محصولات هایلوک سال 2021

محصولات-هایلوک-سال-2021

محصولات هایلوک سال 2021 میلادی شامل باکیفیت ترین تجهیزات نظارتی دوربین مداربسته و دستگاه از دو تکنولوژی HD و IP بود که به عنوان زیرمجموعه شرکت هایک ویژن عرضه شد. هایلوک ساخت کشور چین است و از سال 2018 به بازار تجهیزات نظارتی در جهان معرفی شد. با این مقاله با ما همراه باشید تا محصولات هایلوک سال 2021 معرفی شود.

خلاصه فعالیت هایلوک در سال 2021

در سالی که گذشت برند هایلوک به عنوان یک تولیدکننده بزرگ و موفق در تجهیزات نظارتی شناخته شد و محصولات خود را در قالبهای متنوع تر نسبت به سال گذشته به بازار عرضه شد و محصولات جدیدی هم از سوی این شرکت معرفی شد که هر کدام قابلیتها و ویژگی های خاص خودشان را داشتند. برند هایلوک از روز نخست تمام محصولات خود را در قالب دو تکنولوژی Turbo HD و IP عرضه کرد که در سال 2020 میلادی این روند ادامه داشت.

محصولات-هایلوک-سال-2021-iranhilook

دوربین مداربسته هایلوک

برند هایلوک محصولات خود را با قیمت اقتصادی عرضه می کند و با توجه به قابلیتها و ویژگی های خود، تمام محصولات خود را با پارتنامبرهای مشخص به فروش می رساند. به طور کلی هایلوک دوربینهای مداربسته و دستگاه ارزان قیمت دارد اما می توان همین محصولات ارزان قیمت را هم به دو دسته معمولی و پیشرفته تقسیم بندی کرد. دوربینهای مداربسته با تکنولوژی توربرو اچ دی و لنز ثابت هایلوک همگی جزو ارزان ترین دوربینهای مداربسته در بازار تجهیزت نظارتی هستند. دوربینهای مداربسته با لنز متغیر چه در تکنولوژی توربو اچ دی چه در تکنولوژی آی پی همگی گران هستند و کلا دوربینهای مداربسته هایلوک تحت شبکه نیز از قیمت بالایی برخوردارند.

دوربین-هایلوک

دستگاه هایلوک

محصولات هایلوک سال 2021 علاوه بر دوربین مداربسته، دستگاه هم بود که همگی DVR بودند. برند هایلوک محصولات خود را با قیمت اقتصادی عرضه می کند و با توجه به قابلیتها و ویژگی های خود، تمام محصولات خود را با پارتنامبرهای مشخص به فروش می رساند. اگر بخواهیم تقسیم بندی دستگاه ها را به دو دسته ساده و پیشرفته تقسیم کنیم می توانیم آن را از جنس بدنه دستگاه تقسیم بندی کرد. دستگاه های پلاستیکی هایلوک قابلیتهای ویژه خاصی ندارند و دستگاه های فلزی هایلوک با ویژگی های بهتر و پیشرفته تر، قیمت بالاتری دارند.

dvr-hilook

محصولات هایلوک سال 2021 میلادی

در سالی که گذشت برند هایلوک محصولات متفاوتی را روانه بازار کرد. شما می توانید از طریق لینک زیر تمام محصولات هایلوک را یکجا مشاهده کنید:

در سال گذشته برند هایلوک اقدام به عرضه محصولات متنوع کرد که شما در این بند این محصولات را می توانید مشاهده کنید:

  • دستگاه DVR سری G-K
  • دوربین مداربسته با قابلیت حسگر بدن موجودات زنده
  • دوربین مداربسته بی سیم
  • دوربینهای مداربسته با قابلیت Ultra Low Light
  • دوربینهای مداربسته با قابلیت میکروفون داخلی
  • دوربینهای مداربسته 4 و 5 مگاپیکسلی تمام فلزی

دستگاه DVR سری G-K

پیش از سال 2021 تمام دستگاه های DVR سری G با پسوند F عرضه می شد اما در سالی که گذشت دو عدد دستگاه با پسوند K از سری G به بازار معرفی شد که قابلیت فشرده سازی حداکثری داشت. دستگاه های DVR سری G-K با تعداد کانال 16 و 32 عرضه شد. فرمت فشرده سازی این دستگاه ها +H.265 Pro است و از دوربین مداربسته تا 2 مگاپیکسل پشتیبانی می کنند. محصولات هایلوک سال 2021 موارد دیگری هم شامل می شود که در بندهای بعدی به آنها اشاره خواهیم کرد.

دوربین مداربسته با قابلیت حسگر بدن موجودات زنده

تا پیش از سال 2021 میلادی محصولات هایلوک تماما بدون قابلیت ویژه بود اما در سالی که گذشت، یک عدد دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی HD-TVI با پسوند PIRL به بازار عرضه شد. این دوربینهای مداربسته با بدنه فلزی عرضه می شوند.

دوربین مداربسته بیسیم

نخستین دوربین مداربسته با قابلیت اتصال وای فای هایلوک در سالی که گذشت به بازار معرفی شد و وارد بازار ایران گردید. این دوربین مداربسته تحت شبکه دارای وضوح تصویر 2 مگاپیکسل است.

دوربین مداربسته با قابلیت Ultra Low Light

هایلوک هم به تبعیت از هایک ویژن دوربینهای مداربسته سری Ultra Low Light را به بازار عرضه کرد و با پسوند عدد 3 معرفی کرده است. این دوربین مداربسته دام HD-TVI با وضوح 2 مگاپیکسل به بازار معرفی شده است.

دوربینهای مداربسته با قابلیت میکروفون داخلی

آن دسته از دوربینهای مداربسته ای که در انتهای پارتنامبرشان حرف S دیده می شود، دارای میکروفون داخلی هستند و همزمان با تصویر صدای محیط را هم دریافت می کنند. در سال 2021 سه دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی HD-TVI با این قابلیت به بازار عرضه شدند. از این سه دوربین مداربسته، 2 عدد دوربین مداربسته دام بوده و یک عدد دوربین مداربسته بولت بوده است.

دوربینهای مداربسته 4 و 5 مگاپیکسلی تمام فلزی

آخرین محصولات هایلوک در سال 2021 میلادی دو عدد دوربین مداربسته تحت شبکه 4 و 5 مگاپیکسلی بودند که به واسطه پسوند حرف M از بدنه تمام فلزی بهره می بردند. هر دوی این دوربینهای مداربسته در قالب دوربین مداربسته بولت به بازار عرضه شدند.

امیدواریم این مقاله با عنوان محصولات هایلوک سال 2021 مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

× برای خرید مشاوره بگیرید