ایران هایلوک مفهوم بدنه تمام فلزی را بررسی می کند

ایران-هایلوک-مفهوم-بدنه-تمام-فلزی

ایران هایلوک مفهوم بدنه تمام فلزی را بررسی می کند. در واقع این مفهوم اشاره به جنسی دارد که متریال دوربین مداربسته از آن ساخته شده است. جنس بدنه یکی از فاکتورهای مهم در ارزیابی کیفیت دوربین مداربسته به شمار می رود که مستقیما با مقاومت بدنه دوربین مداربسته در ارتباط است. در حال حاضر بدنه دوربین مداربسته یا با جنس پلاستیک شناخته می شود یا جنس فلز که این دو متریال به صورت ترکیبی هم مورد استفاده قرار می گیرد.

مفهوم بدنه تمام فلزی همان مفهوم جنس بدنه یک دوربین مداربسته یا دستگاه است که تمام آن فلزی باشد. در این مقاله ایران هایلوک مفهوم بدنه تمام فلزی را بررسی می کند.

جنس بدنه چگونه ساخته می شود؟

دوربین مداربسته و دستگاه از یک سری کیتهای الکترونیکی و برد و چیپست ساخته شده است که مغز متفکر آن محصول به شمار می روند. تمام اینها در داخل یک کیس قرار می گیرند که علاوه بر حفاظت از کیتها، برد و چیپست، ظاهر زیبایی به محصول بدهد. این محصولات بر اساس آلیاژهای مختلف متناسب با مقاومت در دماهای مختلف، ضربه و عوامل محیطی ساخته می شوند و استانداردهای مختلفی را رعایت می کنند. در ادامه این مقاله ایران هایلوک مفهوم بدنه تمام فلزی را بررسی می کند با ما همراه باشید.

استاندارد مقاومت بدنه یا همان IP با اعداد 65 ،66 ،67 و 68 ارزیابی می شوند و هرچه عدد IP بالاتر باشد، مقاومت آن محصول بیشتر خواهد بود.

در حال حاضر دوربینهای مداربسته با مقاومت IP68، محصولاتی هستند که حتی در کوره های با دمای بالا و حتی در اعماق دریا برای مدت زمان طولانی هم مقاومت دارند. این دسته از دوربینهای مداربسته، محصولات پروژه ای هستند که متداول نبوده و کاربرد همگانی ندارند. آنچه که با عنوان دوربینهای مداربسته متداول از آنها یاد می شود، محصولاتی هستند که دارای مقاومت IP66 یا IP67 هستند. این استانداردها مقاومت دوربین مداربسته برابر عوامل زیر را شامل می شود:

  • سرما و گرما
  • تابش نور خورشید
  • بارندگی
  • گرد و غبار
  • افتادن در آب

ایران هایلوک مفهوم بدنه تمام فلزی را مورد بررسی قرار می دهد

بدنه تمام فلزی در دوربینهای مداربسته هایک ویژن و هایلوک به طوری مشخص می شوند که در انتهای پارتنامبر آنها حرف M یعنی ابتدای کلمه Metal قرار بگیرد. دوربینهای مداربسته تمام پلاستیکی هم با حرف P در انتهای پارتنامبر می شوند. آن دسته از دوربینهای مداربسته که در انتهای پارتنامبرشان حرف P و M وجود ندارد، به صورت ترکیبی از جنس پلاستیک و فلز ساخته شده اند.

دوربینهای مداربسته ای که به صورت ترکیبی از جنس فلز و پلاستیک ساخته شده اند، معمولا به این صورت هستند که کیسی که لنز در آن سوار شده است، از جنس فلز ساخته شده و پایه آن پلاستیکی است. در این مقاله با عنوان ایران هایلوک مفهوم بدنه تمام فلزی را بررسی می کند می خواهیم به آن دسته از دوربینهای مداربسته ای اشاره کنیم که بدنه آنها تماما از جنس فلز بوده و حتی پایه های آنها هم پلاستیکی نیست.

ایران هایلوک مفهوم بدنه تمام فلزی

هایک ویژن و هایلوک دو برند مهم فروشگاه ایران هایلوک است که هم محصولات تمام پلاستیکی تولید می کنند هم محصولات تمام فلزی و هم ترکیبی از هر دوی آنها. در تکنولوژی تحت شبکه معمولا تمام دوربینهای مداربسته از جنس ترکیبی فلز و پلاستیک هستند اما به تازگی هایلوک دو دوربین مداربسته جدید به بازار عرضه کرده است که بدنه تمام فلزی دارند. البته پیشتر هم این سری دوربین مداربسته را با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل عرضه کرده بود.

به تازگی دوربینهای مداربسته 4 و 5 مگاپیکسل بولت تمام فلزی به بازار عرضه شده و توسط فروشگاه ایران هایلوک به فروش می رسد.

ایران-هایلوک-مفهوم-بدنه-تمام-فلزی-iranhilook

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان ایران هایلوک مفهوم بدنه تمام فلزی را بررسی می کند استفاده کافی را برده باشید.

 

× برای خرید مشاوره بگیرید