هایک ویژن پیشتاز در تجهیزات نظارتی در جهان

هایک-ویژن-پیشتاز

هایک ویژن پیشتاز در تجهیزات نظارتی در جهان است. این عنوان از سال 2016 همراه برند هایک ویژن است و 5 سال متوالی است که به هایک ویژن اطلاق می شود. کاربران نظارت تصویری و افرادی که اقدام به تهیه دوربین مداربسته برای فضای موردنظر خود می کنند، این نکته را باید در نظر داشته باشند که داشتن یک مجموعه کامل و با کیفیت با قیمتی بیشتر، بهتر از تهیه تجهیزات بی کیفتی است که قیمتی ارزانتر دارد.

در تجهیزات نظارتی هیچ گاه گول قیمت ارزان محصولات بی نام و نشان را نخورید و اگر در بازار تجهیزات نظارتی کسی به شما پیشنهاد خرید محصولات ارزان قیمت را داد، هیچ گاه به آن اعتماد نکنید؛ چرا که مصداق بارز همان قول معروفی است که می گوید هیچ ارزانی بی حکمت نیست!

هایک ویژن با توجه به کیفیت بسیار بالای خود و اینکه بهترین تجهیزات نظارتی را در جهان دارد، قیمت آنچنان بالایی هم ندارد و شما با هزینه کرد کمی بیشتر می توانید صاحب بهترین تجهیزات نظارتی در دنیا شوید.

هایک-ویژن-پیشتاز-iranhilook

 

تفاوت قیمت هایک ویژن پیشتاز با سایران

هایک ویژن پیشتاز در تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می رود و طبیعی است قیمت آن نسبت به سایر محصولات از برندهای دیگر در بازار تجهیزات نظارتی گرانتر باشد. حال در این بند با میان تیتر تفاوت قیمت هایک ویژن پیشتاز با سایران می خواهیم این شکاف را بررسی کرده و بگوییم هایک ویژن چقدر گرانتر است.

ارزانترین دوربین مداربسته هایک ویژن با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل، دوربین مداربسته دام با بدنه پلاستیکی است که قیمت آن در لیست، 787 تومان برآورد شده و با تخفیف همکاری با قیمت 630 هزار تومان عرضه می شود.

در همین بازار تجهیزات نظارتی شما می توانید با 315 هزار تومان هم دوربین مداربسته دام پلاستیکی با وضوح 2 مگاپیکسل تهیه کنید.

همانطور که در مقایسه بالا می بینید، دوربین مداربسته هایک ویژن دو برابر قیمت محصولات بی نام و نشان بی هویت و به اصطلاح noname است.

در همین راستا می خواهیم دستگاه ضبط و پخش را هم بررسی قیمت کنیم.

ارزانترین دستگاه هایک ویژن در بازار تجهیزات نظارتی با 4 کانال تصویر هم بر اساس لیست یک میلیون و نهصدوچهل و پنج هزار تومان است که با اعمال تخفیف همکاری یک میلیون و پانصدوپنجاه هزار تومان عرضه می شود.

در حال حاضر ارزانترین دستگاه 4 کانال موجود در بازار حدود 950 هزار تومان است.

همانطور که در مقایسه بالا می بینید قیمت دستگاه هایک ویژن 65 درصد گرانتر از محصولات noname است.

قیمت-هایک-ویژن

دلایل برتری هایک ویژن

در این بند می خواهیم دلایل اینکه هایک ویژن پیشتاز در تجهیزات نظارتی در جهان است را بررسی کنیم. شعار مهم شرکت هایک ویژن این است:

-به دوردستها نگاه کن و فراتر برو

شعار-هایک-ویژن

در جای دیگر هم چنین آمده است:

-انتخاب اول برای امنیت حرفه ای

شعار-دوم-هایک-ویژن

با توجه به این دو شعار می توان اذعان داشت که دلیل برتری هایک ویژن موارد زیر است که از آن به عنوان هایک ویژن پیشتاز یاد می شود:

  • پیشتاز بودن هایک ویژن نه فقط در جدول رده بندی است بلکه در تمام زمینه ها به عنوان پیشگام در محصولات مطرح است.
  • قطعا امنیت حرفه ای و پیشرفته با تجهیزات امنیتی هایک ویژن میسر می شود.

افزون بر موارد گفته شده، می خواهیم دلایل برتری هایک ویژن را به طور کامل نام ببریم:

  • هایک ویژن از بهترین چیپست و برد در کل موارد موجود در بازار تجهیزات نظارتی بهره می برد.
  • هایک ویژن طول عمر بسیار بالایی دارد و به مرور زمان افت تصویر پیدا نمی کند.
  • مقاومت بسیار بالای هایک ویژن یک ویژه ای مهم برای این برند به شمار می رود.
  • تنوع بسیار بالای محصولات هایک ویژن باعث شده تا این مجموعه با عنوان هایک ویژن پیشتاز در تجهیزات نظارتی در جهان مطرح شود.
× برای خرید مشاوره بگیرید