ایران هایلوک شرکت توزیع دارو پخش را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد

ایران-هایلوک-شرکت-توزیع-دارو-پخش

ایران هایلوک شرکت توزیع دارو پخش را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد. در رزومه ایران هایلوک در دومین سال فعالیت خود همکاری با این مجموعه قرار گرفته است. در این مقاله اشاره به معرفی این شرکت و محصولات خریداری شده توسط این شرکت خواهیم پرداخت و آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

معرفی شرکت توزیع دارو پخش

شرکت توزیع دارو پخش یک مجموعه پخش دارویی است. این شرکت در سال 75 تاسیس شد و در زمینه عرضه دارو جایگاه علمی بسیار قابل قبولی دارد و به عنوان یک پخش کننده با کیفیت شناخته شده است. نشانی این شرکت در محدوده پارک ملت، خیابان ولی عصر تهران واقع شده است و مدیران اجرایی این مجموعه ما را از طریق جست و جوی در گوگل شناختند.

ایران-هایلوک-شرکت-توزیع-دارو-پخش-iranhilook

ایران هایلوک شرکت توزیع دارو پخش را مجهز کرد

در نخستین روزهای سال نوی میلادی، فروشگاه ایران هایلوک تحول بزرگی در زمینه به روزرسانی محصولات و نرم افزارهای کاربردی انجام داد و همین امر باعث شد متورهای جست و جوگر گوگل توجه ویژه ای به این وبسایت داشته باشد. همین اتفاق باعث شد تا مسئولان اجرایی شرکت توزیع داروپخش وبسایت ایران هایلوک را شناخته و با ما تماس بگیرند. شرکت ایران هایلوک نیز بنا به تعهد کاری خود بهترین امکانات و تجهیزات را برای شرکت توزیع دارو پخش فراهم کرد.

فروشگاه ایران هایلوک

ایران هایلوک یک فروشگاه تجهیزات دوربین مداربسته (نظارتی و سیستم های امنیتی) است که در زمینه فروش این سیستم ها و تعلقات آنها فعالیت دارد. نشانی این فروشگاه در خیابان جمهوری منطقه 11 تهران واقع شده است.

ایران هایلوک شرکت توزیع دارو پخش را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد را از طریق تماس تلفنی شناخت و راه آشنایی این دو نهاد آغاز شد. در حال حاضر فروشگاه ایران هایلوک در مرکز پخش و فروش دوربین مداربسته و بورس این تجهیزات فعالیت دارد و مشتریان زیادی را به خود می بیند. یکی از راه های ارتباطی میان مشتریان و کارشناسان فروش مجموعه ایران هایلوک، مراجعه حضوری به این فروشگاه است که از ساعت 10 صبح تا 19 آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان گرامی خواهد بود.

محصولات خریداری شده

ایران هایلوک شرکت توزیع دارو پخش را با بهترین امکانات مجهز به تجهیزات نظارتی کرد. از آنجا که تمرکز اصلی این فروشگاه روی محصولات برند هایلوک است، مجموعه توزیع دارو پخش از ما محصولات تحت شبکه برند هایلوک را خریداری کردند. افزون بر دوربین مداربسته، کابل شبکه هایک ویژن و سوئیچ شبکه و هارد هم جزو لیست خرید شرکت توزیع داروپخش قرار داشت. هنگام خرید پکیج کامل دوربین مداربسته از فروشگاه ایران هایلوک به موارد زیر توجه کنید:

  • پکیج های کامل تجهیزات نظارتی شامل دوربین مداربسته، دستگاه، هارد، کابل، منبع تغذیه، آداپتور و اتصالات است.
  • لوازم جانبی جزو ملزومات تجهیزات نظارتی نیست و فقط برای تکمیل کار خریداری می شوند.
  • در فروشگاه ایران هایلوک در حال حاضر پکیج های هایک ویژن و هایلوک موجود هستند.
  • هر دو تکنولوژی با ماهیت آنالوگ و تحت شبکه دارای تجهیزات آماده در فروشگاه ایران هایلوک هستند.

ثبت پروژه با مجموعه ایران هایلوک

ایران هایلوک شرکت توزیع دارو پخش را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد و این پروژه را به سرانجام رساند. شما می توانید با تماس با مجموعه دارویی توزیع داروپخش رضایت این مجموعه را بابت همکاری با ما بپرسید. همچنین شما اگر پروژه ای در ذهن دارید، می توانید علاوه بر مراجعه حضوری به فروشگاه از طریق راه های ارتباطی زیر پروسه مشاوره، خرید و اجرا را با مجموعه ایران هایلوک در میان بگذرارید.

  • شماره تماس تلفن ثابت : 02166735544
  • شماره تماس همراه و ارتباط از طریق واتس اپ : 09901200130
  • نشانی اینستاگرام : www.instagram.com/iranhilook

امیدواریم این مقاله با عنوان ایران هایلوک شرکت توزیع دارو پخش را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

× برای خرید مشاوره بگیرید