دوربین مدار بسته در فروشگاه ایران هایلوک

دوربین مدار بسته در فروشگاه ایران هایلوک با تنوع بسیار زیاد از بهترین برندها عرضه می شود. پیش از خرید این کالا باید از کارشناسان مجموعه ما مشاوره بگیرید. پیش از مشاوره گرفتن از مجموعه ایران هایلوک باید بدانید توقعتان از تهیه یک تجهیزات نظارتی چیست. دوربین مدار بسته تنها یکی از ملزومات تهیه تجهیزات نظارتی است و افزون بر آن باید دستگاه ضبط و پخش، هارد، اتصالات و آداپتور هم تهیه کنید.

در فروشگاه ایران هایلوک می توانید دوربین مدار بسته از برندهای زیر تهیه کنید:

هرکدام از برندهای ذکر شده دارای قابلیتهای ویژه هستند که در این مقاله با عنوان دوربین مدار بسته در فروشگاه ایران هایلوک ابعاد گوناگون آن مورد بررسی قرار می گیرد.

نیکسون فعلا در فروشگاه ایران هایلوک موجود نیست

فروشگاه ایران هایلوک به عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن و هایلوک از این دو برند محصولات عرضه می کند. مجموعه ایران هایلوک واردکننده انحصاری برند نگرون هم هست که انواع متفاوت این برند را عرضه می کند. برند نگرون به این شکل است که قطعات آن از کشور چین وارد ایران می شود و در کشور خودمان سر هم بندی می شود. سر هم بندی در این کار به اصطلاح اسمبل کردن است.

برند نیکسون که سطح پایینتری نسبت به سایر دوربینهای مداربسته داشت از سال گذشته دیگر در فروشگاه ایران هایلوک عرضه نمی شود و فروش آن فعلا متوقف شده است.

دوربین مدار بسته هایک ویژن

هایک ویژن در جدول رده بندی محصولات در رتبه نخست قرار دارد. اگر شما قصد خرید این سری محصولات را دارید، قطعا دست روی بهترین برند گذاشته اید. در فروشگاه ایران هایلوک دوربین مدار بسته هایک ویژن از روز اول جزو محصولات فروشگاه بود و در بخش معرفی برند و نمونه کارهای هایک ویژن قرار گرفت.

دوربین مداربسته هایلوک

هایلوک شاخه معتبر شرکت هایک ویژن است که از سال 2018 وارد بازار رقابتی تجهیزات نظارتی شده است در حال حاضر توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند. هایلوک بهترین انتخاب کاربران پس از هایک ویژن است و اگر دنبال دوربین مدار بسته با آپشنهای خاص و قابلیتهای ویژه نیستید، می توانید از برند هایلوک محصولات خود را انتخاب کنید که قیمت مناسبتری هم نسبت به هایک ویژن دارد.

هایلوک مهمترین برند فروشگاه ایران هایلوک است که تمرکز فروش بالای خود را روی عرضه کامل این محصولات گذاشته است.

هایلوک دارای دوربین مدار بسته به اشکال زیر است:

  • دوربین مداربسته دام
  • دوربین مداربسته بولت
  • دوربین مداربسته اسپیددام

دوربین-مدار-بسته-iranhilook

تکنولوژی و سیستم تجهیزات نظارتی در محصولات هایلوک همانند هایک ویژن است:

  • تکنولوژی HD-TVI با ماهیت آنالوگ
  • تکنولوژی IP با ماهیت تحت شبکه

دوربین مداربسته نگرون

ساده ترین دوربین مداربسته موجود در فروشگاه ایران هایلوک برند نگرون است که فاقد قابلیتهای ویژه است. این دوربینهای مداربسته پس از توقف چند ماهه دوباره در فروشگاه ایران هایلوک موجود شد و عرضه می شود. برند نگرون فقط تکنولوژی AHD دارد که ارزانترین دوربین مدار بسته موجود در فروشگاه ایران هایلوک به شمار می رود.

دوربین مداربسته نگرون دوربین مداربسته 2 و 5 مگاپیکسلی دارد که همین موضوع تنوع کالایی را در بخش دوربین مداربسته زیاد می کند.

وضوح تصویر

دوربین مداربسته هایک ویژن که بهترین محصولات را در زمینه تجهیزات نظارتی تولید می کند در تکنولوژی HD-TVI دارای وضوح تصویر 2، 5 و 8 مگاپیکسل است.

این برند در تکنولوژی IP دارای وضوح تصویر 2، 4، 6 و 8 مگاپیکسل است.

دوربین مدار بسته هایلوک زیرمجموعه شرکت هایک ویژن است و دارای تکنولوژی های یکسان با هایک ویژن بوده و دوربینهای مداربسته 2 و 4 مگاپیکسلی HD-TVI تولید می کند.

همین برند در تکنولوژی تحت شبکه دوربین مدار بسته 2، 4 و 5 مگاپیکسل تولید می کند.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان دوربین مدار بسته در فروشگاه ایران هایلوک لذت برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید