قابلیت در فروشگاه ایران هایلوک موجود است که یکی از دوربین های مداربسته بولت لنز متغیر دارد و به اصطلاح موتورایز محسوب می شود. این دوربین های مداربسته به شرح زیر هستند:

دوربین مدار-بسته هایک ویژن DS-2CE16D3T-ITF

ایران هایلوک مفهوم Ultra Low Light را معرفی می کند

همانطور که گفته شد، Ultra Low Light یک اصطلاح مختص به آن دسته دوربین های مداربسته است که در کمترین نور ممکن در شب، تصاویر را دریافت می کنند. در حال حاضر در فروشگاه ایران هایلوک فقط محصولات هایک ویژن که برترین شرکت تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان است، از این ویژگی بهره می برند. در فروشگاه ایران هایلوک فقط 4 نوع دوربین مداربسته با این قابلیت موجود است که همگی دارای تکنولوژی HD هستند. این دوربین های مداربسته با کمترین نور ممکن یعنی 0.005 لوکس می توانند تصاویر را دریافت و ضبط کنند.

نحوه اطلاع از قابلیت Ultra Low Light

اگر هیچ اطلاعاتی از دوربین مدرابسته و تجهیزات نظارتی ندارید، می توانید از روی پارتنامبر این محصولات، آنها را تشخیص دهید. در پارتنامبر تمام این محصولات حروف D3T دیده می شود.

ایران-هایلوک-مفهوم-ultra-low-light-iranhilook

کاربرد این محصولات

در موارد زیر می توانید از این دوربین های مداربسته استفاده کنید:

  • در مواردی که هیچ نوری اطراف دوربین مداربسته ساطع نمی شود. مثل کارگاه های روباز با مساحت زیاد
  • هنگام قطعی کامل برق(به شرط استفاده از UPS تا برق اضطراری به محصول وارد کند.)

ساز و کار این محصولات

برای استفاده از این محصولات نیازی نیست تنظیمات خاصی انجام دهید. فقط کافی است دوربین مداربسته را در فضای موردنظر نصب کنید و مثل بقیه دوربینها تصاویر را رصد کنید. این محصولات هنگام نور بسیار پایین پایین از قابلیت ویژه خود بهره می برند. این دقیقا تفاوت این محصولات با دیگر محصولات نظارتی است. هنگامی که نور به میزان پایین برسد و به اصطلاح فقط نور ماه یا ستاره وجود داشته باشد، باز هم تصاویر به خوبی ضبط خواهند شد. تمام دوربین های مداربسته Ultra Low Light موجود در فروشگاه ایران هایلوک با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل است و با تمام دستگاه های DVR هایک ویژن و هایلوک ست می شود.

ویژگی های دوربین مداربسته Ultra Low Light

دوربین های مداربسته با این قابلیت انواع مختلف دارند. این اختلاف از روی پارتنامبر آنها قابل تشخیص است. عدد 76 نشانگر دام بودن محصول و عدد 16 نیز نشانگر بولت بودن است. اگر در انتهای پارتنامبر عددی وجود نداشته باشد، نشان می دهد این محصول دارای 30 متر دید در شب است و عدد 3 نشانگر 50 متر دید در شب است. دوربین مداربسته موتورایز هایک ویژن با این قابلیت دارای 70 متر دید در شب است و در انتهای پارتنامبر خود حرف Z را به یدک می کشد. در باقی موارد تمام این 4 محصول دارای ویژگی یکسان به شرح زیر هستند:

  • دارای لنز 2.8 میلیمتر برای دوربین های مداربسته با لنز ثابت و زاویه دید حدود 90 درجه
  • بهره مندی از ویژگی WDR و تفکیک هوشمند نور محیط
  • بهره مندی از مقاومت بالا و ویژگی IP67
  • ضبط تصاویر با کمترین میزان نور(حتی کمتر از نور ماه) معادل 0.005 لوکس
× برای خرید مشاوره بگیرید