جدیدترین محصولات هایلوک نوامبر 2021

جدیدترین-محصولات-هایلوک-نوامبر-2021

جدیدترین محصولات هایلوک نوامبر 2021 در ماه اخیر وارد بازار ایران شده است و شما می توانید این محصولات را از طریق نمایندگی رسمی هایلوک در ایران یعنی فروشگاه ایران هایلوک خریداری کنید. فروشگاه ایران هایلوک واقع در خیابان جمهوری، از ساعت 10 تا 19 به طور حضوری پاسخگوی شماست و به طور 24 ساعته وبسایت این مجموعه محصولات را آنلاین به فروش می رساند. برای بهره مندی از تخفیف 20 برای کلیه مراجعه کنندگان وبسایت، همین حالا اقدام به خرید کنید.

در صورتی که از همکاران نظارت تصویری هستید برای اطلاع از قیمت همکاری جدیدترین محصولات هایلوک نوامبر 2021 با شماره های زیر تماس بگیرید:

  • 09901220030
  • 02166735544

*برای مشاهده سایر راه های ارتباطی با مجموعه ایران هایلوک وارد صفحه تماس با ما شوید.

اطلاع از جدیدترین محصولات هایلوک نوامبر 2021

هایلوک اگرچه به عنوان یک برند ساده و متناسب برای پروژه های کوچک ساخته شده است اما اخیرا محصولاتی از این برند وارد بازار شده که نشان می دهد رویکرد هایلوک اخیرا از آن حالت ساده خارج شده و روی محصولات با ویژگی های خاص هم تمرکز کرده است. همانطور که در ابتدای این سال به آن اشاره شد، سال 2021 سال بسیار مهم برای این برند از معتبرترین شرکت تولیدکننده تجهیزات نظارتی خواهد بود و حال در واپسین روزهای سال میلادی 2021، این امر تحقق یافت.

در حال حاضر می توانید جدیدترین محصولات هایلوک نوامبر 2021 را از نمایندگی رسمی این برند در ایران یعنی فروشگاه ایران هایلوک خریداری کنید. تمام محصولات در این فروشگاه با گارانتی تدبیراندیشان درسا یا پارس ارتباط افزار عرضه می شوند.

جدیدترین-محصولات-هایلوک-نوامبر-2021-ایران-هایلوک

هایلوک زیرمجموعه برند هایک ویژن

اگر از دنبال کنندگان وبسایت ایران هایلوک هستید، می دانید که این برند مثل شرکت هایک ویژن از چیپست و برد یکسان ساخته شده و در یک شرکت تولید می شوند. هایلوک شاخه معتبر و خوشنام برند هایک ویژن و تولید کشور چین است. هایلوک برای اولین بار در سال 2018 روانه بازار شد و توانست جای خود را میان کاربران و خریداران تجهیزات نظارتی در جهان باز کند.

در ماه های اخیر برند هایلوک اقدام به تولید محصولات مهم کرده است که در این مقاله با عنوان جدیدترین محصولات هایلوک نوامبر 2021 می خواهیم این محصولات شامل 2 دوربین مداربسته جدید تحت شبکه را به شما معرفی کنیم.

جدیدترین دوربینهای مداربسته تمام فلزی هایلوک

به نظر می رسد این آخرین محصولاتی باشد که در سال 2021 میلادی وارد بازار ایران می شود و بر اساس پیشبینی ها طی یک ماه باقی مانده از سال 2021 میلادی، دیگر محصول تازه ای از هایلوک وارد بازار ایران نخواهد شد. حال در پاییز سال جاری، جدیدترین محصولات هایلوک نوامبر 2021 روانه بازار ایران شد که شامل 2 دوربین مداربسته با بدنه تمام فلزی هستند. این دوربینهای مداربسته به شرح زیر است:

جدیدترین-محصولات-هایلوک

ویژگی های دوربینهای مداربسته تمام فلزی

این دوربینهای مداربسته که به عنوان قدرتمندترین دوربینهای مداربسته تحت شبکه چه از لحاظ مقاومت بدنی چه از لحاظ وضوح تصویر، با قابلیتهای مهم شناخته می شوند و در قالب دو دوربین مداربسته که هر دوی آنها بولت هستند، به بازار معرفی شده و دارای ویژگی های مشترک به شرح زیر است:

  • این دوربینهای مداربسته از تکنولوژی تحت شبکه بهره می برد و افت تصویر آنها با گذشت سالها تقریبا صفر است.
  • این دوربینهای مداربسته از قابلیت WDR برخوردار هستند.
  • برای آنکه بتوانید از وضوح تصویر واقعی این دوربینهای مداربسته استفاده کنید، باید حتما از دستگاه NVR با پهنای باند بالا بهره ببرید. دستگاه های سری MH-C برای این کار به شما پیشنهاد می شوند.
  • این دوربینهای مداربسته دارای مقاومت IP67 هستند.
  • دید در شب این دوربینهای مداربسته بالای 30 مترمربع است.

همانطور که جلوی عنوان دوربینهای مداربسته مشاهده می کنید، تفاوت این دو دوربین مداربسته در وضوح تصویر آنهاست.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان جدیدترین محصولات هایلوک نوامبر 2021 استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید