تثبیت تخفیف همکاری هایک ویژن

تثبیت-تخفیف-همکاری-هایک-ویژن

تثبیت تخفیف همکاری هایک ویژن از ابتدای سال 2022 میلادی یک اتفاق مثبت برای تنظیم بازار و کنترل نظم فروش در بازار تجهیزات نظارتی قلمداد می شود. از ابتدای سال 2022 میلادی تغییری در قیمت محصولات هایک ویژن دیده نشده است و به رغم افزایش چندهفته اخیر قیمت ارز در صرافی ها، محصولات هایک ویژن گران نشده و فقط از همان لیست قبلی با درصد تخفیف تثبیت شده به فروش می رسند. در ادامه این مقاله با عنوان تثبیت تخفیف همکاری هایک ویژن با ما همراه باشید.

سال 1400 سال تقریبا با ثباتی از لحاظ اقتصادی و قیمتگذاری بود. بسیاری از قیمت محصولات هایک ویژن از ابتدای سال تا کنون یکسان بوده و به تبع تغییر دو مرتبه در سال جاری که یک بار کاهشی و یک بار افزایشی بوده است، در این 9 ماه تقریبا قیمت محصولات همانی شد که در فروردین ماه آغاز کرده بودیم.

فروردین ماه سال 1400 در حالی آغاز شد که قیمت مصوب محصولت هایک ویژن در لیست شرکت پارس ارتباط، یک عدد ثابتی بود. در اردیبهشت ماه این قیمتها ارزان شد و پس از چند ماه ثبات در مهرماه قیمتها افزایش یافت. حال می توان گفت هر آنچه در لیست قیمت محصولات هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط موجود است، همان قیمت فروردین ماه و پیش از کاهش قیمت اردیبهشت ماه است.

یکی دیگر از دلایل ثبات قیمتها در سال 1400 مهار نسبی ویروس کرونا و تزریق گسترده واکسن بوده است. پس از تعطیلی اردیبهشت ماه سال 1400 دیگر شاهد تعطیلی مراکز خرید نبودیم و بازار روی یک روال استاندارد فعالیت می کرد.

سیاست اتخاذ شده تازه شرکت پارس ارتباط افزار هم در همین خصوص بوده و صرفا برای منظم کردن قواعد فروش عملیاتی شده است.

گفتنی است این سیاست تخفیف شرکت پارس ارتباط صرفا برای محصولات برند هایک ویژن بوده و هیچ ارتباطی به داهوا و هایلوک ندارد.

لیست قیمت های فروشگاه ایران هایلوک

فروشگاه ایران هایلوک که با عنوان نمایندگی رسمی هایلوک و هایک ویژن در ایران فعالیت می کند و به تازگی فروشنده محصولات داهوا هم هست، به محض تغییر قیمت، تمام محصولات را آپدیت و لیست قیمت یکپارچه محصولات را در قالب فایل قابل دانلود در اختیار کاربران خود قرار می دهد. تمام قیمت ها در این فروشگاه همان لیست قیمت شرکت پارس ارتباط افزار یا تدبیراندیشان درسا هستند و با ضمانت اصالت کالا در اسرع وقت به کاربران ارسال می شود.

شما می توانید از قسمت قیمت بگیرید در صفحه نخست وبسایت، قیمت های لیست را بدون در نظر گرفتن تخفیف مشاهده کنید.

تثبیت-تخفیف-همکاری-هایک-ویژن-iranhilook

کسب اطلاع از تثبیت تخفیف همکاری هایک ویژن

شما همکاران گرامی می توانید برای کسب اطلاع از تثبیت تخفیف همکاری هایک ویژن با کارشناسان فروش مجموعه ایران هایلوک در ارتباط باشید و مطلع شوید چه درصدی از تخفیف در خرید شما اعمال می شود.

پیشترها درصد تخفیف محصولات هایک ویژن دچار یک بی نظمی شده بود و اخیرا با اعمال این سیاست سختگیرانه، هیچ فروشنده ای نباید محصولات هایک ویژن را با بیش از 23 درصد تخفیف بفروشد. این درصد تخفیف بسته به میزان خرید همکاران و موجودی کالاهای مدنظر، تا 23 درصد فزایش می یابد. برای اطلاع از درصد تخفیف دقیق محصولات هایک ویژن و هایلوک با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و استعلام قیمت بهترین محصولات تجهیزات نظارتی در جهان را از کارشناسان فروش ما بگیرید:

  • تلفن ثابت: 02166735544
  • شماره همراه: 09901220030

تخفیف-23-درصد-هایک-ویژن

تخفیف 20درصدی فروشگاه ایران هایلوک

در فروشگاه ایران هایلوک تخفیف موجود برای کاربران و کلیه مراجعه کنندگان 20 درصد است و همکاران گرامی می توانند با تماس تلفنی با کارشناسان فروش مجموعه ایران هایلوک، در تماس باشید و از 3 درصد حاشیه سود برخوردار باشند. مجموعه ایران هایلوک بالاترین درصد ممکن یعنی همان 23 درصد را برای همکاران اعمال می کند.

امیدواریم از طالعه این مقاله با عنوان تثبیت تخفیف همکاری هایک ویژن استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید